• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Once in a while I catch myself. Once in a while I ask myself; what am I doing?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom heeft die ene gast van Twenty one Pilots eigenlijk zo'n zwarte nek in alle clips¿?

    // Het maakt mij niet uit welke youtuber het is, vakantie vlogs zijn altijd leuk ;3

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 23:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms denk ik wel eens dat ik goede karma heb, tot ik besef dat iedereen om me heen slechte karma heeft door mij.


    Your make-up is terrible

    MonChevy schreef:
    Waarom heeft die ene gast van Twenty one Pilots eigenlijk zo'n zwarte nek in alle clips¿?

    // Het maakt mij niet uit welke youtuber het is, vakantie vlogs zijn altijd leuk ;3

    Het hoort bij het album Blurryface. Daarom zijn z'n armen ook zwart. Het heeft betrekking op de dingen waar hij onzeker over is: wat hij schrijft, en wat hij zingt/rapt. (:


    Caution first, always.

    Townsend schreef:
    (...)
    Het hoort bij het album Blurryface. Daarom zijn z'n armen ook zwart. Het heeft betrekking op de dingen waar hij onzeker over is: wat hij schrijft, en wat hij zingt/rapt. (:


    Thanks. Hij hoeft niet onzeker te zijn vind ik c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Thanks. Hij hoeft niet onzeker te zijn vind ik c:

    Ben ik het helemaal mee eens ^^


    Caution first, always.

    Wanneer je een nummer terug gaat luisteren dat je vroeger te vaak geluisterd hebt, maar het stiekem nog altijd leuk is.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 23:58 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben echt helemaal klaar met mezelf. Alweer.


    Your make-up is terrible

    Ben ik de enige die zo'n hekel heeft aan (veel) verkleinwoorden? Kindje, handje, gezichtje. Ieks.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Ben ik de enige die zo'n hekel heeft aan (veel) verkleinwoorden? Kindje, handje, gezichtje. Ieks.

    Nope ;'D

    // Ugh, denk dat het eten een beetje verkeerd is gevallen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik ben er helemaal klaar mee.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    Ugh, ik ben er helemaal klaar mee.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Goed, nu tot en met donderdagavond niet meer eten en veel wandelen.


    Your make-up is terrible

    Jezus, waarom kan je niet in één keer duidelijk zijn? Eerst zeg je dat ik mijn ex maar moet vragen voor de begrafenis omdat hij er ook nog steeds bij hoort en nu zeg je dat hij niet meer bij de 'besloten kring' hoort en hij er niet bij mag zijn. What the...

    Zapdos schreef:
    Jezus, waarom kan je niet in één keer duidelijk zijn? Eerst zeg je dat ik mijn ex maar moet vragen voor de begrafenis omdat hij er ook nog steeds bij hoort en nu zeg je dat hij niet meer bij de 'besloten kring' hoort en hij er niet bij mag zijn. What the...


    Nee. Niet uitnodigen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.