• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Outfit




    ‘’Leid ik je af dan?’’ hoor ik hem zeggen en ik lach enkel. ‘’Hailey was het toch? Ik ben Owen. Owen Bell.’’ stelt hij zich voor en ik kijk even naar hem met een glimlach. 'Hailey ja.. Ambrose als je mijn achternaam interessant vind..'' zeg ik en lach zachtjes. ‘’wat is er toch aan jou wat ik zo aantrekkelijk vind? Ik zat al een tijdje te kijken met je grote vriend, ik ben zijn naam vergeten,’’ sprak hij terwijl ik weer naar Kiara keek. Ik haal lichtelijk mijn schouders op. 'Ik ben geen mindreader.. Je zal dat toch echt zelf moeten bedenken..' plaag ik en kijk weer kort naar hem met een glimlachje. ‘’Dus wat vind je ervan? Ik vind het maar niks, wie is de volgende?’’ vroeg hij me en ik keek weer naar Kiara. 'Ze is erg goed..' zeg ik en zet een vinkje achter haar naam. Net zoals ik net bij die Montero guy had gedaan. Ik lach zachtjes en kijk naar haar als ze klaar is.
    'Dat is precies hoe we het willen zien!' glimlach ik en ik kijk naar de klemborden van de twee naast me, twee vinkjes. Mijne erbij drie. You're in. Ik grijns lichtjes. 'You're in! Je kan de kleding en schoenen halen bij dat tafeltje daar.' zeg ik en ik zie een brede glimlach doorbreken op haar gezicht. Ze roept nog snel een bedankje voor ze naar de tafel rent.
    ‘’heb jij misschien zin om zo na je training nog wat met mij te gaan doen? Niets geks,’’ vroeg Owen me en ik kijk naar hem. Ik hou mijn hoofd ietwat schuin. 'Ik snak naar een milkshake of iets dergelijks?' glimlach ik en geef hem een speelse knipoog. Ik keer me weer naar het veld en zo gaan we de lijst af. Nadat we alles hebben gehad sta ik op en draai me om naar Owen. 'Ik moet even wat dingen regelen... Dan kunnen we gaan ja?' glimlach ik en ik loop van het veld. Ik kijk om me heen opzoek naar Asher die ik niet lang daarna vind naast een ander meisje dat ik nog niet herken. Ik fluit even kort op mijn vingers om zijn aandacht te krijgen en grijns dan naar hem. 'You're in. Training is morgen na school.' zeg ik simpel maar nog wel vriendelijk, voor ik naar de kleedkamers loop voor mijn tas. Veel zin om me om te kleden had ik niet, dus mijn kleding propte ik in mijn tas voor ik terug liep naar Owen. 'Dus... Al ideeën?' glimlach ik.


    El Diablo.

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    'Leggo then,' Zei Sebastian lachend, waarna hij de radio in zijn auto harder zette. Ik voelde hoe hij gas gaf en liet een zucht over mijn lippen gaan.
    'Iemand nog iets interessants meegemaakt vandaag?' Vroeg hij vervolgens, ergens hoopte ik dat Cas de stilte zou vullen, want ik wist zeker dat alles wat ik zou zeggen beledigend over zou komen tegenover de school van Sebas. Daarom hield ik wijs mijn mond.
    "Ik heb een youtube filmpje opgenomen in jullie school," Hoorde ik Cas glimlachend zeggen.
    "Vanmiddag monteren enzo." Voegde ze nog toe. Voor ik goed en wel door had welke kant we op reden stopte Sebastian de auto alweer en parkeerde hem op de parkeerplaats voor het winkeltje. Ik duwde het portier open en keek even om me heen. Ik zag Levi bij de ingang van het zaakje staan.
    'Hey Leevs, liggen de donuts al klaar?' zei Sebastian lachend.
    "Natuurlijk" lachte Levi.
    "Ik was al bang dat je de weg niet kon vinden" Vervolgde hij toen met een knipoog richting Sebas. Ik trok even mijn wenkbrauw op.
    "Leggo" Levi liep het winkeltje in. Ik ging als laatste naar binnen, het rook er naar koffie en gebak. Een aangename combinatie. Sebas en Levi lopen vrijwel meteen door naar een tafeltje en aan hun hele houding te zien, komen ze hier vaker.
    "Ik trakteer dus neem lekker wat je wilt" Vertelde Levi vooral Cas en mij.
    "Dat is echt super lief van je, en super fijn nu ik Sebas nog benzine terug moet betalen." Hoor ik Cas zeggen en ik knik instemmend. Levi richtte zich vervolgens op Sebas.
    "Jij was de vorige keer dus nu is het mijn beurt"
    Ik zie een serveerster onze kant op komen.
    "Wat mag het wezen mannen, het gebruikelijke?" Haar stem klinkt vrolijk en ik kijk onbewust nieuwsgierig naar Levi.
    "Voor mij een Cappuccino en een groene geglaceerde donut zonder vulling en een gesuikerde met" De serveerster grinnikt even en schrijft het dan op.
    "Als je niet kan kiezen neem je gewoon twee of drie dingen. Mag best, Tenminste als jullie dat willen, of trek in hebben. Ja jij ook Sebas" grijnsde Levi.
    "Ik wil graag een ijs-coffee, met koffie smaak," Hoorde ik Cas zeggen. Kort liet ik mijn ogen over de kaart gaan.
    ''Doe mij maar een Latte en een chocolade donut.'' Ik lachte naar de verkoopster en vervolgens kort naar Levi.
    "Als dat goed is tenminste." Voegde ik toe, alsof ik zekerheid zocht.


    chaos makes the muse

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || AT THE SPORT FIELDS WITH JAKE & TYLER || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    Langzaam liet Tyler haar pols los. 'Ik weet niet hoe je hem gaat helpen met een stom balletje gooien, maar oké... En hier is het dus blijkbaar doodnormaal dat je zomaar gesprekken verstoord hmh? Goed om te weten, ga ik zeker gebruik van maken..'
          'Nah, dat heet plannen hebben. Plannen die ze deze middag met mij heeft. Als ze plannen met jou heeft een keer zal ik haar wel met rust laten, iets wat jij blijkbaar niet kan,' antwoordde Jake daarop met een scheve glimlach. Vervolgens onderbrak het geschreeuw van de coach het gesprek.
          'Ze hebben je nodig. Chop chop..' Tyler's laatste woorden aan Isa gericht. 'Nog meer wensen gorgeous?' Ze wist niet eens wat ze daarop moest antwoorden. Dacht hij nou echt dat het zomaar weer goed zou zijn, als hij zou stoppen met rollebollen met Cassidy? Hij zou haar beter moeten kennen dan dat. 'Ik denk dat je daar het antwoord zelf wel op weet, Ty,' murmelde ze met een lichtelijke frons op haar gezicht.
          'Wie kan er nou nog wensen hebben als ik haar ga leren dat ze in plaats van alleen naar opstelling te kijken en beoordelen, ook best een bal kan gooien,' was Jake's inbreng. 'Je hoorde hem Blondie, chop chop. Zowel zijzelf als Tyler had er niet meer echt iets tegen in te brengen, doordat de lichtharige jongen haar ineens over zijn schouder gooide. Isa begon zich te frustreren aan het gedrag van de jongens. Eerst trok Tyler haar mee, zonder het te vragen, en vervolgens neemt Jake haar mee, ook zonder het te vragen. Ja, ze was uiteindelijk toch met Jake mee gegaan, maar ze had nog altijd zelf een paar benen. Onder andere omstandigheden had ze het totaal niet erg gewoon dat hij dat deed, hij had het in de zomer ook vaak genoeg gedaan, maar niet als het om zoiets ging.
          'Je leek echt heel ongelukkig terwijl hij met je praatte. Sorry als ik wel iets verstoorde, maar ik heb echt heel erg je hulp nodig als..'
          'Dat Montero joch is er nog steeds niet. Beoordelingen beginnen zonder hem?'
    'Twee seconde nog? Misschien is het dat joch daar dat te bezig is met zijn vriendin aflebberen?' Dat kon alleen maar Gray zijn.
          'Ik was iets aan het zeggen... Laat maar, het punt is dat het me spijt dat ik zo opdringerig ben, maar ik wil dat je blij bent Cutes.;
          'Het is gewoon lastig hem ineens weer te zien, na hem de hele zomer nauwelijks gezien te hebben...' Ze beet op haar onderlip. Ze had het tenslotte niet uitgemaakt omdat de liefde weg was, het werkte gewoon niet meer. En toen ze er ook nog achter kwam dat hij met Cassidy sliep... Het kwetste haar dat ze nog steeds met elkaar sliepen, en dat liet haar nou niet bepaald voelen alsof ze ook maar ergens spijt van hadden. 'Maar goed, dat went van zelf, hoop ik,' vervolgde ze met een zwakke glimlach. Het hielp haar niet bepaald dat Jake haar gevoelens nog meer over hoop gooide. 'Kunnen we vanavond chicken wings eten? I need my soul food.'
          Ze plukte een bal van de grond en liep een stuk naar achteren. Ze was redelijk in AF. Haar oudere broer had altijd in het AF-team van Jefferson gezetten, en deed toen hij klein was ook aan de mini en junior-league. En gezien hun ouders het vaak druk hadden met werk, oefende Isa vaak met hem. Ze gooide de bal Jake's kant op, en haalde toen haar mobiel erbij. Tyler "gewoon" ontwijken, dat was makkelijk gezegd dan gedaan. Ze kon hem alleen lastig zeggen wat er allemaal aan de hand was, gezien Tyler zijn beste vriend was. Aan Callen kon ze ook niet echt advies vragen, gezien zij Tyler's zusje was.

    To: Sandcastle King
    oh, okay. een andere keer deze week dan?



    To the stars who listen — and the dreams that are answered




    Owen Bell


    ‘’Hailey… Ja, Ambrose als je mijn achternaam interessant vind.’’ Ik knikte en lachte zachtjes, ze draaide vervolgens haar hoofd weg en keek naar het meisje. ‘’Ik ben geen mindreader… Je zal dat toch echt zelf moeten bedenken,’’ sprak ze op een plagerige toon en ik fronste. Was ze z’n meisje want ik had echt moeite om daar mee om te gaan, een soort tweede Cas maar dan minder concreet.
    Toen ik had vermeld dat ik het meisje maar niks vond begon ze het compleet tegenovergestelde te doen van wat ik had verteld, ‘’dat is precies hoe we het willen zien!’’ Had ze geroepen, ‘’you’re in! Je kan de kleding en schoenen halen bij dat tafeltje daar.’’
          Met ongeloof druipend van mijn gezicht keek ik haar aan, haar hoofd hield ze iet wat schuin en glimlachte. ‘’Ik snak naar een milkshake of iets dergelijks?’’ Bij die woorden probeerde ik me in te houden, hopende dat ze zelf zou betalen want van mijn magerloontje kon ik al niks kopen, moet je nagaan dat ik voor deze diva nog van alles zou moeten kopen.
    De moed schonk me al gauw in de schoenen bij die gedachte, stel je eens voor, misschien moest ik het toch maar houden op Cas die helemaal niks van mij vroeg, dat werkte aardig goed.
          Ik was op het gras geploft toen ze had gezegd dat ze wat dingen ging regelen, mijn ogen half gesloten, het leek wel eeuwen te duren. Ondertussen had ik mijn tweede joint zitten branden en speelde een stom spelletje op mijn telefoon. Wat hadden vrouwen met dingen regelen die twee uur leken te duren?
          Ik vloog half omhoog toen ik de stem van Hailey hoorde en betrapt drukte ik de peuk die ik had opgestoken uit in het gras voor het geval ze dat een enorme afknapper vond, ‘’Hailey,’’ sprak ik wat geshockeerd over het feit dat ik haar niet had horen aankomen. Ik hees mezelf omhoog en haalde mijn schouders op, ‘’eigenlijk had ik nog geen ideeën maar jij had zin in om een ritje te maken in mijn auto toch?’’ Blufte ik en zette een charmante glimlach op– ze had nog steeds haar cheerleaderspakje aan en een gegeneerd gevoel overviel mij maar dat duwde ik al gauw weg, ik, Owen Bell, gaf namelijk nog steeds om zijn reputatie. De gevoelens waren gelukkig al gauw weer verdwenen want als je even keek wat ik aan de haak had geslagen was het pakje alleen maar mooi mee genomen, des te meer je zag van haar, hoe beter. Ik wist nu al dat Hailey niet op het langere termijn bleef, althans dat kon ik nooit van tevoren zeggen. Misschien overschatte ik mezelf nu wel een beetje, deze seksgod had namelijk al een maand geen actie meer gehad en vond ze er wel niks aan. Als het überhaupt nog zou gebeuren– ze zat tenslotte wel op Willow Creek. Volgens mij was iedereen op die gehele school nog een maagd, inclusief Levi ook al had hij mijn genen. Het leek net alsof ik op een klooster zat.
          Met kleine stappen om Hailey’s tempo bij te houden liep ik het veld af, ‘’dus Hailey,’’ begon ik en propte mijn handen nonchalant in mijn broekzak. ‘’Ik zou het bijna niet geloven maar heb jij nou geen vriendje? Hoorde ik dat goed aan de zijlijn of ben ik gewoon ongelofelijk spiritueel?’’
    Toen mijn telefoon weer afging typte ik gauw een berichtje terug voor ik mijn telefoon weer terug stopte en mijn ogen op Hailey richtte.

    To: Sandcastle Queen
    Jaa, misschien Ies... je raadt trouwens nooit met wie ik nu ga wippen, de cheercaptain, kan je het geloven? Ik ben namelijk nog steeds aan het dromen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal





    'Ik denk dat je daar het antwoord zelf wel op weet, Ty,' murmelde ze met een lichtelijke frons op haar gezicht. Ik frons ook even maar voor ik iets kon zeggen kwam die arrogante Ken doll weer ertussen. 'Wie kan er nou nog wensen hebben als ik haar ga leren dat ze in plaats van alleen naar opstelling te kijken en beoordelen, ook best een bal kan gooien, Je hoorde hem Blondie, chop chop.' Ik kijk toe hoe hij haar over zijn schouder gooit en weg loopt. Het jaloerse gevoel in me staat op uitbarsten en het is dat ik nu heel goed door heb dat het niet slim is, anders had ik die arrogante barbiekop van hem allang verbouwd. Ik schud mijn hoofd en neem uiteindelijk plaats op de tribunes.
    Mijn blik blijft echter op Isa gebrand. Vrienden of niet. Ze verdiende beter dan dat. Misschien niet meteen mij, aangezien ik ook wat dingen behoorlijk fout had gedaan... Maar alles dan deze irritante barbiepop met een veel te groot ego. Ik zucht diep en rommel kort door mijn tas, tot mijn blik wederom op het pakje sigaretten valt. Well well.. Bijna een heel pakje en de dag is nog niet eens voorbij. Het gaat weer goed. Ik steek hem ondanks mijn gedachtes toch aan en neem een diepe hijs, voor ik weer naar Isa kijk. Ik ken haar... Ik ken haar zeker veel beter dan Ken. Dus ik wist ook dat ze vroeg of laat door zou hebben dat ze veel beter kan. Maar tot nu toe... Misschien moest ik iets bewijzen, als wist ik bij mijn god niet hoe. Ik weet namelijk ook dat Isa niet bepaald forgive and forget is... Ik moet dus echt iets goeds verzinnen.. Ik zucht diep en vis mijn telefoon uit mijn zak, waarna ik wederom het gesprek met haar open. "Kunnen we alsjeblieft gewoon een keer praten. Gewoon wij twee, een normaal gesprek. All I'm asking Isa..." stuur ik haar, mijn bijnaam voor haar laat ik er expres uit want het helpt me toch niet verder. Ik kijk naar mijn telefoon maar doe er niet echt wat op, terwijl ik langzaam gewoon afdwaal in mijn gedachtes.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 23:21 ]


    El Diablo.

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • THIS TIME IS TOO EARLY • @ TRY OUTS BEING STONED AS F*** WITH BROSIES •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Smoother than a Smooth Criminal



    Als er een ding underrated was; dan was het wel zoenen. Misschien toch wat gulziger dan dat ik normaal was, waren mijn lippen tegen die van Sarah geplakt; terwijl deze het alles behalve plezant leek te vinden. Ze stopte de kus dan ook wat maar een ding kon betekenen; ze was ongesteld. Niet dat mij dat zozeer uitmaakte. Ik had namelijk genoeg chocolade in mijn kluis om haar behoeftes te vervullen. Daarnaast – mocht het nodig zijn – kon ze ook een schone joggingbroek van mij lenen. Ik was eenmaal voorbereid op hulpeloze meisjes die onverwachts verongelukt werden op school. Het ware simpele hacks die ik van mijn moeders had meegekregen. Ik was misschien slecht in biologie, maar de menstruele cyclus zal altijd hetgeen blijven wat ik in mijn hart zou meedragen. Net zoals het feit dat zwangere vrouwen grotere borsten kregen.
    ‘Oh fuck off Gray, je bent echt net een konijn. Ik dacht dat je liever met die cheerwhore er vandoor zou gaan.’
    Nonchalant verlieten de laatste woorden haar lippen, maar ik wist donders goed dat ze weer een van haar jaloerse buien had. Ik kende deze namelijk zelf maar al te goed. Echter hoorde ik iemand zachtjes achter me grinniken, waarbij ik niet eens hoefde te kijken wie het was. Zelfs iemand die stoned was kon zijn eigen gegrinnik herkennen; wat betekende dat Asher aan het lachen was achter me. Zoals verwacht steunde de jongen mij alles behalve, door te zeggen dat ik Hailey haar kinderen wilde. Natuurlijk was het meisje een Mexicaanse godin, met ongetwijfeld enorm veel pit, maar dat laatste had Sarah ook. Voor ik echter een antwoord kon terugkaatsen maakte mijn broer een flauwe opmerking wat te maken had met mij en SOA’s; waar nergens op sloeg. Zo erg was ik ook weer niet. Echter hoefde ik daar mezelf niet al te lang op te focussen gezien ik de warme adem van Sarah al langs mijn oor streek, wat voor lichte kippenbultjes op mijn vel veroorzaakte.
    ‘Moet jij niet zo naar de American Football try out?’ vroeg ze dan ook; waarbij haar hand kort over mijn bovenbeen gleed. Een plek waar ademen altijd lastiger werd omdat het rondom mijn intieme zone was. Het serpent.
    ‘Als je een plek bemachtigt jat ik wel ergens een cheerleader kostuum voor een avondje.’ Ik verstopte even mijn gezicht in haar haar, waar haar lichaamsgeur vermengt met wiet en deo duidelijk te ruiken was. In plaats van een kus te plaatsen in haar nek; boorde ik speels mijn tanden even in haar oorlel. ‘Ik denk kan je dat kostuum dan maar alvast regelen, want een Montero verliest nooit een weddenschap.’ Ik hapte plagend naar haar lip; terwijl een speelse twinkeling in mijn ogen verscheen voor ik mijn laatste zin uitbracht. ‘…en zeker niet van knappe meisjes zoals jij.’ Ik beet verleidelijk op mijn lip; waar ik een sexy pirouette poogde te maken; maar klaarblijkelijk had de wiet meer tot mij ingedrongen dan bij mijn broer; want het ging weer met een hoop moeite. Ik moest volgens mij echt meer wiet gaan roken.
    Ik drentelde het korte stukje naar de American Football veld; waar ik de coach al zag staan met de – nog steeds drie koppige hond wat Barbie doll, Tyler en Isa vormde tot Hagrids Pluisje.
    Ik stopte bij de coach; wier ik bemoedigend een arm rond zijn schouder legde. Misschien om meer mijn eigen belans te houden dan om de man daadwerkelijk vriendschappelijk te behandelen. ‘Leuk hé dat je mij nu in het team kan krijgen hé coach. Captain en tevens de beste scoorder van het Jefferson Team. Nu heb je eindelijk de kans om een onwijs, aantrekkelijke Quaterback in je team te krijgen he.’ Ik kon het niet laten om even te lachen en in de man zijn wang te knijpen; wat mij een kille blik deed opleveren. Natuurlijk vond de man het niet leuk om herinnert te worden aan de nederlagen van mijn oude team; die zich met zijn zwak stelletje moest vermengen op deze school. Het was dan ook maar de vraag of deze zouden gaan luisteren naar de huidige captain. Voornamelijk omdat het erop leek dat het de Barbie Doll was die bij Isa stond. Ik had toch wel iets meer mannelijkheid verwacht in een American Football team dan dat.
    ‘Ga bij de rest staan Montero; voor je arrogantie nog keerzijde gaat worden in de try – outs.’ Ik trok een pruillipje; waar ik de man nog mijn hazel bruine puppy ogen gunde. ‘Ik weet wel dat je van me houd; Devante en anders heb je nog een heel jaar om dat te leren.’ Ik gunde mijn leraar een wiebelwenkbrauw – wat behoorlijk flirtend kon overkomen – voor de man me richting de jongens duwde. Ik ging er tussen staan; maar haast direct begonnen de jongens voor me te rennen. Lichtelijk verbaasd keek ik naar de jongens op het veld; waar ik mijn hoofd ietsjes scheef hield. Ik vermoedde dat ik nu iets moest gaan doen; maar mijn brein wilde me niet vertellen wat. Ik graaide dan ook maar nutteloos in mijn zakken - waar ik tot mijn gelukkig een aardbei lolly vond. Langzaam rafelde ik het snoeppapiertje er af, voor ik het in mijn mond stak en op de grond ging zitten. Nog steeds topless.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 22:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Outfit




    Ik keek toe hoe hij gelijk een joint uitdrukte, maar reageerde daar niet op. ‘’Hailey,’’ Ik haal mijn wenkbrauw ietwat op. ‘’eigenlijk had ik nog geen ideeën maar jij had zin in om een ritje te maken in mijn auto toch?’’ zei hij en ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Nooit wat gezegd over een auto.. Enkel over een milkshake.' zei ik nonchalant. Ik begon met lopen richting de parkeerplaats, wetende dat hij toch wel zou volgen. ‘’dus Hailey,’’ begon hij. ‘’Ik zou het bijna niet geloven maar heb jij nou geen vriendje? Hoorde ik dat goed aan de zijlijn of ben ik gewoon ongelofelijk spiritueel?’’ vroeg hij en ik schud mijn hoofd.
    ''Geen vriendje. Ik heb wel een vriendin maar daar vroeg je eigenlijk niet naar.. Oh well' antwoord ik met een lichte grijns. Een beetje jongens plagen kon ik altijd wel. Al was ik nog lang niet zeker over mijn geaardheid, ik stond overal voor open op zich. 'Nee je hebt het goed.. Single pringle..' zeg ik en trek mijn haar uit de staart. Ik haal mijn hand er een paar keer doorheen en kijk naar hem. 'En jij? Geen girl die straks mijn ogen eruit komt krabben?'


    El Diablo.


    "She's whisky in a teacup"


    SARAH ARCHER
    17 | JEFFERSON HIGH | THOUGH CHICK |
    | WATCHING THE TRY OUTS - STONED |

    Hoewel ik nog geen reactie had gekregen van Grayson had zijn twin Asher zich bij ons gevoegd. "Hij wil haar kinderen." lachte de jongen die blijkbaar mijn opmerking had gehoord. " Met Gray mag je er zeker van zijn twintig Soa's op te lopen." Ik grinnikte even, het was namelijk altijd fijn als iemand je steunde. Als Gray haar kinderen wilde moest hij vooral zijn gang gaan, dus wat dat betreft was ik wat milder gestemt.
          Ik glimlachte tevreden toen ik Grayson naar me toe voelde buigen en hij zachtjes in mijn nek beet. "Ik denk kan je dat kostuum dan maar alvast regelen, want een Montero verliest nooit een weddenschap." Ik grinnikte even, wetende dat hij in deze staat wellicht wat minder zeker over zijn zaak moest zijn. Maar goed, de jongen had talent dus wellicht moest ik inderdaad maar opzoek naar een cheerleaderspakje. "... Enzeker niet van knappe meisjes zoals jij." Voegde de charmeur er aan toe om vervolgens met een pirouette afscheid te nemen.
          Gelukkig was Asher al snel terug — hij was zich even gaan omkleden — waardoor ik niet echt lang alleen zat. "I'm back." meldde de jongen "Ik hoop zo hard dat Gray op zijn bek valt, I mean ik moet nog een goed wraakplan voor hem verzinnen." Zijn laatste woorden waren niet echt een verrassing voor me maar toch trok ik vragend een wenkbrauw op. "Wat heeft hij nu weer gedaan?" Lachte ik even terwijl ik hem het laatste beetje van mijn joint aanbood. Alles ging wat trager iets wat ik persoonlijk wel kon waarderen. Maar dat was waarschijnlijk ook waarom ik pas vrij laat op Elijah reageerde die erbij was komen zitten.
          "Ik heb echt de ergste schooldag ooit achter de rug." Sprak de jongen en ik draaide me — wellicht wat sloompjes — naar hem toe. "Op een of andere reden was iedereen onvindbaar en heb ik vrijwel al mijn tijd in mijn eentje gespendeerd. Yay me." Mijn blik gleed even over zijn gezicht heen voor ik antwoordde. "Awh Eli, app me dan ook gewoon, ik had je wel meegesleurd tijdens mijn wilde avonturen vandaag." Dat mijn wilde avonturen vandaag maar bar weinig inhielden voegde ik er natuurlijk niet aan toe en ik sloot even mijn ogen terwijl ik gelukszalig glimlachte.
          "Gaan jullie naar het feest vrijdag?" Vroeg ik de twee jongens terwijl ik mijn ogen nog gesloten hield. Ik ging er vanuit dat het team ging winnen — zeker als Grayson erbij ging — en ik kon echt niet wachten om goed te gaan feesten.
          Uiteindelijk opende ik niet veel later mijn ogen weer om Grayson op het veld te zoeken. Zoals ik had verwacht was hij er niet helemaal 100% bij want hij stond een lolly te eten. "Man ik heb honger en dorst," kreunde ik uit toen mijn brein alle indrukken enkele minuten later had verwerkt. "Zullen we ergens voedsel gaan zoeken?" Mijn hele mond was droog geworden van de joints en zoals altijd werd ik er ook ontzettend hongerig van.
          Ik wist ook wel dat we naar Gray moesten kijken maar nu ik eenmaal had besloten dat ik dorst had leek mijn mond wel een woestijn te zijn. "Pretty please?"


    When time and life shook hands and said goodbye.

    SEBASTIAN AMBOISE NELSON
    Selfish & populair boy | Free | Willow Creek | 17 years | talking to Levi, Evelyn and Cas
    clothes shoes

    'Natuurlijk,' lacht Levi. 'Ik was al bang dat je de weg niet kon vinden.'
    'Bijna verdwaald, maar nam net op tijd de goede afslag,' grapte ik terug.
    'Leggo,' vervolgde Levi, waarna we onze vaste donutshop binnen liepen en de heerlijke, bekende geuren me tegemoet kwamen.
    'Ik trakteer dus neem lekker wat je wilt,' zei Levi, waarna hij zich op mij richte: 'Jij was de vorige keer dus nu is het mijn beurt,' zei hij, waarna hij me veel betekend aankeek. Ik trok een schuldige pruillip en zei verder niks, al liet ik een lachje op mijn gezicht staan. Ik kan er gewoon niet tegen als mensen voor mij dingen gaan betalen terwijl het helemaal niet nodig is. Iemand anders dingen trakteren, daar ben ik veel beter in.
    'Dat is echt super lief van je, en super fijn nu ik Sebas nog benzine terug moet betalen,' zei Cas, terwijl ze me in mijn zij porde. Ik grijnsde en kneep (vriendelijk) in haar schouders. 'En die kar slurpt me een benzine zeg,' zei ik lachend

    We namen plaats op ons vaste stekkie, het tafeltje achterin de hoek. Het meisje dat de bestellingen opneemt kwam al naar ons toegelopen. Waarschijnlijk automatisme, omdat Levi en ik niet meer op de menukaart hoeven te kijken om te weten wat er is. Die kennen we al uit ons hoofd.
    'Voor mij een Cappuccino enn...een groene geglaceerde donut zonder vulling en een gesuikerde met,' bestelde Levi. Ik twijfelde nog. Roze glazuur of wit glazuur?
    'Trek?' grapte het meisje, terwijl ze daarna richting Cas en Evelyn keek.
    'Als je niet kan kiezen neem je gewoon twee of drie dingen. Mag best, Tenminste als jullie dat willen, of trek in hebben,' zei Levi vriendelijk.
    Maar dat zal ik hem nooit aandoen. Of nouja, zoveel geld wil ik iemand niet verschuldigd zijn. 'Ja, jij ook, Sebas,' vervolgde Levi grijnzend.
    Ik staarde hem aan. Zo langzamerhand kende hij me wel zo goed dat ik dat dus niet deed. Maar oké, voor deze ene keer dan.

    'Ik wil graag een ijs-coffee, met koffie smaak,' bestelde Cas, die nog met de menukaart in haar hand zat. Ik wachtte even tot ze verder praatte, maar toen kwam er niks.
    'Plus de donut met vulling en roze glazuur,' bestelde ik extra voor Cas. 'Dat is immers waarvoor we hier kwamen,' lachte ik, terwijl ik Cas glimlachend aankeek. 'En als Levi het teveel vind worden, is mijn oh zo vriendelijke vader er altijd nog.'
    'Doe mij maar een Latte en een chocolade donut,' bestelde Evelyn daarna. 'Als dat goed is tenminste,' vervolgde ze wat zachter. Ik keek Evelyn even aan en lachte. 'Latte met een donut is nooit fout,' antwoordde ik.
    'Maar doe mij maar een cappuccino met een wit geglaceerde donut, gevuld. En dan van de melk chocolade snippers op het glazuur,' lachte ik, terwijl ik met mijn handen deed alsof ik het chocolade schaafsel ergens overheen strooide. Het meisje knikte vriendelijk, en liep met de bestelling weg.
    'Nou, iemand hier ook al die geweldige, leuke, altijd vernieuwende les bio met meneer Peck gehad?' vroeg ik zo sarcastisch mogelijk, met de nadruk op "geweldige, leuke, altijd vernieuwende".


    BE SO GOOD THEY CAN'T IGNORE YOU

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 19:17 ]


    take risks

    Levi Oliver Jackson




    Sebastian had een pruillipje getrokken nadat ik hem streng had aangekeken. Hij was net zoals ik. We houden van trakteren en we houden niet van getrakteerd worden. "Dat is echt super lief van je, en super fijn aangezien ik Sebas nog benzine terug moet betalen" zei Cas waarna ze hem een por gaf. Ik glimlachte enkel en knipoogde ten teken dat het wel goed zat. Sebas grijnst en knijpt in haar schouder "En die kar slurpt benzine zeg" lacht hij.

    "Ik wil graag ijskoffie met koffie smaak" zei Cas "Plus de donut met vulling en roze glazuur" voegde Sebas er aan toe. "dat is immers waarvoor we hier kwamen" lacht hij. "En als Levi dat teveel vind worden, is mijn oh zo vriendelijke vader er ook nog" Ik haal mijn wenkbrauwen op. "Pardon" zeg ik verbaast. "Bassie, je beledigt me haast. Ik zeg net dat ze er twee of meer willen als ze willen en je zegt als ik dat teveel vind" Ik schud even grijnzend mijn hoofd. Hem pak ik nog wel.

    "Doe mij maar een latte, en een chocolade donut" beste Evelyn. "Als dat goed is tenminste" Ik wuif even met mijn hand. "Natuurlijk, natuurlijk" zeg ik. "Als ik zeg neem wat je wilt, betekent dat dat ook hoor" ik grinnik. "Maak je maar niet druk, ik trakteer graag dus kijk alsjeblieft niet naar de prijs en neem wat je wilt" voeg ik er aan toe. "Een latte met een donut is nooit fout" voegt Sebas er aan toe en ik knik beamend.

    "Maar doe mij maar een cappuccino met een wit geglaceerde donut, gevuld en dan van de melk chocolade snippers op het glazuur" lacht Sebastian. Hij gebaart alsof hij chocolade ergens op strooi om zijn woorden nog eens kracht bij te zetten.Ik haal weer even een wenkbrauw op en grijns. Nadat het meisje vriendelijk had geknikt was ze weg gelopen.
    "Nou, iemand hier ook al die geweldige, leuke, altijd vernieuwende les Bio met meneer Peck gehad?" vraagt Sebas. Ik slaak een diepe zucht, "Die man veranderd nooit" Ik rol met mijn ogen. "En die lessen al helemaal niet. Doodsaai. Geen idee waarom ik daar zit tho, Ben geplaatst, heb het niet gekozen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    CALLEN LEXA SANTIAGO

    Former Jefferson High student – at try-outs – talking to nobody yet

    Haar lichaam voelde zwaar, alsof ze al meer dan vierentwintig uur achter elkaar wakker was. Deze dag duurde lang, veel te lang. Waren de lessen eindelijk voorbij, begonnen de try-outs. Iets wat zij als de aardse hel beschouwde, samen met High School.
          Ze had genoeg van deze school zien om te weten dat al die schoolteams toch zouden bestaan uit de stereotypes die je altijd in films zag. Ondanks de afkeer die ze had tegen de try-outs op deze school, was ze toch die richting aan het uitlopen. Vermoedelijk waren daar veel mensen van Jefferson High aanwezig.
          Ze speelde wat met haar telefoon. Ze moest nog reageren op verschillende berichten, waar ze eerder vandaag weinig behoefte aan had. Nu ze toch niets beters te doen had, besloot ze alsnog op de berichtjes te reageren.

    To: Grayore
    You know that doesn’t work on me right?

    To: Isabella
    Isaaaaaa! Waar ben je?

    To: Tyler
    Hey idiot. Hoeveel toekomstige vriendinnen heb je al gespot?

    To: Asher
    Pinguin.


    Ze vergrendelde haar telefoon weer, stopte het terug in haar zak en liep naar de locatie toe waar alle try-outs werden gehouden. Ze keek even rond, er was nog niet iemand waarmee ze een conversatie wilde houden. Callen besloot uiteindelijk ook om maar ergens op een bankje te gaan zitten. Ze zou wel opstaan als ze een bekend iemand voorbij zag lopen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 17:18 ]


    That is a perfect copy of reality.







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH GRAYSON, ON THEIR WAY TO SCHOOL , STILL AT HOME



    [



    Sarah haalde vragend een wenkbrauw op zodra ik het had over Gray en de try outs. "Wat heeft hij nu weer gedaan?" lachte ze waarna ze me het laatste trekje van haar joint aanbood die ik dan ook tevreden aannam. "Die douchebag heeft me ingeschreven bij het cheerleadersteam." zei ik redelijk ongelovig. "En High me trapte er in en heeft dan ook werkelijk meegedaan aan deze ." zuchtte ik vervolgens en stak de joint tussen mijn lippen waar ik het laatste trekje van nam. De rook circuleerde zich even in mijn longen waarna ik deze relaxed uitblies en de peuk doofde. Elijah kwam op ons afgelopen en ik stak even kort mijn hand op als teken van begroeting want veel zin om mijn mond te openen had ik niet.
    "Ik heb echt de ergste schooldag ooit achter de rug." Sprak hij waardoor Sarah en ik ons naar hem toedraaiden. "Op een of andere reden was iedereen onvindbaar en heb ik vrijwel al mijn tijd in mijn eentje gespendeerd. Yay me." een zacht lachje rolde over mijn lippen waarna ik luisterde naar het antwoord van de meid naast me. "Awh Eli, app me dan ook gewoon, ik had je wel meegesleurd tijdens mijn wilde avonturen vandaag." met een brede glimlach om haar lippen keek ze hem aan. "Of had mij een bericht gestuurd, KFC bro." zei ik met een lichte grijns terwijl ik voelde hoe het kleine beetje van de joint begon in te werken. "Gaan jullie naar het feest vrijdag?"mijn blik gleed weer naar Sarah die haar ogen gesloten had en een leek te zijn met de natuur -of in dit gevel een muf sportveld-. Echter voordat ik mijn antwoord kon geven werd mijn aandacht weggetrokken naar de roodharige cheerleadcaptain die even naar me floot. 'You're in. Training is morgen na school.' mijn mond viel lichtjes open waarna ik toekeek hoe ze wegliep. Zat ik nu echt in het team? Ik had geen idee hoe ik me daarbij moest voelen. "Wel , blijkbaar moet ik wel gezien ik nu in het cheersquad zit." mompelde ik verbaasd en keek weer naar mijn broer die op het veld stond of beter gezegd zat. De andere waren al toeren aan het lopen en gray zat shirtless in het midden van het veld met een lolly in zijn mond. "Gray! Ga van die luie kont af loser!" riep ik hem nog na waarna ik weer keek naar Sarah "Man ik heb honger en dorst," kreunde ze waardoor mijn maag al begon te knorren bij het woord eten. "Zullen we ergens voedsel gaan zoeken?" haar woorden klonken erg aanlokkelijk en ik keek haar dan ook even twijfelend aan "Pretty please?" ik kon die puppyogen toch niet negeren. " Ehm Okay dan, Gray zal toch nergens heen gaan." murmelde ik en keek nog even naar mijn broer. "YOW Grayson! Wij zijn eten halen. Stel ons niet teleur bro!" riep ik naar hem waarna ik mijn schooltas nam en deze over mijn schouder hees. Veel zin om gesnapt te worden bij mijn diefstal had ik niet dus nam ik alles maar gewoon mee. " Kom je ook Elijah? Misschien hebben ze chocopudding." zei ik met een grijnsje. Hmmm pudding. Pudding...
    Pudding was eigenlijk zo een vaag woord, wist ja dat ze in je in Engeland bloesworst geven als je om pudding vraagt ? Dat was zo goor, zeker gezien die worst stijf en bloederig was en het kleur deed me denken aan ... Woah woah Chill Ash geen seksueele dingen denken over worst. Zeker geen zwarte worst.
    Urh.. Te laat. Met een ietswat afkeurende blik keek ik voor me uit. Nu had ik geen zin meer in pudding.
    "Ik heb zin in pudding." mompelde ik , wie hield ik dan ook voor de gek ik was dol op pudding.
    Ik ontwaakte uit mijn pudding droom toen ik mijn mobiel voelde trillen -of was het één van de gestolen mobieltjes? I hope not- Ik haalde mijn mobiel uit mijn broekzak en zag dat het berrichtje van Callen kwam. Meteen verscheen er een glimlach om mijn lippen waarna ik haar dan ook een berichtje terug stuurde.

    'To Callen my Bae': Hey there akward turtle *kissemoji* Where were you all day? *sad emoji*


    na dit berichtje gestuurd te hebben liep ik half tegen Sarah aan en liet mijn hoofd op haar schouder leunen. " Zou ik mooi zijn in een cheerleader rokje?" na deze erg belangerijke vraag gesteld te hebben kreeg ik ook een grote behoefte in een sigaret. Net toen ik Elijah wilde vragen of hij samen met mij een wilde gaan roken hield ik mijn mond. Juist ja hij was gestopt. "Rook je nog?" vroeg ik dan ook een Elijah, mijn hoofd van Sarah af halend.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH




    Owen Bell


    Ze haalde lichtjes haar schouders op, ‘’nooit wat gezegd over een auto… Enkel over een milkshake,’’ zei ze nonchalant en ik verbaasde me over het feit hoe ze zich zo op haar gemak leek te voelen.
          Hailey schudde vervolgens haar hoofd en ik volgde haar braaf richting de parkeerplaats, alvast graaiend in mijn zak voor mijn sleutels. ‘’Geen vriendje. Ik heb wel een vriendin maar daar vroeg je eigenlijk niet naar… Oh well,’’ antwoordde ze en ik staarde haar verbaasd aan. ‘’Nee, je hebt het goed.’’ Bij die woorden haalde ik opgelucht adem en knikte met een geforceerd lachje, ‘’daar had je me even Hailey.’’
          ’’Single pringle,’’ voegde ze er aan toe en ik volgde haar bewegingen nauwkeurig. Haar rode haren vielen op haar rug en ze haalde haar hand er een paar keer door heen voor ze mij aankeek. ‘’En jij? Geen girl die straks mijn ogen eruit komt krabben?’’ Bij die woorden kon ik het niet laten om even te lachen en stopte bij mijn auto en leunde er tegen aan.
    ‘’Hoezo zou ze dat moeten doen dan?’’ Vroeg ik plagend en beet op mijn onderlip, ‘’Hailey Ambrose,’’ voegde ik toe.
          Met mijn handen over elkaar bekeek ik haar even voor ik mijn sleutels naar boven haalde, ‘’dit is maar een leen auto hoor trouwens, normaal rij ik er veel stijlvoller bij,’’ blufte ik en opende het portier waarna ik naar achter stond met het idee dat zij netjes in kon stappen en ik werd afgeschilderd als een echte heer.
          ‘’Vertel is wat over jezelf, grapjas,’’ sprak ik en stapte ook aan mijn kant in en sloot de deur, het raampje iets open gedraaid en mijn lichaam naar haar gedraaid zodat al mijn aandacht op haar borsten stond… Ik bedoel haar ogen.
    ‘’Dat pakje staat je echt leuk trouwens, je bent echt ongelofelijk mooi,’’ zei ik en besefte maar al te goed dat ik echt vreselijk aan het slijmen was. Ik leek wel een of andere creep, ik wist niet eens hoe oud ze was, waarschijnlijk nog geen eens legaal.
    Toen mijn telefoon ging wist ik even niet goed of ik hem zou oppakken maar deed het toch en wierp Hailey een verontschuldigende blik. Toen ik opnam bleek het mijn moeder te zijn en na een korte woordenwisseling keerde ik terug, ‘’sorry, wat gezeik op het werk. Zullen we de radio aanzetten?''



    Everything is illuminated by the light of our past.

    Eleanor Louise Alison Devereaux | Willow Creek | 17 | 'You're dead to me already.'


    Nadat ik te horen heb gekregen dat ik verzekerd ben van een plek in het team, ben ik naar de rand van het veld gelopen, waar ik een meisje met donkerbruin haar zie. Ik herken haar als Callen Santiago. Ik ga naast haar zitten.
    ‘Hallo Santiago. Callen Santiago, als ik me niet vergis.’ Ik veeg een los plukje bruin haar uit mijn gezicht, terwijl ik me bezig houd met Callen bestuderen.
    ‘Je bouw is perfect om als cheerleader te figureren. Ooit over nagedacht?’ Ik pak mijn telefoon erbij. ‘Zeg Callen, wat is je phone nummer dan zet ik je in mijn contacten.’
    Terwijl ik al kijkend op mijn telefoon wacht op een antwoord van Callen, ben ik ondertussen ook naar Jake aan het kijken.

    To, My Super Awesome Amazing Boyfriend (Jake)
    Hoe gaat het met je tryouts?


    To, Mister I Can Always Talk To Even When It’s Midnight (Levi)
    Hey, hoe gaat het? Ik heb je de hele dag niet gezien… *crying emoji*


    To, GrayGray (Grayson)
    Gaat je try-out goed? Pest Jakie je niet?


    ‘Wat is, van de vakken die je nu hebt gehad, je favoriete vak?’ vraag ik om de stilte wat te verbreken. Callen ziet er van de buitenkant knap en lief uit. Waarschijnlijk is ze niet zo lief als ze lijkt, want hey, de meeste mensen van Jefferson High waren kapot gemeen.


    all because i liked a girl

    Elijah Joseph Merkey
    18 | Jefferson High | With Sarah and Asher


    Pas laat kreeg Elijah door dat zowel Sarah als Asher er niet helemaal bij waren en natuurlijk wist Elijah precies waardoor dit kwam. Echter maakte Elijah er geen opmerking over in zijn ogen was het ook weer niet zo bijzonder dus liet hij het gaan en deed Elijah gewoon normaal tegen over hen. Sarah merkte op dat hij haar een berichtje had moeten sturen zodat hij mee kon gaan op Sarah haar avonturen. Een kort lachje rolde over Elijah zijn lippen heen. 'Nou vertel wat waren jou avonturen van vandaag dan, wat heb ik gemist terwijl ik alleen in een hoekje zat.' Vroeg Elijah. Hij wierp kort een blik op Sarah, maar keek daarna weer voor zich op het veld. Ook Asher vertelde Elijah dat hij hem een bericht had kunnen sturen. 'Ik zal er de volgende keer aan denken.' Zei Elijah tegen hem waarna hij kort glimlachte. Sarah vroeg de twee jongens al snel of ze vrijdag ook naar het feest gingen, Elijah wou net antwoorden toen hij iemand hun richting uit hoorde fluiten. Elijah zag al snel een rood harig meisje staan die in hun richting riep dat Asher in het team zat. Elijah fronste daar was iets wat hij had gemist, dus hij draaide zich naar Asher toe en keek de jongeman vragend aan. 'Sinds wanneer hou jij van pompons en korte rokjes dragen?' Vroeg Elijah, hoewel hij zich er ook wel van bewust was dat ze Asher waarschijnlijk geen kort rokje aan zouden trekken. Dat zou wel een manier zijn om het publiek te vermaken, maar waarschijnlijk niet op de manier dat de cheersqaud dat zou willen. 'En ik denk dat ik wel naar het feest ga.' Zei Elijah nog als antwoord op Sarah haar vraag. Hij dacht het in ieder geval wel, hij moest even kijken hoe het met alles uitkwam voordat hij een volledig ja zou zeggen, maar hij kwam vast wel even om de hoek kijken. Het eerste feestje sinds hij op Willow Creek zat kon hij toch niet zomaar missen?
    Elijah had opnieuw zijn blik naar het veld gebracht, hij bleef een tijdje kijken naar de enkele cheerleaders die daar nog stonden in hun korte rokjes. Elijah kon niet ontkennen dat hij wel genoot van dit uitzicht, echter werd zijn blik weer van de dames afgetrokken toen Sarah opnieuw sprak. Deze keer deelde ze mee dat ze en honger en dorst had. Dit werd al snel gevolgd door de opmerking of ze ergens wat konden eten konden halen. Elijah had kort zijn schouders opgehaald, hem kon het niet heel erg veel schelen. Asher stemde echter in en vroeg hem niet veel later in een directe vorm of hij mee wou gaan met het tweetal. 'Ik vind het best.' Merkte Elijah op waarna hij opnieuw kort glimlachte. De chocoladepudding lokte Elijah echter niet zo erg aan, Elijah was helemaal niet zo'n fan van eten wat een chocolade smaak moest hebben. De chocolade smaak was hem meestal te puur, maar deze mening deelde Elijah niet met de andere twee het leek hem niet echt interessant.
    Toen Asher vroeg of hij er mooi uit zou zien kon Elijah niet anders dan kort te lachen. 'Ik denk dat je der fenomenaal uit zal zien, maar één tip wel je benen scheren.' Zei Elijah tegen de jongeman waarna Elijah een hand door zijn donkere haar heen haalde. Hierna liet hij zijn blik weer een beetje afdwalen, deze keer niet naar het veld, maar naar de tribune en naar de andere mensen die daar opzaten. Echter werd Elijah opnieuw onderbroken in het om zich heen kijken, door Asher die hem vroeg of Elijah nog rookt. 'In principe niet, maar als je een peuk voor me hebt dan sla ik het niet af.' Zei Elijah en hij meende het. Hij had eigenlijk wel behoefte aan een sigaret, maar wou Asher niet recht op vragen om één. Dat voelde als of hij hulp nodig had en Elijah had een hekel aan hulp vragen aan andere mensen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.