• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Audino schreef:
    De berekeningen in mijn verhaal kloppen niet en ik word er gestoord van. Ik zit het al een uur na te berekenen en elke keer kom ik op hetzelfde uit. Ik weet zeker dat het niet klopt...


    Kan ik anders helpen? (:


    Gaat er ooit een dag zijn dat ik niet moe ga opstaan?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Deze droom omfg. Ik fangirl gewoon te erg, niet normaal. But does that really matter? Nope.

    Straks naar Deutschland om goedkoop eten en shit in te slaan. Und dan... lekker schrijven aan twee verhalen oooh. :Y)

    Nog twee daagjes en het huis is van mijjjjjj!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh wauw. Soms verbazen mensen mij echt. Like wtf? Oh well. Beter ga ik eten zoeken en mij met mezelf bezig houden.


    Happy Birthday my Potter!

    Vanavond naar de kermis van Hoorn c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    Deze droom omfg. Ik fangirl gewoon te erg, niet normaal. But does that really matter? Nope.

    Straks naar Deutschland om goedkoop eten en shit in te slaan. Und dan... lekker schrijven aan twee verhalen oooh. :Y)


    Ken je die zoo kinderkoekjes? Die zijn heerlijk! Ik kocht er daar zoveel van in Duitsland. Ik at me er misselijk aan. Omg. Hmmm. Hadden ze ze naar hier in Nederland :c
    Als je ze vindt, take them and send them to me :o

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 10:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Kan ik anders helpen? (:


    Gaat er ooit een dag zijn dat ik niet moe ga opstaan?

    Graag, ik zal je in de middag een pb sturen, moet nu eerst nog even verder slapen xD het was zo vroeg vannacht.


    / Wat een lawaai hier. Alle baby spullen gaan zeker al naar beneden, terwijl het kind pas over 4 of 5 weken komt.
    Ik zie nu al uit naar alle ruzies die mijn zusje en ik gaan hebben zolang ze thuis blijft wonen. Ze heeft mijn kinderwens gelukkig verpest.

    Omfg omfg omfg omfg it's hereee


    Happy Birthday my Potter!

    Trikru schreef:
    (...)

    Ken je die zoo kinderkoekjes? Die zijn heerlijk! Ik kocht er daar zoveel van in Duitsland. Ik at me er misselijk aan. Omg. Hmmm. Hadden ze ze naar hier in Nederland :c
    Als je ze vindt, take them and send them to me :o


    Als je er een foto van maakt, kan ik er ook naar kijken als ik in Duitsland ben. ;3


    Your make-up is terrible

    Vanaf nu, haat ik de kleur rood.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Mensen die het woord 'regels' niet begrijpen. Het is niet mijn kant, het zijn de regels.


    Your make-up is terrible

    Rogue One trailer, omg!! Dit wordt zo goed, ik kan niet wachten.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Rogue One trailer, omg!! Dit wordt zo goed, ik kan niet wachten.


    Same, same, same.
    Nog maar een paar maandjes!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind het oprecht best wel sneu dat het vriendje van m'n broertje hier al twee dagen is omdat zijn ouders geen tijd voor hem hebben en dat z'n moeder zijn ex hem ook nog moet komen brengen omdat zijn vader er geen zin in heeft???

    Neem dan geen kinderen arm ding


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Je zou maar 18 en zwanger zijn, en de hele zwangerschap op je luie reet zitten omdat je familie alles voor je regelt. Beste manier om haar in 4 maanden volwassen te laten worden. Not. Ze weet nog niet eens wat een verzekering is en waar het voor nodig is.

    / Ik had gelijk. De box staat beneden. Ik hoop niet dat mn opa en oma het erg vinden dat ik nu nog minder beneden kom. Waarom moet dat ding nu al staan terwijl het over 5 weken pas komt?

    Laat ik het maar op een nette manier zeggen: ik hoop dat ze het kind afstaat.
    Ik heb geen goed woord meer over haar te zeggen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 13:12 ]