• Begin post komt zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ahhh het is Brouwer en Meeuwsen zo gegund!

    En gotta love Martina. Wat een held. :'D

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 9:31 ]


    She's imperfect but she tries

    Ledecky schreef:
    Dit is zo onverdiend. Buiten die strafcorners hebben ze niks verricht. Echt balen.


    Helemaal mee eens. Al ben ik nog wel heel teleurgesteld dat er van de VIER die wij hadden geen een binnen was. ><


    What would Emma do?

    Tweehonderdste seconde tijdsoverschrijding. Wat eeuwig zonde voor Jeroen. (no_chears)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Tweehonderdste seconde tijdsoverschrijding. Wat eeuwig zonde voor Jeroen. (no_chears)


    i died a little
    geen medailles voor de knhs


    i put the fun in funeral

    nog een uurtje tot het individueel schoonspringen van de mannen (yeah)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Op dit moment 3-2 voor NL bij de hockey dames!!! Ik hoop echt dat ze goud winnen!

    & Tom Daley staat op dit moment 1e bij de voorrondes van het schoonspringen (yeah)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 23:06 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    En dan verliest NL in de finale van the UK met hockey (dames)...... );


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik wist het al, toen ze Uk de strafcorner kreeg en 3-3 kon maken, toen zei ik al dat die erin zou gaan en dat ze zouden verliezen. Gewoon omdat dat precies is wat de mannen ook hebben gedaan. Stomme sukkels, serieus ik ben echt boos nu. Zoals ze dat hebben laten gebeuren verdienen ze naar mijn mening niet eens een medaille. Nederland had twintig kansen en scoort drie keer, UK heeft drie kansen en maakt er drie en daarna maakt die keeper ook nog zo'n belachelijke overtreding tijdens de shoot outs, dan vraag je er toch om.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 23:50 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik wist het al, toen ze Uk de strafcorner kreeg en 3-3 kon maken, toen zei ik al dat die erin zou gaan en dat ze zouden verliezen. Gewoon omdat dat precies is wat de mannen ook hebben gedaan. Stomme sukkels, serieus ik ben echt boos nu. Zoals ze dat hebben laten gebeuren verdienen ze naar mijn mening niet eens een medaille. Nederland had twintig kansen en scoort drie keer, UK heeft vier kansen en maakt er drie en daarna maakt die keeper ook nog zo'n belachelijke overtreding tijdens de shoot outs, dan vraag je er toch om.


    Ik vond dat echt zo dom van haar dat ze dat deed. Als ze gewoon deed zoals bij die andere twee, dan had die 3de poging van de UK er gewoon niet ingezeten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jammer dit. :'D.


    That is a perfect copy of reality.

    BULLSHIPPER schreef:
    (...)

    Ik vond dat echt zo dom van haar dat ze dat deed. Als ze gewoon deed zoals bij die andere twee, dan had die 3de poging van de UK er gewoon niet ingezeten.


    precies, en dan hadden we nog een kans gehad.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ze zijn tweede, they did their best. Calm your tits lol. Shoot outs is voor een groot gedeelte geluk. Het is jammer dat ze verloren hebben, maar dat maakt ze niet perse dom of sukkels. Everyone makes mistakes. Epke is toch ook niet dom omdat hij een fout maakte? They're still people, not robots. (cat)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    Ze zijn tweede, they did their best. Calm your tits lol. Shoot outs is voor een groot gedeelte geluk. Het is jammer dat ze verloren hebben, maar dat maakt ze niet perse dom of sukkels. Everyone makes mistakes. Epke is toch ook niet dom omdat hij een fout maakte? They're still people, not robots. (cat)


    I agree with this actually, ik vind het een beetje stom dat ze nu dom genoemd worden. Like, die overtreding tijdens de shoot outs was niet slim - en voorderest heb ik niet gezien, maar ja. De Britten hadden geluk met die shoot outs.


    That is a perfect copy of reality.

    My tits are just fine with being pissed, thank u very much.
    En Epke had een vinger blessure, dat is heel wat anders dan twintig kansen verkloten want dat doet Epke niet.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    My tits are just fine with being pissed, thank u very much.
    En Epke had een vinger blessure, dat is heel wat anders dan twintig kansen verkloten want dat doet Epke niet.(cat)

    Er zijn genoeg andere sporters die geen goud hebben gehaald, maakt ze nog steeds niet dom of whatever, but suit yourself (: ik zou zeggen: als jij het beter kan?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.