• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    At least I tried, right?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gaaaah kskekwllslallqndlpankwld


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    soms voel ik me zo dom. als je iets programmas zoekt op je computer, leah, zoek ze dan in de taal waarop je computer ingesteld staat. gadverdamme.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb de domme fout gemaakt om de sims 3 aan te klikken die nog aanstond in de achtergrond ugggh

    Ik wil alleen broken age spelen jongens, alleen broken age


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zo hehe
    Mijn koffer is eindelijk ingepakt!
    Nu maar hopen dat ik niks vergeet


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wanneer je zusje de gehele voedsel voorraad naar binnen zit te stouwen zonder ook maar 1 gram aan te komen en je zelf niets kan eten zonder meteen 1 kilo meer te wegen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    When people think physics doesn't apply to them or anyone around them.


    Your make-up is terrible

    Moet ik nou echt elk topic gaan melden omdat de mods niks zien/het niet willen zien?


    Your make-up is terrible

    Trikru schreef:
    (...)

    To be honest ben ik deze misgunnende posts een beetje zat aan het raken. Ik vind je een hele lieve meid, ik snap je jaloezie, maar gun je zusje toch dat kind. Wees toch blij voor haar. Ga haar geen miskraam gunnen (zoals een paar posts geleden in andere topics van ljh), maar wees er toch voor haar. Ik maak mezelf nu echt een beetje boos.
    Je weet dat ik achter je keuzes sta, maar achter deze niet. Breng een beetje respect op voor een ongeboren kindje dat niet eens heeft gevraagd om een leven, maar deze straks wel krijg. Je mag boos zijn op je zusje, wens haar alles toe, maar laat het kindje er buiten.
    Zoals ik al zei, ik vind je een lieve meid, maar dit gaat te ver.


    Het was niet de bedoeling om over te laten komen dat ik het kind dood wens, dat hoeft van mij ook weer niet. In vorige berichten probeerde ik het juist niet zo over te laten komen.

    Ik ben zo in de war


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben hier zo klaar mee. Wat kan ik eraan doen? Ik ben heel erg geneigd te zeggen: ''Je lost het zelf maar op'' maar dan breekt de hel los. Dus nee, ik zal wel even lief een fluffy blijven, zodat jij lekker je eigen zin door kan drammen. Wat een shit zeg.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Waarom zijn sommige mensen hier zo lief? <3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wat nou zomer.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mismagius schreef:
    Waarom zijn sommige mensen hier zo lief? <3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Dutch people be like. What's a summer?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.