• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JamesPotter schreef:
    Jemig ik ben echt zenuwachtig voor mijn rijexamen morgen. Laat ik maar gewoon gaan slapen

    You can do it *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien is die verhuizing wel een goede plan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn fotoshoot was zóóó leuk en ik heb de eerste twee foto's al. YAY C:


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Mijn fotoshoot was zóóó leuk en ik heb de eerste twee foto's al. YAY C:

    Omg showhsowshowshowshow

    Meteorites schreef:
    (...)
    Omg showhsowshowshowshow


    Ik maak een topic, want fucking enthousiasme C:


    26 - 02 - '16

    Verdomme. Fucking youtube filmpjes :|
    Word er zo zat van dat het alles ontregeld.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 22:27 ]

    MonChevy schreef:
    (...)
    You can do it *O*


    Ik hoop het maar! Hahhaha :') iedereen heeft echt het volste vertrouwen erin en ik wil ze niet teleurstellen D; zelfs mijn rijinstructeuren weten zeker dat ik ga slagen, maar wat als ik dat niet doe? :c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik hoop het maar! Hahhaha :') iedereen heeft echt het volste vertrouwen erin en ik wil ze niet teleurstellen D; zelfs mijn rijinstructeuren weten zeker dat ik ga slagen, maar wat als ik dat niet doe? :c

    Dan maakt dat helemaal niets uit en ga je herkansen. Maak je niet druk om wat anderen denken!
    Je stelt ze echt niet teleur als je niet slaagt. Falen is menselijk en denk maar zo, niet iedereen slaagt in een keer, dan moet je super goed zijn c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt geen zin meer in school eigenlijk. Vind het wel goed zo. . . Hmn. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morgen naar de psycholoog en ik mag mijn kamer op gaan ruimen. Mweh. Dan zit ik toch liever op werk waar ik niet continu geconfronteerd word met dingen die niet lukken, waardoor ik me waardeloos en zinloos voel :/

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 22:31 ]


    26 - 02 - '16

    Lolicia is back.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 22:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, ik ben zo overwerkt. :') It ain't funny anymore.


    What would Emma do?

    30 seconds to mars heb ik bijna twee jaar lang niet geluisterd wat ging er mis die muziek is geweldig


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zet dit nummer alsjeblieft af. D: hierdoor wil ik mezelf het liefst dooddrinken.


    Your make-up is terrible