• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.

    Naam: Tallulah Cassidy Fowler.


    "They told me 'No', I climbed out of a window."
    |Student at Jefferson | 17 | Outfit |
    |Just your everyday Punk-Rock Hipster Arsty Anarchistic Youtubing troublemaker|


    'Die paar cent benzine ben je me wel verschuldigd hè,' zei Sebastian en hij stak zijn tong naar mij uit. Ik kreeg even een schaapachtig lachje om mijn gezicht. Daarna schudde ik het gevoel zelf van me af. Kom op Cas, jij en Sebas zijn gewoon vrienden, zo ziet hij jou waarschijnlijk ook. En daarbij was het zeer gezellig met Levi op het feestje. Ik zuchtte lichtjes.
    'Ik ben trouwens Sebastian, Nelson. Maar Sebas is goed,' zei hij terwijl hij zijn autosleutels tevoorschijn haalde.
    'Ik ben Evelyn.' zei Eve met een glimlach. Sebas liep richting zijn auto.
    "Aangenaam, ik ben Levi Jackson. Niet echt een naam die je kan afkorten" zei Levi nog voordat Sebas enthousiast ons aanmoedigde om in beweging te komen.
    'Kom mee dan, die donuts eten zichzelf niet op en de koffie verdampt niet zomaar.Stapt u in in tour de Sebastian," Zei hij.
    Eve keek me aan en liep richting de auto van Sebastian.
    "Oké als niemand een lift van mij moet?" Ik gebaarde naar mijn mat zwarte Auto. "Dan zie ik jullie daar," hoorde ik Levi zeggen en ik keek Eve even smekend aan. Eén van ons moest met Levi mee toch. Maar hij reed al weg voor ik aan kon bieden om zelf met hem mee te rijden. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, nu had ik hem vast het idee gegeven dat ik alleen met hem wilde flirten als Sebas er niet bij was. Wat zeker waar was, maar daarom moest ik er nog niet zo overduidelijk overdoen. Ik zuchtte naar Eve.
    "Levi is Party-crash-date," fluisterde ik in Even haar oor toen we instapte. "Maar ik heb je ook al verteld over hoe ik vorige week bijna meel vergat te doen in de cake op werk omdat ik afgeleid was door een bepaald iemand and waarom." Ik voelde me onhandig en beetje misplaatst in de situatie, maar ik kon Sebas en Levi niet zomaar laten zitten.
    "To the stars and beyond please," zei ik met een glimlach in Sebastian's oor, terwijl ik tegen de bestuuurdersstoel aanleunde. Daarna ging ik tegen de leunung van de achterbank zitten. Cas en gevoelens. What een combi.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Jake Nathaniel Colfer. .


    "I come from a family that has their own portraits hanging from the wall."
    | Student at Willow Creek |
    | It-boy |


    "Hij heeft vast wel meer mensen die hem kunnen helpen. Zijn vriendinnetje misschien? Leuk meisje, echt. Zag d'r nog net bij de cheerleaders.' zeg Tyler bot, nadat Isa net gevraagd heeft of ze moet helpen. 'Ik moet "Blondie", even lenen.' Ik had denk ik iets gemist. Want de laatste keer dat ik gecheckt had nam je niet zomaar mensen mee midden in een gesprek. Ik besloot dat ik deze jongen onbeleefd vond. En ja, dat had alles te maken met dat hij met zijn poten van Isa af moest blijven. Ik draaide me even om naar de coach, om Isa een moment te geven om zelf haar keuzes te maken.
    "Coach, gaan we al beginnen met de proef-training?" vroeg ik. Coach keek me schaapachtig aan.
    "Ja, alleen nog een try-out van ene Montero, daarna kunnen we alle try-outs onderwerpen aan de training," zei de coach. Ik knikte en keek even rond naar wie Montero kon zijn. Ik zag echter alleen Ellie die een andere jongen op zijn kont sloeg, waarna de jongen een aantal erg vreemde dingen deed en probeerde deze kant op de komen. Ik snapte niet helemaal waarom hij vervolgens een meisje op der bek nam, maar ik had besloten dat ik alles wat er deze dag gebeurde maar gewoon slikte.
    "Grayson Montero," bulderde ik over het veld. "Je bent aan de beurt." Het tweede kwam er al iets zachter uit. Ik had een luidde en lage stem, waardoor deze normaal al overal bovenuit kwam als ik er niet op lette. Coach keek me aan en knikte goedkeurend. Nu was het wachten op de laatste man.
    Ik draaide me om en liep terug naar het hek.
    "Blondie, als je me nog wilde helpen moet het nu," riep ik. "Ik zou het waarderen Cutes." Ik zocht haar even met mijn ogen, maar zag haar niet meer zo snel, dus jogte ik even snel om de tribunes,
    "Alles goed hier Blondie? We gaan beginnen," zei ik nog steeds een vrolijke uitdrukking. Al was ik lichtelijk bezorgd en was dat vast ook wel in mijn ogen te zien. Deze jongen was bad nieuws van wat ze me verteld had en dan had ze nog geeneens alles willen vertellen. Ik keek schooier nog steeds redelijk aardig aan, al was ik klaar om hem op zijn bek te slaan als het nodig was. Niemand mag Cutes van mij lenen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    "Oké als niemand een lift van mij moet?" Ik keek om en zag dat Levi naar een matte zwarte auto gebaarde.
    "Dan zie ik jullie daar." Cas keek me met een smekende blik aan, maar voor ik goed en wel doorhad wat ze bedoelde, was Levi al in zijn eigen auto gestapt en op hoog tempo weggereden. Ik keek met grote ogen naar Cas en zei 'sorry' zonder enig geluid te maken. Ik zag hoe ze ook naar de auto van Sebas liep en naar me zuchtte.
    "Levi is Party-crash-date," Fluisterde ze toen in mijn oor terwijl we in de auto stapten.
    "Maar ik heb je ook al verteld over hoe ik vorige week bijna meel vergat te doen in de cake op werk omdat ik afgeleid was door een bepaald iemand and waarom." Ik keek haar even verbaasd aan en toen verscheen er een kleine glimlach op mijn gezicht.
    'Jij hebt je in de shit gewerkt, Cas.' Ik wist dat Cas slecht was in gevoelens, en dat ze op dit moment in deze situatie zat zou haar op zijn zachtst gedzegd ongemakkelijk laten voelen. Voor ik kon reageren zag ik dat Cas voorover leunde en zich naar Sebastian boog.
    "To the stars and beyond please," Hoorde ik haar zachtjes zeggen, waarna ze tegen de leuning van de achterbank ging zitten. Zachtjes prikte ik met mijn vingertop in haar arm en boog me naar haar toe.
    'All those feelings.' Fluisterde ik en ik maakte een quasi angstig gezicht.
    'Het komt wel goed.' Ik knipoogde naar haar en ging weer recht zitten.
    'Lets go, Sebas. Je laat Levi daar toch niet in zijn eentje staan.' Ik grijnse en keek door het autoraampje naar buiten.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 16:26 ]


    chaos makes the muse

    XAVIER ALEXANDER FITZGERALD
    Very late for school • annoyed af • just walking around

    Ik rolde mijn ogen kort op zijn opmerking en gooide het overblijfsel van de peuk neer op de grond, ''beter een apenpakkie dan een zwerversoutfit,'' mompelde ik nonchalant en sloot mijn ogen voor een moment. Daarna leunde ik met mijn ellebogen op de railing zodat ik een goed beeld had van de cheerleaders op het veld en een lichte grijns vormde rond mijn lippen, maar lang kon ik niet kijken want de football try-outs waren over enkele ogenblikken.
          ’Wie is dat meisje met de rode haren?’’ vroeg de jongen, waarvan ik nog steeds niet de naam wist. ''Hailey, cheerleader captain en mijn beste vriendin dus denk er alsjeblieft niet over na om haar te proberen.'' mompelde ik, maar het leek niet door te dringen. De gast was veel te bezig met zijn mobiele telefoon. Ik zuchtte weer en slingerde mezelf over het hek, zodat ik zowat naast hem stond.
          Hij leek uit zijn trans gekomen en zei iets vaags over hoe de 'goochelaar zijn magie ging doen' waarna hij naar het team liep. Ik liep snel achter hem aan en voordat ik hem kon stoppen - of het nou hardhandig was geweest of niet - floot hij keihard zodat iedereen naar hem keek. Tot mijn genoegen zei de coach dat hij niet mocht storen, dus ik trok ruw aan zijn arm en sleepte hem achter me aan.
          ''Godver, waarom precies Hailey? Iedereen behalve Hailey. Ja? Begrepen?'' vroeg ik en smeet hem hard tegen de railing van het veld, waarna ik zijn kaak vastpakte en hem intens aankeek. Mijn humeur was niet al te best vandaag, zeker door het ongeluk wat me achterna zat. Waarom hadden ze in hemelsnaam de tuig van Jefferson uitgenodigd?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || AT THE SPORT FIELDS WITH JAKE & TYLER || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    Isa beet op de binnenkant van haar wang toen ze Tyler spottend hoorde lachen. God, he really got on her nerves. 'Hij heeft vast wel meer mensen die hem kunnen helpen. Zijn vriendinnetje misschien? Leuk meisje, echt. Zag d'r nog net bij de cheerleaders. Ik moet "Blondie", even lenen.'
          Voor ze er iets tegen in kon brengen pakte hij haar pols vast en sleurde hij haar mee achter de tribune. Ondanks dat hij haar geen pijn deed, had hij haar pols te stevig vast, waardoor ze zich niet los kon trekken.
          'Wie de fuck is dat? Serieus. Je bent drie maanden weg van school en je gaat gelijk om met de barbie clan?' siste hij. 'Zijn naam is Jake en hij is een vriend van me, als je had opgelet dan had je dat niet hoeven te vragen. Hoe ik hem ken en wie hij verder is, dat gaat je geen fuck aan.'
          Tyler zuchtte diep en voor enkele seconden was het stil. 'Ik heb spijt, Isa. For fucks sake, wat wil je dat ik doe om dat te showen hmh?'
          'Ik kan niet geloven dat het je spijt wanneer je nog steeds seks hebt met Cassidy, Ty. Hoe verwacht je dat ik je nog kan vertrouwen, wanneer je meerdere keren seks hebt gehad met een van mijn vriendinnen? Ik kan dat niet, Ty,' mompelde Isa. 'Wat verwacht je wat ik doe? Ik snap niet waar je heen wilt met dit...' De hele situatie gaf haar hoofdpijn.
          'Alles goed hier Blondie? We gaan beginnen.' Isa was nog nooit zo blij geweest om Jake's stem te horen.
          'Het gaat prima,' zuchtte ze, waarna haar blik naar Ty's hand gleed, die haar pols nog steeds vast had. 'Laat me los, Ty, ik had Jake beloofd dat ik hem zou helpen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal





    'Ik kan niet geloven dat het je spijt wanneer je nog steeds seks hebt met Cassidy, Ty. Hoe verwacht je dat ik je nog kan vertrouwen, wanneer je meerdere keren seks hebt gehad met een van mijn vriendinnen? Ik kan dat niet, Ty. Wat verwacht je wat ik doe? Ik snap niet waar je heen wilt met dit...' mompelde ze en ik zucht lichtjes. 'Is dat wat het is? Als ik dat allemaal stop, ben ik dan opeens te vertrouwen?' zeg ik en ik kijk naar haar gezicht. 'Alles goed hier Blondie? We gaan beginnen.' even sloot ik mijn ogen en dwong mezelf rustig te blijven. Op Jefferson had hij allang al een flinke klap gehad. Meerdere zelfs, alleen al door die arrogant woordjes van hem. 'Het gaat prima,' zuchtte Isa, waardoor ik weer opkeek naar haar. Ze had nog altijd iets rustgevends voor me, wat waarschijnlijk ook wel hielp met deze hele situatie.
    'Laat me los, Ty, ik had Jake beloofd dat ik hem zou helpen.' Ik rol snel mijn ogen maar laat dan langzaam haar pols los. 'Ik weet niet hoe je hem gaat helpen met een stom balletje gooien, maar oké..' mompel ik en ik keer naar Ken doll. 'En hier is het dus blijkbaar doodnormaal dat je zomaar gesprekken verstoord hmh? Goed om te weten, ga ik zeker gebruik van maken..' zei ik koeltjes. Ik hoorde de coach vanaf het veld nog wat schreeuwen en ik haal lichtjes mijn wenkbrauw op. 'Ze hebben je nodig. Chop chop..' zei ik met een lichte grijns. Ik kijk weer naar Isa en hou mijn hoofd een tikkeltje schuin. 'Nog meer wensen gorgeous?'


    El Diablo.




    Owen Bell


    Ik schudde lachend mijn hoofd, een zwerversoutfit? Ik besloot er niet op te reageren en had geen bedankje gezegd toen hij zei wie het meisje was, Hailey dus.
    Toen ik naar voren was gestapt en keihard werd afgewezen door de coach keek ik haar geërgerd aan, was dat hoe het ging hier? De leraren waren de baas?
    ‘’Hai-‘’ Voordat ik haar naam kon roepen werd ik naar achter getrokken en ik keek even beledigend op tot ik het hek in mijn rug voelde en een pijnlijke kreun over mijn lippen rolde.
    ‘’Godver,’’ sprak de jongen en ik lachte spottend, pardon? De joint in mijn handen had ik laten vallen en met beide handen gaf ik hem een duw tegen zijn borst maar erg veel nut had het niet aangezien ik na al die wiet er nog weinig puf voor had.
          ’’Waarom precies Hailey? Iedereen behalve Hailey. Ja? Begrepen?’’ Toen hij mijn kaak vastpakte protesteerde ik niet maar keek hem ook niet aan, mijn ogen waren gericht op alle vogeltjes en alle bomen rond ons heen. Toen zijn laatste woorden binnen waren gekomen knikte ik braaf en gaf hem nogmaals een duwtje in zijn zij.
    ‘’Wil je echt vechten? Ik wil namelijk niet die prachtige nagels van je beschadigen, daar kan ik echt niet mee leven,’’ voegde ik toe en stapte nogmaals wat naar achter zodat ik in het veld stond.
    ‘’Daarbij moet je mij niet vertellen wat ik moet doen want dat bepaal ik zelf wel,’’ ik lachte zachtjes en stak mijn middelvinger op.
          ‘’Jou ga ik zeker niet vergeten,’’ dreigde ik en zette mijn pet weer goed op mijn hoofd om me vervolgens om te draaien en op zoek te gaan naar Hailey maar in die zoektocht kwam ik wat geheel anders tegen.
    Sarah en Gray? Of was dat Ash want dan had hij echt de druppel bereikt. Mijn ogen werden tien keer zo groot voor ik me gezicht afwendde en mijn telefoon pakte, woedend en klaar om haar een tien-paragraven lange sms te sturen.
    Gelukkig hield ik mezelf net op tijd tegen toen ik zag dat ik een smsje van Isa had ontvangen.

    To: Sandcastle Queen
    Hmmm… Dan vermijd je hem toch gewoon? En veel plezier met Jake dan maar, ik vraag wel iemand anders X

    Ik beet op mijn lip, soms wou ik wel eens dat de prioriteit met wie ze omging niet alleen maar jongens waren, ik wist heus wel waar ze op uit waren; dat wist iedereen.
    Nu de plannen met Isa waren gecanceld zat ik wel met een probleem en met Sarah wat gaan doen was voor nu even geen optie, hoe graag ik het ook wou. De enigste optie die enkel overbleef voor een leuke avond was Cas maar of zij daar ook voor in de stemming was viel nog te zien.

    To: Cas
    Ondanks ik nogal bang voor je ben heb je zin om vanavond te doen? Zolang je me maar niet vastbindt vind ik het prima.

    Ik nam een hap lucht en stapte toen achter het groepje cheerleaders die aan het kijken waren naar de audities en ik even over mijn schouders keek om de stemming te meten van de jongen die zojuist zo boos was geworden en ik kon het niet laten even ondeugend te grijnzen.
    De coach daarentegen leek de enigste te zijn die me doorhad maar voor ze wat kon zeggen knikte ik, ‘’ik kom eigenlijk alleen even kijken,’’ mijn blik ging over de groep heen en liet hem hangen op Hailey. ‘’Als dat van Hailey zou mogen natuurlijk,’’ voegde ik daar aan toe. Ik was geen persoon als Ash of Gray die de show zou stelen, zeker niet als ik had gerookt; ik was kalm, relaxed en had eigenlijk vrij weinig aan mijn hoofd. Daarbij zou ik zelfs als ik niet had gerookt me nooit op het gebied wagen dat alle spotlight op mij was gericht al hield ik wel van een beetje aandacht.


    Everything is illuminated by the light of our past.







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH GRAYSON, ON THEIR WAY TO SCHOOL , STILL AT HOME



    [




    ‘Ik zou zeggen dat je in het team zit, maar dat moet ik nog even overleggen…’ Zei de roodharige meid met een knipoog waardoor ik even mijn duim naar haar uitstak als teken dat het goed was. Gray was het daar duidelijk niet mee eens en besloot het meisje nog meer lastig te vallen. ‘Well ondanks dat rokjes en killer heels mij ontzettend goed staan, moet ik jullie teleurstellen dat ik niet voor cheerleading ben gekomen. Ik doe American Football. Ik vecht voor hen die in nood zijn en hen die henzelf niet kunnen redden. Ik vecht tegen het kwaad… Ik ben SuperMan…’ Als een gestonede hulk trok hij zijn shirt uit waardoor ik even met mijn ogen rolde en even om rolde zodat ik op mijn rug lag. Wat deed ik hier ook alweer? Oh ja nuggets. Ik stond met wat moeite op en keek toe hoe een brunette naar mijn broer toe liep en even hard op zijn kont mepte. Ik trok dan ook even mijn neus op , de zoveelste verovering van Gray en dan nog eens een 'high class bitch' het deed me misselijk worden. Was ik jaloers dat Gray alle meiden -en aandacht van jongens- kreeg? Yep, jup Gray had alles. Hij had de meiden, hij had zijn badass vrienden hij had zijn reputatie en wat had ik? Ik had de aantrekking van een eenhoorn. Nou jah, in deze wereld toch waar het dus op neer kwam dat mensen me enkel schattig noemden maar me nooit echt als een bestaand iets beschouwen. Laat staan dat er iemand me aantrekkelijk vond. Hoeveel keer was ik alweer afgewezen geweest van iemand? 3 keer? Of ik werd gewoon ronduit ontweken - kuch- Cass -kuch-
    Ja ik mocht misschien dan wel Pan zijn waardoor ik niet snel op mensen viel, maar ik kon hen toch ook aantrekkelijk vinden, waarom konden zij dat dan niet bij mij? UH ik was te high voor deze shit. Koppig zat ik op mijn kont terwijl ik toekeek hoe de brunette mijn broer aansprak. veel begreep ik er niet van maar ik wist wel zeker dat Gray haar deze week nog eens zou nemen. Gray was al recht gaan staan en woelde even door mijn warrige haren waardoor ik een tegenpruttelend geluidje slaakte terwijl ik mijn best deed mijn haren weer op orde te krijgen. De paarse pluk in mijn haar lag zo verkeerd nu... Gray had me als een soort lappen pop achter zich meegesleurd Mijn blik liet ik wat over het veld staan tot ik plots Owen in het vizier had. Hard beet ik op mijn lip en keek de andere richting uit waardoor mijn mond even openviel. Ik zag Ty -ah die was nu ook weer niet zo bijzonder- samen met Isa - waardoor ik toch even een pijnlijke steek door mijn maag voelde- en een enorm knappe blonde jongen waardoor ik hem even nastaarde en een geluidloze 'woah' mijn lippen verliet. Nog nooit had ik in real life een man gezien waarvan alles haast perfect leek. Gray wilde hun aandacht lokken door te zwaaien dus beschaamd keek ik de andere kant op. Stilaan begon de werking van mijn joint uit te gaan en voelde ik me met de moment roder en roder worden. Oh god wat heb ik gedaan
    Gray had me losgelaten en viel nogal letterlijk op Sarah waarna hij haar begon af te lebberen. Met een afkeurende blik keek ik mijn broer aan die zijn handjes weer niet kon thuishouden. Dat was nogal het vreemde aan tweeling zijn, als je je broer iemand zag binnen doen leek het net alsof je een vulgaire versie van jezelf zag staan. "Eww." kwam er dan ook over mijn lippen. ‘Fuck ik ben horneeh.’ Gromde de jongen en ik haalde even een hand door mijn haar. Waarom was ik hier ook alweer? Oh ja nuggets. Ik keek even fronsend naar Sarah die mijn broer van zich afduwde en kort krabbelde ik even aan mijn voorhoofd. "Dus ehm, ik wil een 20 pack chicken nuggets." mompelde ik voordat ik door had dat ik niet in de mac-donalds zat. "Met curry saus" het laatste kwam er onverstaanbaar uit want ik had mijn aandacht al op wat anders gezet.
    "Oh fuck off Gray, je bent echt net een konijn," verzuchtte ze en ik knikte instemmend met haar mee terwijl ik mijn armen over elkaar heen sloeg. "Ik dacht dat je liever met die cheerwhore er vandoor zou gaan." haar woorden deden me even grinniken. "Hij wil haar kinderen." lachte ik dan ook. " Met Gray mag je er zeker van zijn twintig Soa's op te lopen." zei ik schaapachtig alweer wat nuchterder wordend. Echter leken de twee al weer geen aandacht voor me te hebben en fluisterde ze wat tegen elkaar. Veel zin om hier te blijven had ik dan ook niet echt en ik maakte al aanstalten om weg te gaan maar dat kon ik Grayson ook niet aandoen. "Ik eh, ga me even omkleden, die split heeft me niet goed gedaan." mopperde ik. "Ben zo terug." met deze woorden stormde ik gauw naar de kleedkamer en spetterde ik wat water in mijn gezicht. Goed ik zag er beroerd uit en hoopte dan ook dat ik zo snel mogelijk hier weg kon. Net wanneer ik weg wilde gaan viel mijn blik op een locker die er veel te makkelijk te kraken uitzag. Kort beet ik op mijn lip waarna ik het toch probeerde en deze met wat moeite open kreeg en bingo. Een horloge, een IPhone en een Ipod. Een grijns sierde mijn lippen waarna ik zonder er echt bij na te denken mijn tas bijnam en alle spullen erin kieperde. Dit deed ik dan ook bij twee andere lockers en eens ik tevreden was van mijn vangst en er zeker van was dat niemand dit had gezien, deed ik mijn tas om mijn schouder en deed ik nog een sweater van mezelf aan waardoor het leek dat ik me even had omgekleed. en eens ik mijn haar ook goed had gelegd liep ik naar buiten en hoorde ik net Graysons naam afgeroepen worden. Ik liep naar Sarah toe en ging naast haar zitten. "I'm back." meldde ik en keek even naar het veld. "Ik hoop zo hard dat Gray op zijn bek valt, I mean ik moet nog een goed wraakplan voor hem verzinnen" zei ik haar.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Outfit





    Ik grinnik zachtjes en schrijf wat op het blad, maar wanneer ik opkijk zie ik die andere weer. ‘Well ondanks dat rokjes en killer heels mij ontzettend goed staan, moet ik jullie teleurstellen dat ik niet voor cheerleading ben gekomen. Ik doe American Football. Ik vecht voor hen die in nood zijn en hen die henzelf niet kunnen redden. Ik vecht tegen het kwaad… Ik ben SuperMan…’ zei hij waarna hij zijn shirt uittrok. Ik haal mijn wenkbrauwen op maar knik dan goedkeurend. 'Beetje jammer dit..' lach ik. ‘Zeg, Hailey, moet ik mezelf weer opnieuw bewijzen? Of vindt de cheercaptain het wel goed?’ hoor ik opeens en ik kijk naar Eleanor. 'Eens zien..' mompel ik en mijn naam gaat over een korter lijstje met namen. De cheerleaders die al verzekerd waren van een plek, haar naam zie ik inderdaad staan ergens in het midden. Ik schud mijn hoofd. 'You're safe.' glimlach ik naar haar.
    Ik kijk op het bord naar de volgende naam. Ik herkende haar als een kleine freshman met veel danservaring. Dat moest wel goedkomen. 'Kiara Devonte! You're up.' roep ik en ik kijk met een glimlach naar het meisje wat naar het midden van het veld rent. ‘’ik kom eigenlijk alleen even kijken, Als dat van Hailey zou mogen natuurlijk,’’ hoor ik opeens en ik kijk op. Het was dezelfde jongen als net. Ik glimlach lichtjes en knik naar de tribunes. 'Van mij mag je.. Wees niet té afleidend..' zeg ik met een snelle knipoog. Ik keer me weer naar het meisje en knik als teken dat ze mag beginnen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 22:54 ]


    El Diablo.

    Elijah Joseph Merkey
    18 | Jefferson High | Walking around school



    Een tijd lang waren Elijah zijn ogen over de tribune's gegleden, maar hij keek ook naar de sportvelden. Niet dat het wat uit zou maken als hij een bekende zou zien op een van de sportvelden, want zo'n persoon zou Elijah toch niet zomaar aan kunnen spreken. Die zou waarschijnlijk veel te druk zijn met zijn of haar try outs. Er waren best veel leerlingen die voor de try-outs naar de sportvelden toe waren getrokken, blijkbaar waren er veel leerlingen die graag in een sportteam zaten. Elijah zat al heel lang niet meer in een van de sportteams, maar had in zijn eerste jaar nog wel bij het voetbal team gezeten. Daarna was hij er mee gestopt.
    Na het scanen van de tribunes viel Elijah zijn oog eindelijk op twee bekende gezichten en kwam de jongeman in beweging. Rustig liep hij de tribune op, om naast Asher en Sarah. 'Ik heb echt de ergste schooldag ooit achter de rug.' Zei Elijah zonder een duidelijke begroeting. 'Op een of andere reden was iedereen onvindbaar en heb ik vrijwel al mijn tijd in mijn eentje gespendeerd. Yay me.' Elijah keek even naar de twee bij wie hij net was gaan zitten en glimlachte. Sarah kende hij zo'n beetje zijn hele leven en beschouwde Elijah echt wel als een van zijn beste vrienden of eigenlijk bijna meer als zijn zusje een zusje waar hij vrijwel nooit ruzie mee had dan. Met zijn echte zusjes kon Elijah nog wel eens ruzie hebben, maar met Sarah vrijwel niet. Asher kende Elijah minder lang, maar ook Asher werd wel beschouwd als vriend, toen Elijah nog rookte rookte hij vrijwel altijd samen met Asher. Misschien was de reden dat Elijah gestopt was met roken ook wel de reden dat hun vriendschap min of meer verwaterd was. Elijah zou nog steeds een gesprek met Asher aanknopen als hij de jongeman zag, maar hij zou de jongeman minder snel vragen om mee te gaan naar het een en ander iets wat hij eerder wel eens had gedaan.
    Een zucht rolde over Elijah zijn lippen heen terwijl hij zich even focuste op wat er voor hem gebeurde, mensen die hard hun best deden om zo goed mogelijk uit de lak te komen voor een plek in het team. Of in ieder geval een zo'n goed mogelijk plek. Elijah was bij de gedachte er alleen al van al klaar mee, nee hij zou liever op de bank zitten kijkend naar de spelletjes die ze op het veld speelden. Hoewel dat ook nog wel eens een beetje saai kon worden. In de tussentijd haalde Elijah een hand door zijn donkere haar heen in de hoop het min of meer in model te krijgen, maar ergens wist de jongeman ook wel dat dit een onmogelijke taak was. Elijah zijn haar deed totaal niks als er geen gel of een ander middel inzat, wat nu het geval was, dan bleef Elijah het maar naar achteren strijken in hoop van een kleine verbetering.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    SEBASTIAN AMBOISE NELSON
    Selfish & populair boy | Free | Willow Creek | 17 years | talking to Levi, Evelyn and Cas
    clothes shoes

    Nadat het nieuwe meisje zich had voorgesteld, Evelyn dus, en samen met Cas richting mijn auto kwam lopen, zei Levi: 'Oke, als niemand een lift van mij moet?' Hij stapte in zijn eigen auto, en vervolgde: 'Dan zie ik jullie daar.' En hij reed weg.
    Ik was zo verbaasd dat Levi zo plotseling wegreed, dat ik geen tijd had om hem tegen te houden. Ik was in de veronderstelling dat Levi gewoon naast mij zou plaatsnemen, maar nee dus.
    Nog steeds verbaasd nam ik achter het stuur plaats en checkte nog snel mijn telefoon, die ik daarna weer in mijn zak liet glijden. Wat Cas en Evelyn zachtjes tegen elkaar zeiden interesseerde me op het moment weinig. Ik vroeg me vooral af waarom Levi zo plotseling wegreed.
    'To the stars and beyond please,' zei Cas in mijn oor. Ik lachte.
    'Lets go, Sebas. Je laat Levi daar toch niet in zijn eentje staan,' zei Evelyn, terwijl ze grijnsde.
    'Leggo then,' antwoorde ik lachend terug, terwijl ik de volumeknop van de radio omdraaide, zodat de muziek harder door de auto klonk en het gaspedaal in trapte.

    'Iemand nog iets interessants meegemaakt vandaag?' vroeg ik, om stiltes te vermijden.
    Het kippeneindje naar de donutshop was zo voorbij, al helemaal als je het gaspedaal iets te hard intrapt. Ik pakeerde de auto op de parkeerplaats van het gebouw en stapte uit. Wanneer iedereen uitgestapt was, deed ik hem op slot en zag Levi al bij de ingang staan. 'Hey Leevs, liggen de donuts al klaar?' zei ik lachend.


    BE SO GOOD THEY CAN'T IGNORE YOU


    take risks

    Levi Oliver Jackson



    Ik moet toch echt even wachten voor Sebastian er is, maar het is gelukkig niet al te lang. "Hey leevs, liggen de donuts al klaar?" zegt Sebastian lachend nadat hij uit was gestapt. "Natuurlijk" lach ik. "Ik was al bang dat je de weg niet kon vinden" Zeg ik grappend met een blik op mijn horloge. Ik knipoog om extra aan te geven dat ik een grap maak.

    "Leggo" Ik loop het koffie zaakje in en gelijk komt de geur van koffie en zoetigheid tegemoet. Het is rustig. Er zitten misschien 2 mensen tot nu toe. Het meisje achter de balie steekt haar hand op naar ons. Sebastian en ik zijn hier zo'n beetje vaste klanten. Ik steek ook mijn hand op en ga op een van onze vaste plaatsen zitten. "Ik trakteer dus neem lekker wat je wilt" zeg ik, vooral tegen Evelyn en Cas. "Jij was de vorige keer dus nu is het mijn beurt" zeg ik vervolgens tegen Sebastian. Ik werp hem gelijk een veel betekenende blik dat hij me vooral moet laten betalen dit keer.

    Er liggen vier kaarten met de koffie/thee en andere dranken die ze serveren en het gebak. Ik pak er een en werp er een blik op, al weet ik allang wat ik wil hebben. Het meisje komt op ons afgelopen met in haar hand een notitie boekje. "Wat mag het wezen mannen, het gebruikelijke?" vraagt ze vrolijk. Ik werp nogmaals een blik op het menu. "Voor mij een Cappuccino enn..." Ik bekijk het gebak. "een groene geglaceerde donut zonder vulling en een gesuikerde met" Het meisje grinnikt terwijl ze het op schrijft. "trek?" Ik knik. Het meisje kijkt de andere vragend en vriendelijk aan terwijl ze wacht tot ze hun keuze maken. "Als je niet kan kiezen neem je gewoon twee of drie dingen. Mag best, Tenminste als jullie dat willen, of trek in hebben." zeg ik vriendelijk. "Ja jij ook Sebas" grijns ik.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 10:26 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naam: Jake Nathaniel Colfer. .


    "I come from a family that has their own portraits hanging from the wall."
    | Student at Willow Creek |
    | It-boy |


    'Het gaat prima,' zuchtte ze, waarna haar blik naar Ty's hand gleed, die haar pols nog steeds vast had. 'Laat me los, Ty, ik had Jake beloofd dat ik hem zou helpen.' Ik volgde haar blik even en al mijn spieren verstijfde toen ik zag hoe hij haar zo dwingend vasthield. Daarna schoot mijn blik naar zijn gezicht. De vrolijke glimlach was inmiddels van mijn gezicht geveegd en ik keek de jongen eigenlijk alleen nog maar met een lichte frons aan.
    'Ik weet niet hoe je hem gaat helpen met een stom balletje gooien, maar oké..' mompelde Tyler. En hier was duidelijk dat hij geen idee had wat Isa wist en kon. 'En hier is het dus blijkbaar doodnormaal dat je zomaar gesprekken verstoord hmh? Goed om te weten, ga ik zeker gebruik van maken..' vervolgde hij zichzelf.
    "Nah, dat heet plannen hebben. Plannen die ze deze middag met mij heeft. Als ze plannen met jou heeft een keer zal ik haar wel met rust laten, iets wat jij blijkbaar niet kan," zei ik, terwijl mijn scheve glimlach onderhand terug was. Als ik niet opgevoed was geweest om mensen zoal hem te negeren en met veel ergere slangen om te gaan, had ik misschien iets ergs gezegd, maar deze jongen was het simpelweg niet waard. De coach schreeuwde naar mij.
    'Ze hebben je nodig. Chop chop..' zegt ie met een smerige grijns en hij draait naar Isa. 'Nog meer wensen gorgeous?'
    Ik wil haar de kans geven om haar eigen beslissingen te maken hier, maar ik had haast en deze jongen had mijn geduld getest door haar weg te halen bij het hek, waar ze makkelijk met ze tweeën hadden kunnen blijven staan. Dan had ze mij kunnen helpen en met hem kunnen praten, maar blijkbaar bestond er iemand die egocentrisch en dom was. Ik was alleen egocentrisch, maar slim.
    "Wie kan er nou nog wensen hebben als ik haar ga leren dat ze in plaats van alleen naar opstelling te kijken en beoordelen, ook best een bal kan gooien," zei ik. Ik keek haar even breed glimlachend aan. "Je hoorde hem Blondie, chop chop," zei ik een ondeugende blik in mijn ogen. Ik gooide haar over mijn schouder en liep terug naar het veld waar de coach op mij wachtte. Ik zette haar dan ook op het veld weer neer tegenover me.
    "Je leek echt heel ongelukkig terwijl hij met je praatte," mompelde ik, alsof dat moest uitleggen dat ik haar was gaan halen. "Sorry als ik wel iets verstoorde, maar ik heb echt heel erg je hulp nodig als.."
    Coach riep naar ons. "Dat Montero joch is er nog steeds niet. Beoordelingen beginnen zonder hem?"
    "Twee seconde nog? Misschien is het dat joch daar dat te bezig is met zijn vriendin aflebberen?" vroeg ik terwijl ik naar het groepje wenkte. Coach zuchtte, zuchtte heel diep.
    "Ik was iets aan het zeggen... Laat maar, het punt is dat het me spijt dat ik zo opdringerig ben, maar ik wil dat je blij bent Cutes," zei ik met een onzekere blik. Ik wierp nog even een blik op Tyler, die blijkbaar het gevoel had dat hij hele geheimen dingen et Isa te bespreken had, maar hij had zijn kans gehad toch. Zou hij ook terug komen naar het veld?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Tallulah Cassidy Fowler.


    "They told me 'No', I climbed out of a window."
    |Student at Jefferson | 17 | Outfit |
    |Just your everyday Punk-Rock Hipster Arsty Anarchistic Youtubing troublemaker|


    'Iemand nog iets interessants meegemaakt vandaag?' vroeg Sebastian en ik dacht even na.
    "Ik heb een youtube filmpje opgenomen in jullie school," zei ik met een kleine glimlach. "Vanmiddag monteren enzo." Ik was echt bang dat de Willow Creek studenten mijn filmpje niet konden waarderen, maar ik heb de schoolnaam er nooit bijgezet en daarbij was alles alleen maar grappig bedoelt. mijn mobiel trilde in mijn zak. Ik wist niet wat het was met de samsung note, maar of je merkte niet dat hij trilde, of het leek alsof er een fucking aardbeving gaande was.


    From; Fresh Prince of Bell-Air
    Ondanks ik nogal bang voor je ben heb je zin om vanavond te doen? Zolang je me maar niet vastbindt vind ik het prima.

    To; Fresh Prince from Bell-Air
    Jij moet echt heel wanhopig zijn, niet? Tuurlijk, Mario Kart en chill? Imma beat your ass loser.


    Ja, ik had voor zo'n beetje iedereen een aparte naam in mijn mobiel Nou, Owen en ik haatte elkaar niet, we hadden vaak gewoon heel veel last van meningsverschillen waarbij ik hem verrot schold. Ook was ik soms nogal een dominant persoon kon zijn. Ik was ook wel een duidelijke aanwezigheid, misschien dat ik daarom zulke goede vrienden met Gray was. Ik zuchtte even terwijl we aankwamen bij de donutshop. Rustig Cas, Eve zei dat het wel goed kwam. We stapten uit.
    "'Hey Leevs, liggen de donuts al klaar?' riep Seb.
    "Natuurlijk" lachte Levi. Hij kijkt naar zijn horloge en knipoogt. "Ik was al bang dat je de weg niet kon vinden. Leggo." Ik lachte even zacht. Dronken was hij grappiger naar mijn mening, maar het was zeker wel een schatje van een jongen. Deze gedachte werd bevestigd door het volgende.
    "Ik trakteer dus neem lekker wat je wilt" zei Levi, vooral tegen mij en Eve, aangezien het volgende op Sebas gericht was. "Jij was de vorige keer dus nu is het mijn beurt."
    Ik lachte. "Dat is echt super lief van je, en super fijn nu ik Sebas nog benzine terug moet betalen." Ik por uitdagend in Seb's zij, met een brede glimlach op mijn gezicht. We gaan zitten aan een tafeltje voor vier.
    "Wat mag het wezen mannen, het gebruikelijke?" vroeg de serveerster vrolijk. Ik kijk moeilijk naar het menu. Ik kwam eigenlijk bijna nooit in dit soort winkeltjes. Ook had ik zo mijn twijfels over die donut. Ik lag een hand op mijn buik. Was dit nou echt wel zo'n slim idee? Misschien kon ik beter alleen een koffie nemen? Met als excuus dat de donuts hier echt belachelijk duur waren? Wat ze ook waren. Maar dan alsnog, dit is het joch wat twee mobieltjes heeft.. "Voor mij een Cappuccino enn...een groene geglaceerde donut zonder vulling en een gesuikerde met" zegt Levi en dat is ook het geen wat mij uit mijn gedachte trekt.. "trek?" grinnikt het meisje. Twee donuts leek niet veel naar mijn mening, maar dat was het wel, dat wist ik als één van de beste. "Als je niet kan kiezen neem je gewoon twee of drie dingen. Mag best, Tenminste als jullie dat willen, of trek in hebben." zei Levi en even voel ik me schuldig dat ik hem nooit hetzelfde aan zou kunnen bieden. Misschien toch maar voor een baatje als escort gaan kijken. Ik glimlachte naar mezelf, dat ik het overwoog was best zielig. "Ja jij ook Sebas" grijnsde Levi.
    "Ik wil graag een ijs-coffee, met koffie smaak," zei ik fronsend naar al de verschillende smaken. Ze hadden hier meer verschillende smaken ijs-coffee dan bij starbucks. Waarom? Rijke mensen buurten hea. Dat moest het zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.




    Owen Bell


    ‘’Kiara Devonte! You’re up.’’ Ik keek het meisje na wat opkwam en beet op mijn lip, nadenkend over hoe pijnlijk die bewegingen wel zouden moeten zijn.
    Hailey glimlachte lichtjes en ik fronste hoe ze me onsubtiel af probeerde te wimpelen, ‘’van mij mag je… Wees niet té afleidend.’’ Ze knipoogde en ik stapte wat naar voren tot ik bij haar stond en leunde wat naar haar oor.
          ‘’Leid ik je af dan?’’ Ik boog terug en hield mijn schouders op, ‘’Hailey was het toch? Ik ben Owen. Owen Bell.’’ Mijn hand ging door mijn haar en ik schudde mijn hoofd, ‘’wat is er toch aan jou wat ik zo aantrekkelijk vind? Ik zat al een tijdje te kijken met je grote vriend, ik ben zijn naam vergeten,’’ sprak ik en stapte wat naar achter, kijkende naar het meisje.
          ‘’Dus wat vind je ervan? Ik vind het maar niks, wie is de volgende?’’ Zei ik plagend en zette mijn handen in mijn zij maar voelde mijn telefoon trillen. Cas of Isa, ik hoopte natuurlijk op de tweede maar ik had zelf om de eerste gevraagd.

    To: Cas
    Wanhopig? Best wel, anders had ik jou natuurlijk nooit een sms gestuurd lekkerding ;p
    En Mario Kart en chill? Klinkt goed, zeker het tweede gedeelte, ik weet dat je het niet graag hoort maar ik kijk echt uit naar je *insert perv smiley* x


    Walgde ik van mezelf? Ja. Ging ik er mee door? Helemaal.
    Ik had maar weinig succes in de liefde en was er vrij van overtuigd dat het niet aan mij lag, behalve dat met Callen.
    Mijn oog ging weer over Hailey, ‘’heb jij misschien zin om zo na je training nog wat met mij te gaan doen?’ Vroeg ik en liet mijn blik over het veld gaan en spotte Isa bij de football jongens, zou ik er naar toe gaan? Ik beviel me zelf om de controle over mezelf terug te pakken, ik werd helemaal gek van dat kind; daarbij was ze veel te druk met die jongen die op een fles bleek leek met dat haar van hem.
    ‘’Niets geks,’’ voegde ik er aan toe.



    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 20:55 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.