• 8 jaar Quizlet!



    Jullie zien het goed! Ik zit er ook 8 jaar op Quizlet. Urg, wat gaat de tijd toch hard! Ik weet het nog als de dag van gisteren. Ik was 15 jaar oud en ik wist totaal niet van het bestaan van Q. Vele van jullie was ik ook een Tokio hotel fan, vooral van Gustav Schäfer en ook ik hield van verhalen/gedichten schrijven. Ik zat in de les met een klasgenootje achter de computer en ze vertelde me over Q. In het begin wist ik totaal niet wat voor een site het was, maar gaan de weg leerde ik het kennen en net als jullie werd ik er ook verslaafd aan. Al moet ik wel zeggen dat ik weleens weg was van Quizlet, vanwege de drukte met school en het privéleven erom heen, maar ik kwam altijd wel weer terug. Ja, ik kwam altijd wel weer terug om te kijken hoe het met Q was. Allerlei leuke herinneringen heb ik aan Quizlet te danken. Mijn eerste verhalen, mijn eerste RPG's/ORPG's, mijn aller eerste topics, al die oude/nieuwe mensen die ik heb mogen leren kennen door de jaren heen en al mijn meetings van dit jaar.

    Ik wil Quizlet dan ook bedanken. Ik heb door het leven, maar ook door Quizlet mezelf kunnen ontwikkelen en daar ben ik heel dankbaar voor. Quizlet is altijd een plek geweest waar ik mezelf kan zijn, even weg van de realiteit ben en in mijn fantasie te kunnen "verdrinken". Dus dank jullie wel voor de leuke tijden op Q en nog vele jaren erbij. (:

    Oke, en nu party! Ik heb taart voor iedereen! ^^
    Stay awesome!


    One Who Travels A Higher Path.

    Wauw! Congrats! *O*


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gefeliciteeeeeeerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! ^^

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Dank jullie wel! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteerd!! Ik zit er zelf inmiddels al iets meer dan 6 jaar op! Ik hoop dat je je altijd zult blijven vermaken op Q! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Dat is lang, gefeliciteerd! Ik ben blij dat je nog altijd op Q. zit! ^^

    Chocoladetaart, natuurlijk. :'D *nomnom & party*


    Ik wil een tuin vol egels

    TH heeft de meeste oudjes hier naar Q geleid, haha :"D Gefeliciteerd!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dank jullie wel! ^^
    @Bianca: Natuurlijk Chocolade! ^^ Wie wil nou geen chocoladetaart. (cat)


    One Who Travels A Higher Path.

    Nice, congrats! Ik ging ook maar eens even kijken en ik ontdekte ook dat ik er al acht jaar op zit. Feest! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gefeliciteerd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! Het is altijd leuk om te horen dat Q zoveel voor iemand heeft kunnen betekenen. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Krolock schreef:
    Gefeliciteerd! ^^


    26 - 02 - '16

    Trivial schreef:
    Wauw! Congrats! *O*


    ik zit er al 10 jaar op * voelt zich ontzettend oud worden*

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 17:55 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteerd!!