• DISNEY MYSTERIES

    • • •

    Een normale dag in het leven (jaar 2019) van een Disney personage betekent veel spanning, intrige en romance. Het is niet vreemd dat er een liefdesverhouding in voorkomt, misschien zelfs moord die gehandeld is door jaloezie, geld of een criminele organisatie. Het is dan ook niet vreemd dat je moet oppassen met mensen te vertrouwen, want niets is zoals het op het witte doek eruit ziet. Dit zijn de echte personages met al hun geheimen, hoe onschuldig ze ook lijken. Kijk uit wie je vertrouwt, want als je teveel weet, kan je zo voor dood in de greppel gevonden worden.
          (Lees: voor het geval het nog niet helemaal begrepen wordt, zal ik een voorbeeld neerpennen. Bijv: Sneeuwwitje doet aan witwassen, Pocahontas is een voormalige drug lord en Rapunzel is getrouwd met Flynn, maar heeft een verhouding met John Smith. Ik noem maar wat op. Dit zijn natuurlijk wel allemaal geheimen die niet direct uit horen te komen. Het speelt zich af in de, verzonnen, stad Nevide.)



    ROLLEN
    • Flynn Rider —— Magnus —— 1,4
    • Milo Thatch —— Assassin —— 1,2
    • Captain Hook —— Assassin —— 1,(5)
    < • Phoebus —— Nerwen —— 1, (?) >
    • Peter Pan —— PeterMaximoff —— 1,(4)
    • Jim Hawkins —— Marowak —— 1,(4)
    • Mad Hatter / Tarrant —— HarleenQuinzel —— 1,( 6)
    • Prins Adam / Beast —— DreamerN —— 1,

    • Tiana —— Mismagius —— 1,(4)
    • Pocahontas —— Marowak —— 1,(4)
    • Helga Sinclair —— Nerwen —— 1,(2)
    • Jasmine Layla Al Khalifa —— Valor —— 1,2
    • Tinkerbell —— HarleenQuinzel —— 1,(4)
    • Rapunzel —— Littlepanda_ —— 1,
    • Ariel —— Nairn —— 1,
    • Belle —— Magnus —— 1,
    •


    REGELS
    —— Als eerste, de huisregels van Q. tellen hier natuurlijk mee.
    —— Schelden als zowel 16+ schrijven mag, zet het echter wel in een rode kleur boven je post! Ruzie OOC wil ik in het topic niet hebben, niemand lokt ruzie uit en we respecteren elkaar. Niemand sluit elkaar buiten.
    —— Er is een minimum van 250 woorden. One—liners zijn niet toegestaan en eveneens geen personen die amper het personage af hebben om zich snel af te melden. Denk na voor je meedoet, er is hier namelijk goed over nagedacht. Zodra je langer dan een maand niet gereageerd hebt, zullen we je personage vermoorden of aan iemand anders geven. Meld het ook als je vakantie hebt of niet kan reageren, zodat we hier rekening mee kunnen houden.
    —— Niet godmodden. Bestuur enkel je eigen personages, tenzij je toestemming hebt van de desbetreffende user. Geen Gary Stu’s of Mary Sue’s aanmaken.
    —— Reserveringen blijven 48 uur staan. Houd vrouwen en mannen gelijk. Probeer in elk geval een man te spelen als je dit niet eerder gedaan hebt.
    —— Bedenk dat als je personage niets van een gebeurtenis heeft gehoord, gezien of meegemaakt (of gelezen in de krant), weet je er niets over. Je hebt geen alziend oog!
    —— Topics worden enkel aangemaakt door Magnus en Nerwen.
    —— Disney dieren blijven dieren, dus niet in deze sexy bastards veranderen.
    —— Het is niet toegestaan andere personages te verwonden of te vermoorden zonder toestemming van de eigenaar.
    —— Als een Disney karakter over magie bezit, mag dit ook in mate in de RPG voorkomen. Het is echter niet toegestaan dat je bijvoorbeeld een heks aanmaakt. Magie moet beperkt blijven, het zijn vooral gewoon trucjes.


    LIJSTJE
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Werk:
          Vaardigheden:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geheim:
    Verleden: (Hoeft niet heel lang te zijn, gewoon een paar zinnen is goed. We willen natuurlijk wel weten wat hem / haar allemaal is overkomen.)
    Relaties: (Geen toekomstige relaties bedenken, alleen hetgeen wat al gebeurd is!)
    Extra:


    EXTRA INFORMATIE
    —— SPEELTOPIC
    —— PRAATTOPIC

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.


    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 21:14 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Littlepanda_ schreef:
    Ik zou graag rapunzel willen reserveren xx


    Is goed, ik zal je erbij zetten. Maar zoals Marowak zegt, wees zeker van je keus en blijf actief, alsjeblieft.
    En ik had, zoals DreamerN zei, Rapunzel inderdaad laten overlijden, maar ik zal dat veranderen. Vind je het dan wel goed dat Rapunzel en Flynn gescheiden zijn?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nairn, ik zet je erbij! c:

    @Sugar_Coated. Erg jammer, maar ik zal je uitschrijven.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)
    Is goed, ik zal je erbij zetten. Maar zoals Marowak zegt, wees zeker van je keus en blijf actief, alsjeblieft.
    En ik had, zoals DreamerN zei, Rapunzel inderdaad laten overlijden, maar ik zal dat veranderen. Vind je het dan wel goed dat Rapunzel en Flynn gescheiden zijn?

    Je kan ook overleggen dat Rapunzel vermoedelijk dood is, maar dat ze om de één of andere reden verdwenen was o.i.d.

    Ik wil de users die dit lezen toch even extra benadrukken na te denken voor ze zich aanmelden voor deze RPG. Zoals er ook in de opgestelde regels staat, willen wij liever niet dat iemand zich zomaar inschrijft en dan (zelfs voor de rol af is) zich weer afmeldt. Net zoals bij de (meesten) RPG's willen we hier eveneens niet dat dit snel dood loopt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Magnus schreef:
    (...)

    Is goed, ik zal je erbij zetten. Maar zoals Marowak zegt, wees zeker van je keus en blijf actief, alsjeblieft.
    En ik had, zoals DreamerN zei, Rapunzel inderdaad laten overlijden, maar ik zal dat veranderen. Vind je het dan wel goed dat Rapunzel en Flynn gescheiden zijn?


    Jaa dat maakt niet uit!


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Ariel Kristensen

    ROL
    The Little Mermaid/Ariel

    NAAM
    Ariel Kristensen. Ze heeft geen doopnamen, het is gewoon Ariel. Ze werd vernoemd naar haar oma.

    GESLACHT
    Vrouwelijk.

    LEEFTIJD
    Op het moment is Ariel vierentwintig jaar oud. Ze werd geboren op zestien februari. Echter ziet ze er wat jonger in haar gezicht uit, mensen schatten haar wel eens achttien of zelfs jonger.

    WERK
    Kassamedewerkster bij de lokale supermarkt, die van haar vader is. Ariel is dat meisje dat met een chagrijnig gezicht achter de kassa zit en eens in de zoveel tijd een keer een snauw uitdeelt. Ze is op het moment een leidinggevende en vind het leuk om de andere werknemers rond te commanderen.
          Vaardigheden: In de tijd dat ze een foute vriendengroep had heeft ze een aantal vaardigheden opgestoken: ze kan razendsnel iemands zak rollen. Ariel kan je zelfs bestelen als ze in het voorbijgaan langsloopt of als ze met je staat te praten. Ze kan goed mensen inschatten en leest hun lichaamstaal. Tevens is ze heel slim, pikt ze dingen snel op en is haar geheugen ook vrij goed. Ariel heeft vroeger heel veel gedaan met hacken, waardoor ze ongelooflijk veel dingen heeft gekraakt, maar ook veel geld heeft witgewassen. Ze is daarnaast ook een ster in het wissen van haar sporen.


    •••


    INNERLIJK
    active, angry, argumentative, blase, boorish, candid, clever, coarse, crafty, cunning, daring, dauntless, determined, eager, eloquent, finicky, greedy, hardy, haughty, immaculate, independent, intelligent, keen, loyal, mischievous, negligent, obstinate, persevering, proud, picky, rational, sarcastic, secretive, stubborn

    Ariel heeft een erg sterk karakter. Ze is heel slim en intelligent, en je zult haar niet zomaar van de wijs kunnen brengen. Ariel is een taaie. Je zult het bij haar nooit zo ver schoppen, dat je haar van de wijs brengt, want ze laat je helemaal niet dichtbij. Ze duwt je weg voordat je ook maar een klein beetje dichtbij haar kan komen. Ze is een meisje dat erg gericht is op haar eigen mening en vooroordelen. Ze zal ook altijd haar mening laten weten, of het nou gewenst of niet is. Ze is erg direct. Bij haar maakt het niet echt uit of ze je er mee beledigd of de hemel in prijst. Ariel zal het ook echt niet toegeven als ze fout zit, daar is ze te koppig en trots voor.
    De paar vrienden die ze heeft zullen over haar zeggen dat ze zonder angst leeft, en dingen doet zonder erbij na te denken, maar ze is zeker standvastig en iemand waar je echt mee kan lachen. Ariel kan namelijk heel erg sarcastisch zijn, en soms zelfs kinderachtig en met humor tot het aan de grens van ongepast aan.
    Met uitzondering van de vier beste vrienden die ze heeft, is ze een echte einzelganger. Vaak knapt ze liever haar eigen zaakjes op, of gaat ze alleen de hort op.In de omgang met anderen is zij erg onafhankelijk en ze weigert de massa te volgen. Ze heeft er een grote hekel aan als mensen zich met haar zaken bemoeien. Hoe goed het ook bedoelt is, ze zal het alleen aanvaarden als ze het zelf echt wilt. Som kan ze ook wat lomp zijn. Het beste kun je het omschrijven als ruw, aanvallend en een beetje onbeleefd. Ze weet dat ze dit doet en ze doet dit expres. Gewoon omdat het kan. Ze zal zich voor niks en niemand gaan veranderen.
    In de liefde is Ariel vrij moeilijk, ze geeft zich niet zomaar over aan een relatie. Dit komt mede omdat ze mensen goed kan inschatten en tot nog toe niemand heeft gevonden waarbij ze een goed gevoel had. Som word zij gezien als een kil persoon, maar diep van binnen is het gewoon een meisje dat op zoek is naar liefde. Soms word ze emotioneel teleurgesteld omdat haar verwachtingen gewoonweg zo hoog liggen, maar ze zal dit nooit laten merken.
    Omdat Ariel zo intelligent is, is ze een beetje lui geworden. Ze heeft nooit moeite hoeven doen voor school en dat is ze ook nu niet echt van plan. Ze had de kans om na de middelbare school een opleiding te gaan doen op een universiteit. Tegen het einde van haar middelbare schooltijd had ze echter verkeerde vrienden gekregen. Ze begon haar schoolwerk te verslonzen en heeft haar laatste jaar niet veel uitgevoerd. Dit vergooide haar kansen bij een prestigieuze school en daarom werkt ze nu in de supermarkt.
    Ariel heeft een hekel aan haar baantje. Alleen nu dat ze een wat hogere leidinggevende functie heeft, vind ze het wat leuker om de baas te spelen over de andere werknemers.


    UITERLIJK
    fc: Ariel Winter
    Ariel is erg klein van stuk, ze haalt nog maar net de een meter vijfenvijftig. Ze draagt vrijwel altijd, behalve op het werk, hakken en zo probeert ze haar lengte een beetje goed te maken. Ze heeft een peer-figuur. Voluptuous noemt ze het zelf ook vaak. Ze is wat groter, op alle goede plekken. Ariel heeft een stel heupen en billen waar menig persoon jaloers op is en ook haar voorgevel is om trots op te zijn. In tegenstelling tot haar taille, die juist vrij smal is.
    Met haar lengte en jonge gezicht komt ze niet echt intimiderend over. Ze probeert ook haar gezicht wat volwassener te laten lijken door veel make-up te gebruiken. In de ochtend doet ze er ongeveer drie kwartier over om heel haar gezicht op te maken. Er gaan een paar lagen foundation op haar gezicht, ze moet haar wenkbrauwen elke dag helemaal mooi maken, meestal maakt ze ook nog iets moois van haar ogen, etc. Na al die jaren van oefenen, is ze nu zowaar haar gezicht in toptempo prachtig opmaken.
    Haar is van nature erg dik en bruin, met een kleine slag erin. Sinds dat ze dertien is, verft ze het een felle kleur rood. Meestal heeft ze het gewoon los. Soms heeft ze van die dagen dat haar niet wilt doen wat zij wilt dat het doet, en dan gooit ze het snel in een staart of vlecht.
    Ariel is een voorstander van kleding met een diepe decollete (voorbeeld 1, voorbeeld 2, voorbeeld 3). Ze draagt vaak zulke tops, met een broek en hakken, maar soms vind het ze het ook leuk om jurken te dragen.

    •••

    GEHEIM
    Ariel is heel goed in hacken. Niemand van haar vrienden weet dat dit een vaardigheid van haar is. Ze heeft over de jaren heen heel veel dingen gekraakt. Soms als ze zich verveeld dan gaat ze gewoon op zoek naar dingen te doen. Meestal vragen mensen of ze kleine klusjes kan doen, zoals geld witwassen. Maar zij weet zelf dat zij veel meer kan. Ze weet zelf dat organisaties haar veel beter kunnen inzetten. Echter zou niemand van haar denken dat ze super intelligent is en een ster in hacken.

    VERLEDEN
    Ariel werd geboren als de dochter van Tito "Triton" Kristensen en Athena Kristensen-née Jensen, in een enorm gezin met alleen maar meiden. Het gezin was altijd vrij hecht. Ondanks dat Triton veel werkte, maakte hij altijd tijd vrij om leuke dingen te doen. Echter veranderde alles toen Athena plotseling overleed.
    • Attina Kristensen - 31 jaar oud || vrij goede band.
    • Alana Kristensen - 30 jaar oud || vrij goede band.
    • Adella Kristensen - 29 jaar oud || Niet echt een goede band.
    • Aquata Kristensen - 28 jaar oud || zien elkaar niet vaak en hadden vroeger niet echt een goede band.
    • Arista Kristensen - 27 jaar oud || vrij goede band.
    • Adrina Kristensen - 25 jaar oud || partners in crime.
    Jaren verstreken en Ariel merkte aan haar vader dat hij steeds verder aftakelde. Hij stortte zich op zijn werk in de lokale supermarkt en Ariel kon niks anders doen dan afvragen waarom hij nog tijd spendeerde in dat hol. Toen kwam ze erachter. Haar vaders supermarkt was een "doorgeefluik" voor drugs.


    RELATIES
    TBA

    EXTRA
    • Houd van: zwemmen, sieraden maken van schelpen, milkshakes en smoothies, het gevoel van triomf als ze iets succesvol heeft gehackt, make-up, zonnige dagen, mensen commanderen, schoenen.
    • Heeft een hekel aan: haar baan in de supermarkt, mensen die aan haar hoofd zeuren, insecten.
    • Grootste angst: Levenslang in de gevangenis terecht komen ("hoe moet ik dan mijn haren verven?", "dan word ik misschien neer gestoken in de bak!", "dan mag ik helemaal geen make-up meer op!")
    • Geheime talenten: Haar geheime talent is dus hacken, maar ze kent ook een paar zogenaamde "partytricks", zoals ze kan jongleren en een paar kaarttrucs en goocheltrucjes. Deze trucjes heeft ze mede geleerd toen ze met haar foute vriendengroep omging. Hun deden deze dingen om mensen op te lichten. Ariel kan tevens net wat langer dan de gemiddelde mensen haar adem onder water inhouden. Ze zit nu op ongeveer op twintig minuten.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 9:34 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    @ Nairn: Een half uur is wel heel lang om onder water te blijven. Kan dit iets verkort worden? Voor de rest is het een goede rol. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    @ Nairn: Een half uur is wel heel lang om onder water te blijven. Kan dit iets verkort worden? Voor de rest is het een goede rol. :Y)


    Het wereldrecord is bijna 20 minuten dus ik nam het een stap verder, omdat jullie zeiden dat "magie" toegestaan is, maar met mate? Dit was dus Ariel's stukje magie! Maar als het een probleem is, dan pas ik het aan., no prob!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Hey yes, ik zie dat er nog een meisje vrij is. Mag ik die? Ik denk dat ik Alice neem, maar ik weet het nog niet zeker.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Nairn schreef:
    (...)

    Het wereldrecord is bijna 20 minuten dus ik nam het een stap verder, omdat jullie zeiden dat "magie" toegestaan is, maar met mate? Dit was dus Ariel's stukje magie! Maar als het een probleem is, dan pas ik het aan., no prob!


    Het liefst zouden we toch willen dat je het aanpast naar het wereldrecord, 22 minuten, omdat het toch in tegenstelling tot normale mensen al verschrikkelijk lang is.

    @Duval, ik zal je erbij zetten, zeg het maar als je een keus hebt gemaakt. c:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    R A P U N Z E L      T A N G L E D






    WERK


    Overdag verdient ze wat bij als bank medewerkster. Ze rolt zakken en steelt spullen bij winkels. In de nacht is ze bezig met straat kunst en inbreken bij winkels en huizen.


    INNERLIJK


    Rapunzel is sluw. Ze is erg intelligent en kan erg gemeen zijn als ze je niet mag. Ze is zorgzaam voor de mensen om wie ze geeft. Rapunzel is strijdlustig en kalm. Ze is zelfstandig en werkt liever alleen. Ze is consequent en scherpzinnig. Ze heeft oog voor de kleine details. Ze is erg artistiek en ze houd van dieren. Ze is loyaal aan de mensen om wie zij geeft. Ze is erg moedig en soms een beetje impulsief. Ze zegt soms te snel wat ze denkt. Ze is erg concurrerend en wil graag de beste zijn. Ook is ze erg achterdochtig, ze vertrouwt iemand niet snel.


    UITERLIJK


    Rapunzel heeft lang blond haar. ze heeft volle lippen en een ovaal hoofd. Ze heeft grote blauwe hertogen. Ze is slank gebouwd. Ze heeft een mooi lichaam die ze maar al te graag laat zien in strakke zwarte kleren.


    GESCHIEDENIS


    Toen Rapunzel jonger was heeft ze altijd binnen moeten blijven en heeft ze zich gestort op het schilderen. Dit deed ze graag en ze was hier erg goed in. Op haar 16e is ze weggelopen van huis. Ze heeft toen een tijd op straat geleefd. Ze maakte graffiti en raakte verwikkeld met een groep andere jongeren die dit ook deed. Ze heeft van hun leren zakkenrollen. Ze had hier talent voor en samen met de groep jongeren is ze begonnen met jatten in winkels. Rapunzel had het idee dat de groep te opvallend was en is weggegaan. Ze werkt liever alleen en zo houd niemand haar op. Ze heeft Flynn ontmoet en is verliefd geworden. Voor het eerst is ze echt om iemand gaan geven. Hij was verwikkeld met een gang en had problemen met een andere gang. Rapunzel werd ontvoerd en is vrijgelaten toen alles was opgelost met de Flynn en de andere gang. Inmiddels heeft Rapunzel een wrok gekoesterd tegen Flynn. Het is allemaal zijn schuld dat ze is ontvoerd en zo is verwaarloosd in de tijd dat ze opgesloten heeft gezeten. Ze hoeft hem dan ook echt niet te zien. Ze gaat door met de graffiti en het stelen.


    GEHEIM


    Rapunzel is een goede dief en is erg goed in zakken rollen met haar vlugge vingers. In de nacht is ze vaak bezig met haar straat kunst en ze laat overal haar 'tag' achter. (Een meisje met een lange blonde vlecht met allemaal bloemetjes erin).


    VAARDIGHEDEN


    Sluw, stil, lenig, slim. Kan goed inbreken en is erg goed met een pistool.


    EXTRA


    Rapunzel heeft een werkplek waar ze kan schilderen en al haar gestolen spullen bewaard. Ze heeft een appartement in de stad. Ze heeft een kleine engelse bulldog genaamd Bully.


    RELATIES


    Flynn: Ex-man

    ROL


    Rapunzel


    VOLLEDIGE NAAM


    Rapunzel Tangled




    — Bijnaam: Blue Eyes



    LEEFTIJD: 23




    — born: 3 December





    — geslacht: Vrouw












    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 22:01 ]


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Er zijn wel veel personages rond de 25 jaar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Adam 'the Beast' Thorne is zo goed als af. ^^


    Credendo Vides

    We hebben besloten de deadline voor de rollen te verzetten naar volgende week vanwege de warmte!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Speeltopic!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki