• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het zo geweldig dat je zo bereid bent naar me te luisteren, maar de helft van wat ik zeg nooit hoort.


    Mhm?

    Hoe hypocriet van me


    Rest in Peace, Son of Gondor

    And I am almost there
    I'm almost there
    People down here think I'm crazy
    But I don't care
    Trials and tribulations
    I've had my share
    There ain't nothin' gonna stop me now
    'Cause I'ma almost there *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar dat vind ik nog normaal, haha. Dat soort dingen zijn ook nog logisch in mijn ogen, maar veel verder moet het niet gaan. Ik bedoel, wat ik owlkin nou weer en hoe weet je nou dat je mentale leeftijd 108 is. Je bent het nooit geweest, dus je weet ook niet welke leeftijd daarbij hoort? Betekent dat dat ze gewoon een ouwe zeikerd is?

    Dit precies.

    // Vandaag maar films kijken? Beetje schrijven tussendoor.
    Ik wil graag meer films kijken als THG en Divergent, maar ik kan niets anders vinden dan Maze Runner.

    Heb echt niet goed geslapen vannacht. Echt klote is dat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zapdos schreef:
    (...)
    Dit precies.

    // Vandaag maar films kijken? Beetje schrijven tussendoor.
    Ik wil graag meer films kijken als THG en Divergent, maar ik kan niets anders vinden dan Maze Runner.


    The 5th wave? Is niet precies hetzelfde maar is wel heel leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Meh, mijn linkeroor is toch weer 5 decibel achteruit gegaan.


    Your make-up is terrible

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    The 5th wave? Is niet precies hetzelfde maar is wel heel leuk.

    Ik zet hem op mijn lijstje (:

    // Kan je je please niet bemoeien met wat ik eet? Ik heb net een flesje NutriniDrink op en zit voor het komende uur wel vol. Kom jij aan met 2 beschuitjes. Soms is overleggen heel handig.

    Gosh, wat is mijn oppaskindje, nouja, kind. Hij is al 13, toch een schatje <3 echt zo lief(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I'll use you as a warning sign.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bam. Het zagen is eindelijk klaar. Nu boren en schroeven, dan kerven en vijlen, dan schilderen en dan heb ik de kracht van Thor mwuhahaha :Y)
    Dit wordt wel echt het pronkstuk van mijn cosplay denk.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil gewoon mee doen aan het nkt. Maakt niet uit via wie of via wat. Doe niet zo moeilijk en laat mij inschrijven in plaats dat er nu drie instanties bezig zijn mij in te schrijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Ik wil gewoon mee doen aan het nkt. Maakt niet uit via wie of via wat. Doe niet zo moeilijk en laat mij inschrijven in plaats dat er nu drie instanties bezig zijn mij in te schrijven.

    Nkt is toch tot je 18e? Hier in elk geval wel c:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 13:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Nkt is toch tot je 18e? Hier in elk geval wel c:


    Over welk nkt heb je het? Ik heb het over het Nederlands kwalificatie toernooi voor de Nederlandse kampioenschappen senioren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Over welk nkt heb je het? Ik heb het over het Nederlands kwalificatie toernooi voor de Nederlandse kampioenschappen senioren.


    Oh ;'D
    Hier is NKT Nederlands Kinder Theater :W
    Wauw, die afkorting wordt te vaak gebruikt hahah. Sorry xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.