• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    Stiekem wil ik best wel een female versie van hem cosplayen maar meh :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nondeju zeg. Wil ik eens gezond bezig zijn door een rondje te gaan fietsen, kom ik ineens middenin een wielerwedstrijd te zitten. Holyfuck. Dat doe ik dus ook nooit meer zo T-T


    26 - 02 - '16

    Nerwen schreef:
    ugh ik heb niemand. ah, what else is new.

    You've got me, best friend <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jeeez, net 1200 woorden in een drie kwartier geschreven. Ik moet echt vaker gewoon writersblock gebruiken, want anders komt er in dezelfde tijd eerder 300 woorden uit, omdat ik teveel afgeleid wordt. Als ik dat verhaal op tijd af wil hebben, moet ik dit echt vaker doen, dan kom ik tenminste nog ergens.


    Stenenlikker

    Moe, moe en nog eens moe. Vandaag maar eens vroeger naar bed gaan en hopen dat ik eens goed kan slapen.


    16 - 09 - '17

    Mijn tablet is binnen! *O*
    En mijn styluspen *O*
    Nu nog mijn geheugenkaartje en mijn hoesje *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Serieus, ik ben een half uur geleden beneden geweest en heb gezegd dat alle rook mijn kamer in trekt. Waarom sta je nu alweer onder mijn raam te roken? En ik heb het de afgelopen dagen vaker laten weten. Leuk dat je om mij denkt.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 21:18 ]

    Mood



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mjölnir wordt zo cool aaah c:


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn Star Trek posts hier beginnen waarschijnlijk irritant te worden (sorry) maar ik heb net een aflevering gezien waarin levens werden gered omdat James T Kirk niet uit wraak en zelfverdediging een moord pleegde toen hij de kans kreeg want "We fight only when there's no choice" en "Our mission is still one of peace" en deze serie heeft zijn fouten maar als ze het goed doen, doen ze het echt heel goed en het maakt mij oprecht erg gelukkig. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens mij past mijn korset er nu niet meer bij. :C Kledingkeuzes maken is moeeeeeilijk. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaaargh. Nieuwe technologiestruggles. Nog 11% en dan mag die beauty van een tablet aangezet worden :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Square schreef:
    Mijn Star Trek posts hier beginnen waarschijnlijk irritant te worden (sorry) maar ik heb net een aflevering gezien waarin levens werden gered omdat James T Kirk niet uit wraak en zelfverdediging een moord pleegde toen hij de kans kreeg want "We fight only when there's no choice" en "Our mission is still one of peace" en deze serie heeft zijn fouten maar als ze het goed doen, doen ze het echt heel goed en het maakt mij oprecht erg gelukkig. (bloos)


    Eerlijk gezegd vind ik die posts juist leuk. Het is altijd leuk om iemand vrolijk te zien worden van een serie ^^ Zelfs al heb ik de serie in kwestie nooit gezien ghehe

    - Ik moet eens meer research gaan doen naar Jack the Ripper want ik vind het oprecht interessant en iedere keer als hij ergens genoemd wordt, heeft het direct mijn aandacht.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 21:46 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mwuh. Hoe klote is het als de bediening sojasaus over je heen gooit, waardoor je jas, bloesje, broek en schoenen er volledig onderzitten. En dat hij dan zovaak sorry zegt dat ík me schuldig begin te voelen dat ik toevallig op die ene stoel zat. Nu de vlekken eruit zien te toveren. )=


    She's imperfect but she tries

    Ik haat jou mij