• Beginpost komt later, want mobiel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh thank Devil, hij is thuis. Alsof hij wist dat ik hem zocht, pfff


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms zijn mensen te druk met hun eigen drama om de problemen van hun omgeving te zien.
    Ja toch?
    Je ziet het overal: op Quizlet, op school en werk, bij het stemmen op Donald Trump. Soms vraag ik me af of mensen wel gemaakt zijn voor een samenleving en niet gewoon solitair van aard zijn.

    Beste man die op Noorderzon op het bankje voor mij zat,

    Op het punt waarop je iemands knie op je achterwerk voelt, heb je een teken dat je niet nog verder achteruit moet schuiven. Ik vouwde mijn benen onder mijn eigen bank en toch zat je bijna bij mij op schoot en in alle eerlijkheid kon ik dat niet bijzonder waarderen.

    Met vriendelijke groet,
    Ik


    Edit: Wow, ik moet ergens een stapel briefpapier gaan kopen.

    Beste vader,

    "Ik dacht dat je gezellig was" wanneer ik om een huissleutel kom vragen terwijl jij staat te kletsen met een buurvrouw is een onevenredig stekelige opmerking voor die situatie, naar mijn mening. Ik wilde gewoon graag het huis kunnen betreden.

    Groetjes,
    Je dochter

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 17:23 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vanavond mijn kledingkast maar weer uitzoeken.
    Ik heb écht teveel kleding :X


    "It means no worries, for the rest of your days"

    now playing
    sm - mercy

    Het zou fijn zijn als je wat moeite in onze vriendschappelijke relatie stopt, want dit werkt gewoon niet echt. Ik ben het ook beu om telkens te moeten wachten op contact, aangezien je weet dat ik niet zo makkelijk een gesprek begin als jij.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Meteorites schreef:
    now playing
    sm - mercy


    Please have mercy on me! Take it easy on my heart!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Smartwatch besteld. Omdat het kan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ga toch lekker weer op vakantie! Toen had ik tenminste niet dat continue gezeur aan mijn kop. Ugh.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    How do you chill?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Echt super tof dat TTP op tv komt, maar die serie is serieus al van 2014 en ze noemen het een "spetterende tv première', hahah. Sorry.
    Toch ga ik TTP weer kijken, want het blijft een super toffe serie. En Robbie Amell als hoofdpersoon (joehoe)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 18:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WOAAAH, al zo lang niet meer getekend, mijn tekentablet ligt onder het stof ._.

    MonChevy schreef:
    Echt super tof dat TTM op tv komt, maar die serie is serieus al van 2014 en ze noemen het een "spetterende tv première', hahah. Sorry.
    Toch ga ik TTM weer kijken, want het blijft een super toffe serie. En Robbie Amell als hoofdpersoon (joehoe)

    Is het een aanrader??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Is het een aanrader??


    UH JAA!
    Omg, een van de beste series die ik ooit gezien heb <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    UH JAA!
    Omg, een van de beste series die ik ooit gezien heb <3

    oeh! Wanneer begint het op tv en welke zender? Dan ga ik het ook volgen, want Robbie Amell is serieus liefde.


    — Inner peace, it's hard to find. —