• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Nee. Niet uitnodigen.

    Ga ik ook niet doen. Ik praat liever op een normale dag met hem, niet op een dag waarin iets emotioneels gebeurt.

    // Ik fok mezelf weer helemaal op met het idee hem te moeten zien. Dat gaat dus nog echt niet gebeuren de komende tijd.

    God wat ben ik blij dat mijn ex aan de andere kant van NL woont en dat ik die niet elke dag hoef te zien of de angst ervoor hoef te hebben hahah

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 1:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    God wat ben ik blij dat mijn ex aan de andere kant van NL woont en dat ik die niet elke dag hoef te zien of de angst ervoor hoef te hebben hahah

    Yup, same for me (:
    Nu ben ik wel blij dat hij 250 km verderop woont.

    Zapdos schreef:
    (...)
    Yup, same for me (:
    Nu ben ik wel blij dat hij 250 km verderop woont.


    Mijn ex doet dezelfde studie als ik. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Mijn ex doet dezelfde studie als ik. :')

    Op dezelfde school ook? Dat zou helemaal erg zijn.


    // Oeps, sorry Erieka, ik hoop niet dat ik je wakker gemaakt heb door je foto te liken op insta. Als dat wel zo is: I'm so so sorry (baby)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 1:56 ]

    Zapdos schreef:
    (...)
    Op dezelfde school ook? Dat zou helemaal erg zijn.


    // Oeps, sorry Erieka, ik hoop niet dat ik je wakker gemaakt heb door je foto te liken op insta. Als dat wel zo is: I'm so so sorry (baby)


    HAHAH yep. Aan dezelfde uni. Daar heb ik 'm leren kennen. :') Maar sinds ik het uitgemaakt heb, like in november, hebben we elkaar niet meer gesproken. x'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Shite het is serieus afgelopen D: Wat moet ik nu met mijn leven? D:

    -- Ik heb officieel geen leven.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 5:08 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ja nee tuurlijk was het een goed idee om pas om 2 uur te gaan slapen.

    Ik voel me zo ongelofelijk slecht.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    La la la stress


    Caution first, always.

    Vrienden zitten in Australie en Nieuw Zeeland en mijn hele leven valt in elkaar (:


    Caution first, always.

    Ga ik eeuwig verliefd blijven ofzo? Ugh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voelde ik me maar beter.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het zo vervelend als ik een geluid niet kan herkennen en ben zo benieuwd wat het is dat ik een paar straten verderop hoor.

    // Ha ha ha, die verdomde flikkers van NS hebben mijn abonnement niet stopgezet terwijl ik de email al meer dan een week geleden gestuurd heb en nu betaal ik weer 50 euro voor een jaar. Ik ga maar even laten weten dat ik hier niet mee eens ben.

    // en wat ook leuk is, de 3 meter lange oplader die ik laatst gekocht heb werkt blijkbaar niet. Verdomme, daarom moet je dus niet direct alle papieren en dozen weggooien van de producten die je besteld hebt.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 10:42 ]

    Zapdos schreef:
    (...)
    Yup, same for me (:
    Nu ben ik wel blij dat hij 250 km verderop woont.


    Jaa same. Drie uur met de trein xd

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 11:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.