• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Zo'n zin in vandaag <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het boeit toch niemand :W :W

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 9:46 ]

    En ik ben niet afgestapt. Typisch... :W


    What would Emma do?

    Tja.
    Als je al zo leeg bent dat zelfs je haren licht droogwrijven een gigantische opgave is, dan mag je wel stellen dat het oké is om niet te willen gaan werken. Al is het maar 4 uurtjes en krijg je dubbel betaald, Lieke, je hebt het recht om geen zin te hebben.
    En toch stappen we maar over 2 uurtjes de deur uit. Je mag die 120 minuten gillen krijsen janken wegrennen uitstellen, en daarna gaan we weer glimlachend door naar de winkel.

    Square schreef:
    (...)

    Conclusie: denkwijze maatschappij is helaas zeer suboptimaal. Heeft nog wat werk nodig. :'D


    ik vraag me af of dat alleen in België/Nederland is en of ze in andere plekken op de wereld een "betere" maatschappij hebben


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lol, oké dan niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn haar slaat paars uit ha-ha-hahaha shit.


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    Mijn haar slaat paars uit ha-ha-hahaha shit.


    Nice :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bailar schreef:
    Mijn haar slaat paars uit ha-ha-hahaha shit.


    Dat kan je krijgen als je je haar te vaak wast met zilvershampoo en het er te lang in laat zitten.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Dat kan je krijgen als je je haar te vaak wast met zilvershampoo en het er te lang in laat zitten.


    Ja dat is het dus ook :x
    Deze shampoo is zo heftig dat mijn handen ook paars kleuren als ik ze niet afspoel :W


    26 - 02 - '16

    Here we go again...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ben een heel groot fan van bedankt zeggen als iemand iets voor je doet, zelfs als je zelf in een slecht humeur bent.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die eerste 8 minuten van het nieuwe seizoen van Teen wolf waren het echt waard o.o
    Ik wil meer!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eigenlijk is backpacken in Azie of Austratie voor een tijdje helemaal niet zo'n slecht idee. Ik heb toch geen idee wat ik voor opleiding wil gaan doen, dus waarom niet?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hmm, of een geheel nieuw account maken voor Youtube of mijn oude account omtoveren tot dat account... Ik denk dat ik liever een persoonlijk en een game account heb, dus ik ga het lekker zo doen dat ik een nieuwe ga maken, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.