• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    denkwijze maatschappij:
    vrouw slaat vrouw -> ok
    vrouw slaat man -> ok
    man slaat man -> ok
    man slaat vrouw -> niet ok

    => slaan in het algemeen is niet ok, zoals je zegt, maar helaas is dat zo bij veel dingen en dan bedoel ik ook het positief seksisme

    oke qing, waarom begin je daarover ineens te filosoferen :')


    Conclusie: denkwijze maatschappij is helaas zeer suboptimaal. Heeft nog wat werk nodig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Grappig hoe je meteen oma roept als je kotsmachine huilt. Zelf kan je het niet stil krijgen. Ik vind het wel knap van je dat je een week na de geboorte voor het eerst een luier verschoond hebt. :8
    En dan heb ik nog niets gezegd over "roodharigen hebben meer pijn tijdens het borstvoeden". Haahah, pussy, laat me niet lachen. En een zware bevalling? Zonder hulpmiddelen als vacuüm apparaat of inknippen is het geen zware bevalling.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 0:17 ]

    Ik heb echt een topavond gehad. ;3


    Your make-up is terrible

    Ben&Jerry Cookie Dough ijs maakt dit al een stukje beter :9~


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Mijn ex zal het vast wel hartstikke leuk hebben met zijn nieuwe vriendinnetje, maar ondertussen wordt ik verscheurd... Ik mis hem heel erg, maar wil eigenlijk ook niks meer met hem te maken hebben, iig zolang hij nog met die bitch heeft...
    Waarom kan je een klootzak zo erg missen...?


    Stenenlikker

    WingedHussar schreef:
    Mijn ex zal het vast wel hartstikke leuk hebben met zijn nieuwe vriendinnetje, maar ondertussen wordt ik verscheurd... Ik mis hem heel erg, maar wil eigenlijk ook niks meer met hem te maken hebben, iig zolang hij nog met die bitch heeft...
    Waarom kan je een klootzak zo erg missen...?


    Omdat die klootzak al zo lang bij je was en zich in je hart had genesteld. *dikke knuffel*
    If you need to talk, mijn pb en gb staan open. Zelfs al wil je even uitrazen over die eikel, kom lekker tegen mij schreeuwen. Voor nu, sterkte .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hou verdomme veel van kirk lazarus jonge


    Caution first, always.

    Out of sight, I'm invisible.


    Your make-up is terrible

    Robert Downey Jr: haar goals, lichaam goals, persoonlijkheid goals. Goals goals fucking goals.


    Caution first, always.

    Ik word je gezeur echt zat tbh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    There's only so much I can handle at once.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    All my fr- owh. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    h a p p y


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    wat een fucking kut avond

    en het zit me zo dwars dat mijn beste vriendin, de persoon voor wie ik het meest respect en liefde voel, me zo totaal niet de indruk geeft alsof ik met serieuze problemen naar haar toe kan komen. ik zie gewoon dat ze dat onderwerp probeert te vermijden. als ik niet naar haar toe kan komen met mijn problemen, wie dan wel? normaal gesproken kraam ik op dit soort momenten al m'n shit uit tegen iemand die ik niet goed ken, wat me nog nooit een gezonde vriendschap heeft opgeleverd


    i put the fun in funeral

    Three hours of sleep and a full working day ahead. Sgesyrsuiezhikjgdszfy.


    She's imperfect but she tries