• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gewoon glashard tegen mensen zeggen dat je geen tijd voor ze hebt omdat je te druk bezig bent met je spelletje
    Alsof je het niet al je hele vakantie de hele dag speelt -.-'
    Hoezo verslaafd


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Nee nee nee nee nee nee nee nee
    Blijf met je poten van m'n ship af :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ergens had ik die twee weken vakantie nog wel nodig...

    Rewritten schreef:
    Gewoon glashard tegen mensen zeggen dat je geen tijd voor ze hebt omdat je te druk bezig bent met je spelletje
    Alsof je het niet al je hele vakantie de hele dag speelt -.-'
    Hoezo verslaafd

    Hehe, dat is precies mijn vakantie (A)

    // lol, are you kidding me? Is dat echt nodig? In dit geval is het niet 'hoe meer - hoe beter' maar 'hoe meer - hoe meer cringe'.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 13:47 ]

    Mogen mensen mij niet of zo. Ik krijg altijd 'tegenspelers' (lees kamergenoten) in RPG's die nog niet af zijn of niet eens meer meedoen. Is toch ook niet leuk voor mij :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hij zei net iets als "een vrouw die zichzelf kan vermaken spreekt boekdelen voor mij" en ik zit hier in mijn bed met een dubbele onderkin naar mijn telefoon te staren van "... vrouw? Oh dear." want hij is een catch maar helaas wel een catch die volgens mij denkt dat ik twintig ben


    hou ons op de hoogte


    i put the fun in funeral

    Zo trots op mezelf.
    Not een hand in verband, hoelang nog? ik ben het nu al zat
    Enkele chaps geschreven, van een kleine hoeveelheid woorden.
    En niet wetende waar ik met al mijn inspiratie heen kan momenteel.

    Zucht..
    Toe aan vakantie.. JA..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    kan maandag nu al gewoon over zijn svp thanks


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Woorden die ik ken in Russisch na ~2 maanden lui leren: hallo, goedemorgen, één, twee, drie, huis, misantropie. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke, what the hell moet ik hiervan vinden? Please heb het niet echt gekocht voor me. Ik smeek. :'D Dit is zo awkward.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Woorden die ik ken in Russisch na ~2 maanden lui leren: hallo, goedemorgen, één, twee, drie, huis, misantropie. :W


    maar je kent wel het russische woord voor misantropie dus je zal je vast heel goed redden in alle meest voor de hand liggende situaties waar je in russisch moet communiceren


    i put the fun in funeral

    Mijn haar is zo pretty! Mijn moeder gaat me wel vermoorden tho


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Mijn haar is zo pretty! Mijn moeder gaat me wel vermoorden tho


    Fotofotofoto! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Fotofotofoto! c:


    Het is nog niet droog, maar het is héél anders dan eerst haha


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Woorden die ik ken in Russisch na ~2 maanden lui leren: hallo, goedemorgen, één, twee, drie, huis, misantropie. :W

    Woorden die ik ken nadat mijn broertje ~4 maanden Russisch heeft geleerd: fuck, bitch, sorry papa, ik ben zeven appelen (??? Waarom), rot op


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.