• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het is niet zo. Ik weiger te geloven tot het zo is, tot het tegendeel is bewezen. Heb verdomme eens een beetje vertrouwen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Godverdomme Windows, ik ben nu alles kwijt door een update die ronduit m'n strot in geduwd werd. Thanks. Helaas ben ik niet de enige met dit probleem, meh.

    //

    Okay, alles wat fout kan gaan is ook daadwerkelijk fout gegaan en alles wat ik wil is door mijn scherm heen kruipen en in de Mojave Wasteland gaan leven. Damnit.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 21:14 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ja, als ik jou was zou ik ook de laatste 4 weken als kindloze tiener elke dag uitgaan. Daar heb je straks geen tijd meer voor. Hihihi, ik ben niet eens jaloers.

    Ik ben een beetje klaar met jouw constante negativiteit


    Caution first, always.

    Zoveel potentiële goede fanfics, allemaal verwijderd. Christ, hier baal ik echt van.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zoveel dubbele emoties. Aan de ene kant heb ik weer zo'n bui dat ik TH luister en me vet onzeker voel en t gewoon allemaal niet waard vind er te zijn omdat ik het zelf niet waard ben. Aan de andere kant heb ik de liefste vriend ooit die me gewoon verteld dat ik het wél waard ben op precies het juiste moment alsof ie helemaal ver weg kan aanvoelen dat t niet zo goed met me gaat vanavond. I love him. Can't wait till monday. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat heb ik toch lieve collega's (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Woeps, per ongeluk 2 Innisfree powders gekocht.


    Your make-up is terrible

    De vrouwen in The Witcher 3 zijn allemaal zo naakt. Ik vind het echt grappig.

    Wie weet er een goede, betrouwbare site waar je zelf hoesjes aan mag maken en bestellen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil koekjes en chocola. ;c


    Your make-up is terrible

    Nu al stress voor dit schooljaar. Ik hoop zo dat het gaat lukken om lotingsklasse A te halen. En dan weet ik nog steeds nog niet zeker wat ik wil studeren. Ughhh. Zoveel stress.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Marowak schreef:
    Wie weet er een goede, betrouwbare site waar je zelf hoesjes aan mag maken en bestellen?


    Hema! Maar die hebben niet voor alle telefoons


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marowak schreef:
    Wie weet er een goede, betrouwbare site waar je zelf hoesjes aan mag maken en bestellen?


    Hier komt het hoesje van mijn oude mobiel vandaan ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Genoeg IV checks voor deze avond. Volgende keer verder.
    Ik wil zo graag nog verder gamen, maar het is zo laat.

    // Mijn opa maakt me echt bang als hij in zijn slaap zo gilt. :S