• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Leuke droom weer


    Caution first, always.

    Audino schreef:
    Je zou maar 18 en zwanger zijn, en de hele zwangerschap op je luie reet zitten omdat je familie alles voor je regelt. Beste manier om haar in 4 maanden volwassen te laten worden. Not. Ze weet nog niet eens wat een verzekering is en waar het voor nodig is.

    / Ik had gelijk. De box staat beneden. Ik hoop niet dat mn opa en oma het erg vinden dat ik nu nog minder beneden kom. Waarom moet dat ding nu al staan terwijl het over 5 weken pas komt?

    Laat ik het maar op een nette manier zeggen: ik hoop dat ze het kind afstaat.
    Ik heb geen goed woord meer over haar te zeggen.


    To be honest ben ik deze misgunnende posts een beetje zat aan het raken. Ik vind je een hele lieve meid, ik snap je jaloezie, maar gun je zusje toch dat kind. Wees toch blij voor haar. Ga haar geen miskraam gunnen (zoals een paar posts geleden in andere topics van ljh), maar wees er toch voor haar. Ik maak mezelf nu echt een beetje boos.
    Je weet dat ik achter je keuzes sta, maar achter deze niet. Breng een beetje respect op voor een ongeboren kindje dat niet eens heeft gevraagd om een leven, maar deze straks wel krijg. Je mag boos zijn op je zusje, wens haar alles toe, maar laat het kindje er buiten.
    Zoals ik al zei, ik vind je een lieve meid, maar dit gaat te ver.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 13:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoef niet te eten, ugh. Ik ga ook geen boodschappen doen.


    Your make-up is terrible

    Niks beters dan bij vies weer in je bedje kruipen met een goed boek (heart2)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nu moet ik 4 ziekenhuizen af gaan bellen met een hele vragenlijst. Zucht. Je moet er wel wat voor over hebben om bloeddonor te worden I guess. :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Trikru schreef:
    (...)

    To be honest ben ik deze misgunnende posts een beetje zat aan het raken. Ik vind je een hele lieve meid, ik snap je jaloezie, maar gun je zusje toch dat kind. Wees toch blij voor haar. Ga haar geen miskraam gunnen (zoals een paar posts geleden in andere topics van ljh), maar wees er toch voor haar. Ik maak mezelf nu echt een beetje boos.
    Je weet dat ik achter je keuzes sta, maar achter deze niet. Breng een beetje respect op voor een ongeboren kindje dat niet eens heeft gevraagd om een leven, maar deze straks wel krijg. Je mag boos zijn op je zusje, wens haar alles toe, maar laat het kindje er buiten.
    Zoals ik al zei, ik vind je een lieve meid, maar dit gaat te ver.


    no offense, maar dank je kelly. Dit vind ik dus ook. :') ik reageerde er niet op omdat ik niet verkeerd wou overkomen.
    Ik weet niet wat jouw zusje je heeft aangedaan, maar haar baby heeft jou sowieso geen kwaad aangedaan. Dus haar kind de dood wensen gaat naar mijn mening wel over de grens.

    ja, ik doe graag kleedjes aan. neen, ik ben geen trutje. laat me met rust for fuck's sake. mijn benen zitten veel losser in een kleed dan in een broek. laat me nou toch gewoon eens aandoen wat ik aan wil doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    omg ik heb de liefste internet vrienden.

    Mysticals schreef:
    omg ik heb de liefste internet vrienden.

    Whahaha ik toevallig ook <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Vanavond weer naar stal :'D

    // Die tosti's gaan zo aanbranden HAHAHAH waarom lieten ze mij dit doen


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mijn leven is gewoon 1 grote zucht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh my fucking god. Als ik een afspraan om 14.30 maak, laat mij dan om 14.25 niet voor de deur staan als ik aanbel. Niet oke.


    What would Emma do?

    Trikru schreef:
    (...)

    Ken je die zoo kinderkoekjes? Die zijn heerlijk! Ik kocht er daar zoveel van in Duitsland. Ik at me er misselijk aan. Omg. Hmmm. Hadden ze ze naar hier in Nederland :c
    Als je ze vindt, take them and send them to me :o

    Die ken ik niet. Is het iets bijzonders dan?

    Wanneer gebeurt er nou eens iets spannends in mijn leven. De laatste tijd was het alleen maar drama, drama en nog meer drama en tegenwoordig is het gewoon zelfs saai. :') Ik weet dat je het leven zelf vorm moet geven, maar ik wil gewoon eens iets bijzonders doen, iets "out of the box". Eerst maar eens de nieuwe opleiding afwachten. Zucht.

    I don't always play games on my computer, but when I do it's Harry Potter and the Prisoner of Azkaban. Hippogriefvliegen is love, hippogriefvliegen is life.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried