• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    School startte niet eens en ik heb nu al het idee dat ik achterloop. Hoe. :'D


    She's imperfect but she tries

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hema! Maar die hebben niet voor alle telefoons

    En daar heb je het eerder besteld? Goede kwaliteit? Moet ik er verder nog iets voor weten? Ik wil het even zeker weten, hehe.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Hier komt het hoesje van mijn oude mobiel vandaan ^^

    Heb je daar eerder besteld en is het er goed uitgekomen? Ik wil het toch even zeker weten voor ik het aanschaf, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    (...)
    Heb je daar eerder besteld en is het er goed uitgekomen? Ik wil het toch even zeker weten voor ik het aanschaf, hehe.


    Ja een aantal jaar geleden. Je moet wel een scherpe foto kiezen, maar verder is de kwaliteit van het hoesje heel goed! Dat hoefy geen probleem te zijn!
    Verder heb ik alleen ervaring met de harde covers en dus niet met die siliconen dingen, maar die zijn vast ook goed!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik snap niet waarom iemand na één keer al zou opgeven. Dan ga je er ook niet 100% voor, lijkt me.

    My life is a waste.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja een aantal jaar geleden. Je moet wel een scherpe foto kiezen, maar verder is de kwaliteit van het hoesje heel goed! Dat hoefy geen probleem te zijn!
    Verder heb ik alleen ervaring met de harde covers en dus niet met die siliconen dingen, maar die zijn vast ook goed!

    Ik wil ook alleen een hardcase, dus dat komt wel goed, maar dan kijk ik het nog wel even aan. Dankjewel ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben net een soort van tante geworden. Helaas leefde het kindje al een paar dagen niet meer. Ze was ook nog maar 4 maanden zwanger. Toch jammer dat het soms zo loopt. Arme kleine Tess.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 1:33 ]

    De drankjes waren misschien duur, maar ze waren het WAARD

    Edit AAN HET TYPEN IK PIEP EEN BEETJE

    dit gaat waarschijnlijk teleurstellend worden zodra hij doorkrijgt dat ik zeventien ben ahahahaha huilen

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 1:48 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom kon het niet gewoon iemand anders zijn?...

    // Heuh en daar is het stemmetje met "spring van een brug" weer. Thanks, brein.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 1:42 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    I feel like I'm losing all my friends, or rather that they're losing all interest in me.


    kindness is never a burden.

    He shit hij reageert nog steeds en hij is leuk en ugh dit wordt schijt wanneer hij doorheeft dat ik 1. niet zo wild en spontaan ben als ik vanavond overkwam en 2. ik een minderjarige ben waar hij per ongeluk alcohol aan heeft verkocht


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wide awakeee

    Ben klaarwakker. . . WHYYY


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga alleen al falen door hoe slecht ik ben uitgerust. Het zou verboden moeten zijn om examens voor 10 uu s ochtends te laten plaatsvinden. Volgens mij zijn er meer dan genoeg studies die bevestigen dat jongeren dan nog niet zo goed presteren als later op de dag.


    What would Emma do?

    WAAR IS MIJN BUS? Ik heb examen he!


    What would Emma do?