• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    Goldblum schreef:
    Lmao je zit bijna elke dag op mijn profiel maar oke


    Jij bent degene die besluit bevriend te raken met een stalker, laat mij lekker op je profiel zitten :Y)

    Villainess schreef:
    (...)

    Jij bent degene die besluit bevriend te raken met een stalker, laat mij lekker op je profiel zitten :Y)

    Ik had het niet over jou pielemuis >:]


    Caution first, always.

    Goldblum schreef:
    (...)
    Ik had het niet over jou pielemuis >:]


    Shit, dan moet ik toch echt meer mijn stalkerskills gaan showen.

    Gewoon in een halfuurtje het huiswerk van wiskunde af. Merlins Beard YES


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Haha studieboeken zijn duur haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bonafide schreef:
    (...)

    Huh what happened?

    //

    Vandaag werd ik midden in de winkel, met klanten ernaast, sukkel genoemd door mijn baas. En het was niet als grapje bedoeld. Daarna werd een echtpaar boos op me omdat hun luiers niet in de aanbieding waren en ze dat niet duidelijk genoeg aangegeven vonden. En met boos bedoel ik ook echt boos. Dit is waarom ik niet met mijn baas in onderhandeling wil gaan over mijn contract, ouders. I'm out.


    "Hoi Jet, ik ga vanavond afzeggen want je bent een heel leuke meid maar ik ben momenteel met andere dingen bezig" that happened

    Jet

    Fucjing Jet


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    "Hoi Jet, ik ga vanavond afzeggen want je bent een heel leuke meid maar ik ben momenteel met andere dingen bezig" that happened

    Jet

    Fucjing Jet


    wow wat een sjetty situatie

    Ik zou er helemaal niet op reageren, works evertyime


    i put the fun in funeral

    "Hallo, mijn naam is Wendy. Ik ben de persoon die alle berichten in een WhatsApp groep leest, maar vervolgens niets zegt."

    - Kom ik er nu achter dat die vriend van m'n leuk foto's van ons op z'n instagram heeft gezet en ik kan me echt niet herinneren dat ik daar ooit toestemming voor heb gegeven, net zoals dat hij mij zijn "dochter" mag noemen, want dat is niet eens zo. Gaat zo gezellig worden want ja, hier ga ik wel even een punt van maken en dan ben ik misschien maar een of ander rotkind dat overal een probleem van maakt maar ik wil dit echt echt echt niet. Ik beslis zelf wel waar ik mijn hoofd terug wil zien.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 18:13 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb geen zin.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bleeegh, ik begin mijn werk echt zat te worden...


    Stenenlikker

    Waarschijnlijk allergie voor huisstofmijt ontwikkeld :'(


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Foto's van mezelf zien waarop ik natuurlijk glimlach is zo afschuwelijk en het maakt dat ik nooit meer wil lachen, want ik ben zo lelijk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Foto's van mezelf zien waarop ik natuurlijk glimlach is zo afschuwelijk en het maakt dat ik nooit meer wil lachen, want ik ben zo lelijk.


    Dat ben je niet hoor, knapperd! (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    I want the Isle.


    What would Emma do?

    Wiarda schreef:
    (...)

    "Hoi Jet, ik ga vanavond afzeggen want je bent een heel leuke meid maar ik ben momenteel met andere dingen bezig" that happened

    Jet

    Fucjing Jet


    Where's the bitch. I'll tattoo your name on his dick so he won't forget it again. (cat)