• Begin post komt zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het zilver van de Belgische 4x100 ploeg wordt 8 jaar naar de Spelen van Peking toch nog goud. *O* Ik kijk al uit naar de huldiging.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ze was gewoon op, had ze gezegd in haar interview. Ze had niet genoeg getraind en miste gewoon de kracht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    De medaillestand van de Verenigde Staten staat op 28/28/28. Op de een of andere manier maakt dat me echt intens gelukkig. (bloos)


    She's imperfect but she tries

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Ze heeft enkele maanden niks kunnen doen vanwege een blessure. Het heeft niks met haar tactiek te maken maar met minimale voorbereiding.


    Toch heeft ze in de kwalificaties en halve finale wel goed gelopen? Maar goed, ik snap het wel.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    (...)

    Toch heeft ze in de kwalificaties en halve finale wel goed gelopen? Maar goed, ik snap het wel.


    Jaa dat kan, maar toen had ze niet al twee keer gelopen.


    take me back to the basics and the simple life

    Iemand nog meer naar de springfinale van de landenwedstrijd aan het kijken is? Jeminee, wat staat die tijd strak. :|


    She's imperfect but she tries

    Frisk schreef:
    (...)

    Ik ben echt heel blij voor mijn land, maar die tranen wekken toch wel wat medelijden op ;c


    This. Late as usual


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Wauw hockey, zo spannend!


    You were born original, don't die as a copy.

    o mijn god i can't


    i put the fun in funeral

    YESYESYESYES


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat was echt next level zenuwslopend


    i put the fun in funeral

    Hypno schreef:
    Dat was echt next level zenuwslopend


    Echt hè, kreeg het spontaan warm. Jeetje.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat de hel. Ik hoor net op het journaal dat Epke gisteren even buiten bewustzijn is geweest, na zijn val. Hoe de hel zet je dan vervolgens zo'n prestatie neer? _O_


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, ik had even niet door dat het een hij was, lol.


    Your make-up is terrible

    Dafne Schippers zilver op de 200m, een erg mooie prestatie, maar ze baalt zelf als een stekker en ik denk ook dat er misschien nog iets meer in had gezeten. :x
    Als nog, zilver is ook knap, en ik hoop dat ze nog bij draait en toch nog met tevredenheid terug kan kijken op deze olympische spelen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''