• Begin post komt zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ah nee :c dat vind ik echt zielig!


    take me back to the basics and the simple life

    Fuck.. Ik vind dit echt zielig voor Epke.. Maar goed, petje af voor de drie medaille winners hoor!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja het is echt vet sneu :c
    Maar heel eerlijk, hij ging wel heel mooi onderuit. Niet lullig bedoeld en val me a.u.b hier niet om aan, maar het was een beetje lachwekkend toen ik het opzocht. Nog altijd super sneu, want toen hij zo verslagen bleef liggen brak mijn stenen hartje wel een beetje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Ja het is echt vet sneu :c
    Maar heel eerlijk, hij ging wel heel mooi onderuit. Niet lullig bedoeld en val me a.u.b hier niet om aan, maar het was een beetje lachwekkend toen ik het opzocht. Nog altijd super sneu, want toen hij zo verslagen bleef liggen brak mijn stenen hartje wel een beetje.

    dit. Het was wel onwijs sneu maar die foto staat morgen overal op Internet en op de kranten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zonde Ligtlee, op naar brons!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jolien D'hoore staat op een gedeelde tweede plaats in het omnium met nog één discipline te gaan. Zo spannend. Ik gun het haar echt heel erg.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 21:40 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoor ik het nou goed. Is het Belgische volkslied nou halfs Nederlands half Frans?


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Hoor ik het nou goed. Is het Belgische volkslied nou halfs Nederlands half Frans?


    Het zou kunnen dat sommige het Frans zingen en andere Nederlands? Het origineel is namelijk Frans maar er is ook een Nederlandse en een Duitse versie (ja een gedeelte in België praat ook Duits heb ik gehoord....om het nog even wat ingewikkelder te maken enzo...;'d)


    You were born original, don't die as a copy.

    Auw.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    BROOONS.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ainoo, de beachvolleys gaan alleen nog voor brons en NL gaat ook niet lekker met hockey D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Moaaah D: Zo zielig voor onze hockeyers D:

    Maar wel gefeliciteerd België met sowieso zilver!


    Deep inside, I've never felt alive

    Barristan schreef:
    Moaaah D: Zo zielig voor onze hockeyers D:

    Maar wel gefeliciteerd België met sowieso zilver!


    Ik ben echt heel blij voor mijn land, maar die tranen wekken toch wel wat medelijden op ;c


    Mhm?

    Frisk schreef:
    (...)

    Ik ben echt heel blij voor mijn land, maar die tranen wekken toch wel wat medelijden op ;c

    Nuja, de Nederlandse commentator zei net: 'Ze gingen voor goud en niets minder. Brons was een lappendoek' (ofzoiets)
    Maar de Belgen hebben het echt verdiend. Ik vond Nederland niet zo goed als hun kwartfinale, tbh.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat is dat met dat baalwielrennen en die ballen jury? Omdat die gast favoriet is sturen ze hem er maar niet uit. Tweede keer dat dit gebeurd.


    "Ignite, my love. Ignite."