• You stumbled upon an app called "Mystic Messenger" and downloaded it. Once you opened it up the app is connected to a mystic group chat with attractive guys. You are asked to join their secret party planning association called and the story begins...

    Mystic Messenger is een spel waarbij je tegen fictionele karakters kan praten. Zodoende krijg je op den duur een route voor één van de jongens of de chick. Basically een soort Mijn Zoete Liefde maar dan in chatroom vorm.

    Op aanraden van een vriendin heb ik dit spel een aantal weken terug gedownload, en ik moet zeggen; het heeft een erg verslavende werking. But who cares anyways :')

    De beschikbare karakters zijn:
    Zen - fuckboy
    Seven - memelord
    Jumin - een kattenvrouwtje, basically
    Yoosung - game geek
    Jaehee - oververmoeide personal assistant van Jumin

    Dus, wie zit er ook in de MM hel? :')

    x Naam - Favoriete karakter:
    Xantha - Seven
    Erieka - Jumin
    Xanthe - Seven
    Wendy - Jumin


    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 17:52 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Okay nvm. Ik heb ze gelukkig allemaal weer. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    Je moet de eerste optie nemen. Maar kijk dan wel uit en doe het alleen als je helemaal geen zandlopers meer hebt. Ik deed het namelijk en mijn overige zandlopers verdwenen allemaal... ;((

    Wat. Dan is het echt een bug in het spel hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik schrok me echt rot toen ik dat zag.

    Bij de vierde dag kreeg ik (helaas) de route van Zen. Maar daar wilde ik niet voor gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vond Zen ook de minst leuke. Mijn favorieten zijn toch echt Yoosung, Jumin en 707. Die drie hebben op hun eigen manier iets wat ik leuk vind ;3
    Bij Yoosung bijvoorbeeld het schattige en gameverslaafd zijn, bij Jumin de kattenobsessie en bij 707 de humor ;3


    26 - 02 - '16

    Ik vind Zen niet het minst leuke, maar ik wilde voor die van Jumin gaan (die gast is er echt zowat nooit wtf). Yoosung heb ik niets mee en soms erger ik me dood aan Jaehee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jumin en 707 zijn alleen beschikbaar in de deep route.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jumin schreef:
    Jumin en 707 zijn alleen beschikbaar in de deep route.

    Wat is de deep route?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    (...)
    Wat is de deep route?


    Wanneer je een nieuw spel start, kun je kiezen uit de casual route en deep route. De deep route kost eenmalig 80 zandlopers om te ontgrendelen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jumin schreef:
    (...)
    Wanneer je een nieuw spel start, kun je kiezen uit de casual route en deep route. De deep route kost eenmalig 80 zandlopers om te ontgrendelen.

    ... oké, dat wordt sparen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 16:55 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb net de route van Zen uitgespeeld. Probeer nu die van Jumin te krijgen.

    Krolock schreef:
    Ik heb net de route van Zen uitgespeeld. Probeer nu die van Jumin te krijgen.


    Een tip: probeer iedereen te negeren. Ik probeerde jumin te krijgen, maar ik kreeg een bad ending en toen had die meid gezegd dat ik een keuze moest maken de volgende keer. -.-


    One Who Travels A Higher Path.

    Nympha schreef:
    (...)

    Een tip: probeer iedereen te negeren. Ik probeerde jumin te krijgen, maar ik kreeg een bad ending en toen had die meid gezegd dat ik een keuze moest maken de volgende keer. -.-

    Dankje voor de tip! Ik had de eerste keer toen ik het spel speelde ook een bad ending omdat ik Yoosung kreeg en die wilde ik niet en toen ging ik hem verwaarlozen haha.

    Krolock schreef:
    (...)
    Dankje voor de tip! Ik had de eerste keer toen ik het spel speelde ook een bad ending omdat ik Yoosung kreeg en die wilde ik niet en toen ging ik hem verwaarlozen haha.


    Graag gedaan. (: Haha, ja yoosung is het irritanste van allemaal. :') Ik wilde ook geen Yoosung, maar heb gewoon doorgespeeld totdat ik een goed einde kreeg. Zen en Jumin zijn gewoon de leukste van de vijf. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind Jaehee, de assistente van Jumin zo'n beetje vervelend worden met de route van Zen... Ze is beschermend over hem, echter is dit wel een beetje te... ?


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    In elke route zit er wel zo'n irritatie personage... Ongelofelijk irritant XD


    Medb - Pronouced as [me-èv]