• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meh, I feel lonely en daarnaast heb ik echt echt geen zin in werk....


    Stenenlikker

    Had ook echt weer niet anders verwacht.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Schat, ik heb al 2 keer gezegd dat dat niet werkt. Laat ook maar, anderen fixen maar mooi de dingen die je verpest.

    // ik snap niet waarom ze na alle ziekenhuis bezoeken hier komen. Ik zou het liefst thuis in mijn bed liggen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 10:31 ]

    Ineens herinner ik me al mijn dromen van de afgelopen tijd, hoewel ik dat liever niet allemaal wist. ;c


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    He shit hij reageert nog steeds en hij is leuk en ugh dit wordt schijt wanneer hij doorheeft dat ik 1. niet zo wild en spontaan ben als ik vanavond overkwam en 2. ik een minderjarige ben waar hij per ongeluk alcohol aan heeft verkocht


    haha go jips


    i put the fun in funeral

    Voor niks naar de markt geweest enzo. Hoezo tijdverspilling. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De kat heeft mij vannacht onder mijn voet getrapt en nu doet het zeer. Bleh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als dit geen teken is... <3


    Caution first, always.

    Eigenlijk vind ik het meer dan belachelijk dat je al verplicht op 22 en 23 augustus naar school moet voor introductie en die week erop weer een soort introductie week is terwijl de rest dan op 5 september begint. Voor hetzelfde geld ben je op vakantie volgende week. Dan ben je screwed.

    Bonafide schreef:
    (...)

    haha go jips

    Hij zei net iets als "een vrouw die zichzelf kan vermaken spreekt boekdelen voor mij" en ik zit hier in mijn bed met een dubbele onderkin naar mijn telefoon te staren van "... vrouw? Oh dear." want hij is een catch maar helaas wel een catch die volgens mij denkt dat ik twintig ben


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omg The tomorrow people komt op rtl 9 :o

    Dat was een tijdje geleden echt mijn fave serie :3

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 11:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een afschuwelijke nacht. Als ik niet op zoek naar muggen was, was ik wel stilletjes aan het huilen en mezelf te haten. Yay. Wen er maar aan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Is this even real?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 11:57 ]


    Your make-up is terrible

    Gawd. It burns! Ach ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden :')


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Is this even real?


    Natuurlijk niet :')




    Ah, ik hou van Jacksepticeye. ( :


    Caution first, always.