• 8 jaar Quizlet!



    Jullie zien het goed! Ik zit er ook 8 jaar op Quizlet. Urg, wat gaat de tijd toch hard! Ik weet het nog als de dag van gisteren. Ik was 15 jaar oud en ik wist totaal niet van het bestaan van Q. Vele van jullie was ik ook een Tokio hotel fan, vooral van Gustav Schäfer en ook ik hield van verhalen/gedichten schrijven. Ik zat in de les met een klasgenootje achter de computer en ze vertelde me over Q. In het begin wist ik totaal niet wat voor een site het was, maar gaan de weg leerde ik het kennen en net als jullie werd ik er ook verslaafd aan. Al moet ik wel zeggen dat ik weleens weg was van Quizlet, vanwege de drukte met school en het privéleven erom heen, maar ik kwam altijd wel weer terug. Ja, ik kwam altijd wel weer terug om te kijken hoe het met Q was. Allerlei leuke herinneringen heb ik aan Quizlet te danken. Mijn eerste verhalen, mijn eerste RPG's/ORPG's, mijn aller eerste topics, al die oude/nieuwe mensen die ik heb mogen leren kennen door de jaren heen en al mijn meetings van dit jaar.

    Ik wil Quizlet dan ook bedanken. Ik heb door het leven, maar ook door Quizlet mezelf kunnen ontwikkelen en daar ben ik heel dankbaar voor. Quizlet is altijd een plek geweest waar ik mezelf kan zijn, even weg van de realiteit ben en in mijn fantasie te kunnen "verdrinken". Dus dank jullie wel voor de leuke tijden op Q en nog vele jaren erbij. (:

    Oke, en nu party! Ik heb taart voor iedereen! ^^
    Stay awesome!


    One Who Travels A Higher Path.



    A little party ain't hurt nobody Aye'

    GEFELICIIIIIITEEERD MET JE VERJARING DAMNNNN OP NOG MOOIE 88899191000049911919491111JAAR TE GAAN YAAS C:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha, Dank jullie wel!

    @Kian: Thanks boo!


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteerd! *O*


    Caution first, always.

    Wat leuk! Ik zie steeds vaker dat de oudjes van Q toch wel hun Q-verjaardagstopic aanmaken, hehe. Ik zit er zelf bijna, in November, 9 jaar op. Gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    > Topic op verzoek gesloten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!