• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, ik ben zo misselijk. Maar ik heb ook niet normaal gegeten vandaag.

    / DIT, is precies wat ik bedoel met al die vreemde geslachten dingen.



    / Nee, deze pf kan echt niet. Te retarded.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 1:53 ]

    Ik ben eigenlijk gewoon een beetje ziek, wat ik normaal eigenlijk nooit ben en nu moet ik werken en daar wordt het honderd procent niet beter van en hoe ga ik dan Lowlands volhouden? Hoe dan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zapdos schreef:
    Ugh, ik ben zo misselijk. Maar ik heb ook niet normaal gegeten vandaag.

    / DIT, is precies wat ik bedoel met al die vreemde geslachten dingen.



    / Nee, deze pf kan echt niet. Te retarded.


    Ik had laatst nog een veel ergere gezien, haha. Niet dat ik iets begrijp van wat er staat, tho...


    Your make-up is terrible

    Dratini schreef:
    Ik ben eigenlijk gewoon een beetje ziek, wat ik normaal eigenlijk nooit ben en nu moet ik werken en daar wordt het honderd procent niet beter van en hoe ga ik dan Lowlands volhouden? Hoe dan


    blijf thuis
    ziek uit
    ga naar lowlands
    ik ben vorige week op vacaycay ziek geworden en kon daarom niet naar sziget en volgens mij liggen er nog een paar stukjes gebroken hart in budapest.


    i put the fun in funeral

    Wow, blijkbaar heeft mijn begripvolle en vriendelijke reactie daadwerkelijk nut gehad, want ze bleken toch nog hoesjes te hebben en raad eens wie er vandaag waarschijnlijk dus al eentje krijgt ipv over 2-3 weken? Like opeens een bedankje en twee mailtjes over dat hij toch vandaag komt binnen (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Facebook is zo marginaal soms. Ik erger me er dood aan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe kan je het nu niet zien?


    Mhm?

    Zapdos schreef:
    Ugh, ik ben zo misselijk. Maar ik heb ook niet normaal gegeten vandaag.

    / DIT, is precies wat ik bedoel met al die vreemde geslachten dingen.



    / Nee, deze pf kan echt niet. Te retarded.


    Ik ben genderfluid en panseksueel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus ik heb een tussenjaar, mijn contract bij de Etos eindigt in september en ik heb nog geen concrete plannen om mijn jaar zinvol mee op te vullen.
    Iedereen vraagt aan me wat ik ga doen, vertelt me bij wie ik moet solliciteren en waar ik heen moet reizen, maar heel eerlijk: ik zou het liefst deze tijd gebruiken om te schrijven. Ik wil al zo lang als ik me herinner een boek schrijven en nu heb ik zowel zeeën van tijd als een goed in elkaar zittend verhaal waar ik echt in geloof. Ik ben alleen bang dat de mensen om me heen er niet in geloven en me gewoon een ontzettende loser gaan vinden als ik ze dit vertel.


    i put the fun in funeral

    Trikru schreef:
    (...)

    Ik ben genderfluid en panseksueel.

    Wat is panseksueel?

    Krolock schreef:
    (...)
    Wat is panseksueel?


    Panseksueel of Panromantic betekend dat je je (seksueel) voelt aangetrokken tot individuen van alle genderidentiteiten. Dus of je nou man, vrouw, trans, hermafrodiet en noem maar op bent, ik kijk er niet naar. Als ik verliefd ben, ben ik dat en daarbij kijk ik niet naar de gender van de persoon die er bij hoort.

    Vele willen het nog wel 'ns verwarren met biseksualiteit, maar dan val je op zowel mannen als vrouwen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 10:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom komen jullie niet eerder met het bericht dat jullie naar Lauwersoog gaan? Waarom moet dat altijd net voordat jullie weg willen gaan? Laat nu maar zitten, ik blijf wel thuis.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik had laatst nog een veel ergere gezien, haha. Niet dat ik iets begrijp van wat er staat, tho...

    Ik begrijp er ook geen zak van :W Er zijn een paar waarvan ik de betekenis een beetje weet, maar voor de rest ga ik zeker niet de moeite doen om het te leren. Er waren 36 verschillende dingen las ik laatst, of dat waar is weet ik niet.
    Trikru schreef:
    (...)

    Ik ben genderfluid en panseksueel.

    Die snap ik nog wel, maar de rest wat er in haar (volgens mij moet ik 'phe' zeggen als ik dat begrijp?) beschrijving staat is Chinees voor me. (':

    // Er was laatst ook een lera(a)r(es) die 600 duizend dollar schadevergoeding kreeg omdat 'het' niet 'men/zij/hen/hun (they in het Engels)' werd genoemd door collega's. Dat gaat me dus écht veel te ver.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 10:56 ]

    Trikru schreef:
    (...)

    Panseksueel of Panromantic betekend dat je je (seksueel) voelt aangetrokken tot individuen van alle genderidentiteiten. Dus of je nou man, vrouw, trans, hermafrodiet en noem maar op bent, ik kijk er niet naar. Als ik verliefd ben, ben ik dat en daarbij kijk ik niet naar de gender van de persoon die er bij hoort.

    Vele willen het nog wel 'ns verwarren met biseksualiteit, maar dan val je op zowel mannen als vrouwen.

    Aha, oké, ja dat zou ik nog wel eens kunnen gaan verwarren met bi. Nou ja, ik heb er verder sowieso niet echt veel verstand van.

    Ik vind het gemeen dat mijn moeders pakketje er al is en de mijne nog niet :/


    Happy Birthday my Potter!

    Trikru schreef:
    (...)

    Ik ben genderfluid en panseksueel.


    Maar dat vind ik nog normaal, haha. Dat soort dingen zijn ook nog logisch in mijn ogen, maar veel verder moet het niet gaan. Ik bedoel, wat ik owlkin nou weer en hoe weet je nou dat je mentale leeftijd 108 is. Je bent het nooit geweest, dus je weet ook niet welke leeftijd daarbij hoort? Betekent dat dat ze gewoon een ouwe zeikerd is?


    Your make-up is terrible