• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Mijn tante whatsappte me een foto van haar met een Bearded Dragon met het onderschrift: 'Kijk naar je beestjes bange tante!'
    Ik reageerde daar op en vijf seconden later krijg ik van mijn oom een berichtje met: 'ik durfde hem ook vast te houden!'

    Soms zijn mensen zo schattig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hoornse kermis (:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop nog elke dag op een appje van je. Maar ik weet dat die niet meer gaan komen. Achteraf gezien had ik misschien nog beter mijn best moeten doen..

    Zouden mensen mij ook zwak en een aansteller noemen als ze wisten wat ik aan het doen was? Yeah, better not tell anyone.


    Your make-up is terrible

    Die pissing contest tho. Alsjeblieft mensen.


    Caution first, always.

    Ik weet dat ik niet zo mooi ben als andere meisje. En nee dat is niet oké.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heartshaped chicken nugget <3
    Liefde gaat door de maag hihihi


    26 - 02 - '16

    Het kan als je op kamers woont: macaroni koken om half tien 's avonds omdat je daar zin in hebt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Het kan als je op kamers woont: macaroni koken om half tien 's avonds omdat je daar zin in hebt.


    Ook als je niet op kamers zit hoor :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Ook als je niet op kamers zit hoor :Y)


    Ja maar dan kijkt iedereen je raar aan. :'D Nu niet. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zin in morgen aw yis


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I am well aware that there are 930 episodes of Pokémon, but I don't care, okay. I. Don't. Care.


    kindness is never a burden.

    Hoe ga ik een week in mijn eentje overleven in dit huis? Ik krijg de tv niet eens aan? Iemand? Help? Please... D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sommige jongens zijn zó irritant, like can you back off please.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Miall schreef:
    Het kan als je op kamers woont: macaroni koken om half tien 's avonds omdat je daar zin in hebt.


    Om 23u30 croque monsieurs eten kan ook. Mooie tijden. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.