• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Oké update mijn moeder is er 10000% van overtuigd dat dit never ever iets gaat worden, maar heeft er daarom ook geen problemen mee? 'ja joh kind ga lekker uit met een vijfentwintigjarige' wat sinds wanneer is dat oké


    Sinds mensen dingen moeten uitproberen om te weten wat wel of niet werkt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben hier even zo klaar mee, alsjebliéft zeg
    (Oh ja, en nu ben je boos op mij?)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 19:30 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil naar huis.

    Baantjer is zo nostalgisch

    Waarom heb ik t gevoel alsof die meiden in de trein me uitlachen stiekem? O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IK WIL NIET TERUG NAAR HEL


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Ik heb al geen zin meer in school. Laat maar.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Waarom heb ik me dit op de hals gehaald?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    lost you,found me


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    lost you,found me


    Klinkt goed


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hoofdpijn na één margarita. Oh boy. Ik kan gewoon echt niet tegen alcohol.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Alsjeblieeeeeft, laat ie gewoon met de bus kunnen komen. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Echt die impulsaankopen van mij altijd. Maar aan de andere kant heb ik alle Jurassic Park Lego spellen voor 25 euro en kan ik mijn gezeik even weglachen door Ian Malcolm in Legovorm. :3


    Caution first, always.

    Ik kom er net achter dat ik vandaag alweer 3 jaar op Q zit! Tijd gaat snel als je het leuk hebt haha ^_^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wiarda schreef:
    Oké update mijn moeder is er 10000% van overtuigd dat dit never ever iets gaat worden, maar heeft er daarom ook geen problemen mee? 'ja joh kind ga lekker uit met een vijfentwintigjarige' wat sinds wanneer is dat oké


    Haha, oh gosh, obstakel overwonnen doordat bleek dat er geen obstakel was. Yeah. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan