• Begin post komt zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rickon schreef:
    Dafne Schippers zilver op de 200m, een erg mooie prestatie, maar ze baalt zelf als een stekker en ik denk ook dat er misschien nog iets meer in had gezeten. :x
    Als nog, zilver is ook knap, en ik hoop dat ze nog bij draait en toch nog met tevredenheid terug kan kijken op deze olympische spelen.


    Het is heel knap. Alleen de shitload boze reacties die ze nu over haar heen krijgt omdat ze niet tevreden is, is echt niet normaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Het is heel knap. Alleen de shitload boze reacties die ze nu over haar heen krijgt omdat ze niet tevreden is, is echt niet normaal.


    Klopt. Like, ze is een topatlete, dan neem je meestal niet genoegen met verliezen. Ze had een kans op goud, en daar had ze zich dus ook op gefocust, dan is het logisch dat ze baalt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind de reacties die Dafne krijgt echt belachelijk. Dat ze blij zou moeten zijj me5 zilver, dat ze ondankbaar is.. Het merendeel van de sporters op de OS komt om goud te winnen en that's it. Niets minder dan goud. Wij vinden het prachtig dat ze tweede is geworden, maar zij kwam hier om eerste te worden en dat is niet gelukt, helaas.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Inderdaad, mensen die zeggen dat Dafne onsportief reageert en dat ze maar blij moet zijn met haar zilver, hebben duidelijk nog nooit in haar schoenen gestaan. Mensen die zo simpel reageren, kunnen zich echt niet in haar situatie verplaatsen blijkbaar, want als jij voor goud gaat en je wint uiteindelijk zilver, dan baal je ook maximaal.

    Wat balen voor haar, vooral omdat je overal leest dat ze ontzettend perfectionistisch is. Dan wil ze natuurlijk goud. Maar toch, ik hoop dat ze binnenkort ook tevreden kan zijn met zilver.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Als hockey weer op shoot-outs aankomt dan ga ik echt dood.


    She's imperfect but she tries

    Zo die handbalwedstrijd was spannend.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Go België!! Ik kom ook eens binnen. ;D


    What would Emma do?

    Ik durfde de laatste 5 min van de handbal niet meer te kijken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    1-0 al, YAY.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    handbal
    ik huil vanbinnen


    i put the fun in funeral

    1-1
    Ze gaan moeten oppassen voor die strafcorners. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had het de handbalsters zo zo zo gegund. Als die laatste snelle aanval niet was onderbroken door die Française die toen die tijdstraf kreeg. Ugh.


    She's imperfect but she tries

    1-2 fml


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit is zo onverdiend. Buiten die strafcorners hebben ze niks verricht. Echt balen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.