• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    Deze outfit wordt geen steampunk meer. Hoe kan ik het weer tot steampunk toveren? Meh! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pappa kwam net naar me toe en we hebben gepraat en hij vindt ook dat mijn moeder vreemd doet, maar dat ik zelf ook wat minder op mezelf moet trekken. Oké, true, maar als het alleen maar tegen mij gebeurt dan is het toch ook naar mij bedoeld? :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beste random Sivir speler die in mijn co-op v.s. all match zat, wil je alsjeblieft geen minions killen als je mij ook kan helpen doordat ik zowat doodga? En als je dat toch wel doet, wil je dan zo vriendelijk zijn een baksteen te pakken, die aan iemand te geven en te bevelen dat diegene de baksteen naar jou kop mag slingeren? Oh god, oh god, oh god.


    26 - 02 - '16

    Wat is The imitation game toch fucking zielig. My god. I'm almost crying.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vertel mijn zusje altijd alles over mijn OC's en verhaal ideeën en ik laat haar alles lezen, maar ze is er niet geïnteresseerd in, waardoor ik juist door ga, want ik ben een irritante grote zus :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Animato schreef:
    Deze outfit wordt geen steampunk meer. Hoe kan ik het weer tot steampunk toveren? Meh! D:

    Ik dacht dat je alles klaarhad? Niet alles telkens veranderen, poepie! Het is wel zo moeilijk om te kiezen he.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Profiel struggels, ugh. Ga morgen wel verder.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik dacht dat je alles klaarhad? Niet alles telkens veranderen, poepie! Het is wel zo moeilijk om te kiezen he.


    Paps is het er steeds niet mee eens. :C
    En nu heb ik wel leuke outfits bij elkaar gemaakt, maar nu is het geen steampunk meer maar gewoon leuke outfits. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De eerste kan ik mijn naam wijzigen. IK ACCEPTEER INZENDINGEN.


    What would Emma do?

    Gigantopithecus schreef:
    De eerste kan ik mijn naam wijzigen. IK ACCEPTEER INZENDINGEN.


    FemkeIsCool


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet erg zou vinden, dus stop met te doen alsof ik dat wel heb gezegd.


    <3

    JamesPotter schreef:
    Ik vertel mijn zusje altijd alles over mijn OC's en verhaal ideeën en ik laat haar alles lezen, maar ze is er niet geïnteresseerd in, waardoor ik juist door ga, want ik ben een irritante grote zus :Y)


    Waarom is ze niet geïnteresseerd though? 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Veteran schreef:
    Mood



    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Devinsport schreef:
    (...)

    Waarom is ze niet geïnteresseerd though? 0.0


    Aangezien mijn zinnen meestal zo gaan als ik enthousiast over mijn karakters ben:
    Hero is zo'n gave naam. Weetje wat Thimo ooit deed? Jon was echt best raar met zijn pindaverzameling. Wist je dat Valerio Italiaans is? Fiona is echt zo'n moeder. James is echt een cool personage. Ik heb medeleiden met Mitch. Kay past best goed bij Hero eigenlijk. Wist je dat Mana eerst zo heette. Jason had eerst ook een andere naam, maar door een vergissing werd het Jason. Min was echt slim

    En dat zijn zo'n beetje al mijn hoofdkarakters ooit door elkaar. Met grotendeels ook RPG en verhaal door elkaar. Ik zou er ook niet veel van begrijpen :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    26 - 02 - '16