• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mam, het kan me niet schelen dat je je voeten net gewassen hebt; ze stinken.


    Mhm?

    Murp waarom heb ik hoofdpijn? Nou ja dan ga ik wel naar bed, maar ik wilde/moest eigenlijk nog dingen doen :/


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar oké, tijd voor slaap, of zo.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    How do you tell your best friend you love him?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Well, iets te veel mijn hart luchten. Who even cares (':

    Ik ben te wispelturig. Het ene moment wil ik dit, het andere moment dat en het volgende moment weer iets heel anders. Ik word gestoord van mezelf. Al ben ik een klein beetje trots op mezelf dat ik niet zo snel toegeef aan mijn hart. Dat zal wel anders zijn als ik hem weer ga zien. Ik kan nu al zeggen dat ik in tranen uitbarst als ik hem zie en meteen zeg dat het me spijt, ik het nooit zo gewild had en ik hem terug wil. Waarschijnlijk hoeft hij zijn gedrag niet eens meer te veranderen van mij, op dat moment. Nee, ik weet wel dat het nog even een tijdje moet afkoelen voordat ik hem weer zie. Het is gewoon niet goed. Hij was voor mij de ware, tot hij dat spel ging spelen en mij uit het oog verloor. Als ik de tijd een jaar terug kon draaien had ik alles anders gedaan. Maar als ik het vier jaar kon terug draaien was ik nooit een relatie met hem aangegaan. En voordat ik aan een nieuwe vaste relatie begin wil ik eerst met twee dingen ervaring opdoen. Daten met een meisje en iets met mijn kinks doen. En misschien komt uit dat laatste wel een vaste relatie. Dat zou ik totaal niet erg vinden. Ik weet wel heel zeker dat ik me niet meer vol op de eerste stort.


    // Waarom zijn er eigenlijk zo weinig mensen die van vampiers houden op Q? Volgens is mij fantasy sowieso geen geliefd genre.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 22:01 ]

    Dit had me beter moeten laten voelen maar.. het is niet beter geworden om een of andere vage reden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bruh, Netflix, wat is dit...? Je hebt wel Brother Bear 2, maar niet de eerste, die ik juist wil kijken :C


    Stenenlikker

    Falquan schreef:
    Bruh, Netflix, wat is dit...? Je hebt wel Brother Bear 2, maar niet de eerste, die ik juist wil kijken :C


    Precies dit!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet het nu echt niet meer met die medicatie. . . Ik kan het echt wel proberen, maar wat als ik precies bij die 10% hoor, dan is mijn leven voorbij, over, finito, done. Want als ik die dingen krijg, en vooral spierspasme, kan ik mijn opleiding niet afmaken. Het is niet handig om met spierspasme met messen te werken in een keuken lijkt mij, meh.

    OMG I MISSED MY 40000 POST! D:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 22:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou het misschien beter kunnen laten rusten als ze het niet in de doofpot hadden gestoken.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    You've changed. I feel lonely and left alone. Ok.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zapdos schreef:
    Well, iets te veel mijn hart luchten. Who even cares (':

    Ik ben te wispelturig. Het ene moment wil ik dit, het andere moment dat en het volgende moment weer iets heel anders. Ik word gestoord van mezelf. Al ben ik een klein beetje trots op mezelf dat ik niet zo snel toegeef aan mijn hart. Dat zal wel anders zijn als ik hem weer ga zien. Ik kan nu al zeggen dat ik in tranen uitbarst als ik hem zie en meteen zeg dat het me spijt, ik het nooit zo gewild had en ik hem terug wil. Waarschijnlijk hoeft hij zijn gedrag niet eens meer te veranderen van mij, op dat moment. Nee, ik weet wel dat het nog even een tijdje moet afkoelen voordat ik hem weer zie. Het is gewoon niet goed. Hij was voor mij de ware, tot hij dat spel ging spelen en mij uit het oog verloor. Als ik de tijd een jaar terug kon draaien had ik alles anders gedaan. Maar als ik het vier jaar kon terug draaien was ik nooit een relatie met hem aangegaan. En voordat ik aan een nieuwe vaste relatie begin wil ik eerst met twee dingen ervaring opdoen. Daten met een meisje en iets met mijn kinks doen. En misschien komt uit dat laatste wel een vaste relatie. Dat zou ik totaal niet erg vinden. Ik weet wel heel zeker dat ik me niet meer vol op de eerste stort.


    // Waarom zijn er eigenlijk zo weinig mensen die van vampiers houden op Q? Volgens is mij fantasy sowieso geen geliefd genre.

    Denk dat het vooral een hype was toen Twilight nog "in" was. En nu sterft het een beetje uit omdat het op heel veel sites (wattpad bijvoorbeeld) compleet uitgemolken wordt. Maar ja, dat weerhoudt de echte fans (moi haha) er nog niet van om te blijven schrijven en lezen. :Y)

    *foktzichzelfop*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet niet zoveel cola drinken voor het slapen gaan.

    Falquan schreef:
    Bruh, Netflix, wat is dit...? Je hebt wel Brother Bear 2, maar niet de eerste, die ik juist wil kijken :C


    Ik heb hem op dvd (wbw)

    Ot: Mam wtf het is bijna half elf en ik heb dusdanige hoofdpijn dat ik muisstil op bed moet liggen. Met een hamer slaan en dergelijke is nu echt niet gewenst. Ik vind dit echt niet grappig.


    Happy Birthday my Potter!