• Begin post komt zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom flikkeren ze hem er niet uit?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Waarom flikkeren ze hem er niet uit?


    Gisteren ook al die Cavendish laat iemand opzettelijk vallen en hij krijgt er niks voor, want hij is kansmaker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Gisteren ook al die Cavendish laat iemand opzettelijk vallen en hij krijgt er niks voor, want hij is kansmaker.


    Dus dan laten ze ze gewoon doorrijden? Waar zijn regels anders voor -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Dus dan laten ze ze gewoon doorrijden? Waar zijn regels anders voor -.-


    Die jury durft het niet. Heel triest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Die jury durft het niet. Heel triest.

    Sneu hoor. Pffft.

    Waar zijn ze bang voor? Pak slaag?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 0:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zilver voor Nederland!:D


    You were born original, don't die as a copy.

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Die jury durft het niet. Heel triest.

    Ik snap er echt helemaal geen drol van.
    Maarja, we hebben verdorie ZILVER! *O*
    W000000000000000T!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja tuurlijk. Mis ik weer omdat ik naar de wc moest :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frisk schreef:
    (...)

    Ik ben echt heel blij voor mijn land, maar die tranen wekken toch wel wat medelijden op ;c


    Eindelijk een landgenoot in dit topic, woehoe. :'D
    Het was wel een topavond voor ons landje, zeg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OpgeroldEten schreef:
    Wat is dat met dat baalwielrennen en die ballen jury? Omdat die gast favoriet is sturen ze hem er maar niet uit. Tweede keer dat dit gebeurd.


    Dat snapte ik dus ook echt niet.
    Heeft er iemand gezien hoe die Duitse haar zadel verloor? :'D Vrij hilarisch, hahah.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik helemaal niks van het baanwielrennen snap. Bij die Keirin heb je die gekke gangmaker, waarom ze niet gelijk beginnen met hard fietsen en een paar rondjes minder doen snap ik niet. Bij het sprinten fietsen ze een paar rondjes heel langzaam, de hele tijd achterom kijkend en opeens gaan ze hard fietsen. Waarom dan die extra rondjes?


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik helemaal niks van het baanwielrennen snap. Bij die Keirin heb je die gekke gangmaker, waarom ze niet gelijk beginnen met hard fietsen en een paar rondjes minder doen snap ik niet. Bij het sprinten fietsen ze een paar rondjes heel langzaam, de hele tijd achterom kijkend en opeens gaan ze hard fietsen. Waarom dan die extra rondjes?

    Omdat ze hele andere fietsen hebben. Ze moeten uberhaupt eerst op "gang" komen, willen ze kunnen sprinten. Zo'n fiets heeft geen versnellingen, maar ook geen rem. Dat achterwiel is superzwaar, waardoor je eerst een paar rondjes moet infietsen, voordat je überhaupt snel kan fietsen.
    Ik weet niet of je ooit gespint hebt? Daarmee is het denk ik het beste te vergelijken. En zo zwaar, want als je dan klaar bent, moet eerst uitfietsen voordat je kunt afstappen. En de verzuring is real.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dat snapte ik dus ook echt niet.
    Heeft er iemand gezien hoe die Duitse haar zadel verloor? :'D Vrij hilarisch, hahah.

    Ja, ik zag het in de herhaling. Beetje zielig dit, maar ook best wel grappig x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Sifan Hassan 5e? Wut? Met 4.11? Jezus christus wat slecht zeg, al heb ik de race niet gezien dus weet ik niet wat er mis ging, maar ik denk dat ze makkelijk goud had kunnen halen. Misschien moet ze toch maar even stoppen met die rare begin-achteraan-en-loop-dan-naar-voren tactiek. Meh. :c


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    Sifan Hassan 5e? Wut? Met 4.11? Jezus christus wat slecht zeg, al heb ik de race niet gezien dus weet ik niet wat er mis ging, maar ik denk dat ze makkelijk goud had kunnen halen. Misschien moet ze toch maar even stoppen met die rare begin-achteraan-en-loop-dan-naar-voren tactiek. Meh. :c


    Ze heeft enkele maanden niks kunnen doen vanwege een blessure. Het heeft niks met haar tactiek te maken maar met minimale voorbereiding.


    take me back to the basics and the simple life