• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Mieczyslaw schreef:
    (...)

    Oh bah. Vooral die in haar knieholte kneep. Dat vind ik echt super raar laaawl. Wat een mongool.

    Een vriendin *luckily not me lol* die was ooit in haar tiet gebeten in de club (door een kleine turk lol). IDK why maar ik heb echt een uur op de grond gerold toen ik het zag & haar reactie hoorde. x'D



    Wow sick. Ik moest er heel hard om lachen want ja, wtf. Maar het is eigenlijk ook echt gewoon raar en vies. Gekke mensen zijn er ook op deze wereld...

    @SashaGrey
    Wow door een condoom, met een spiraaltje... Omg ik zou nooit meer seks hebben haha.
    - Misschien als het niets met het meisje wordt, kun je het toch zeggen? En anders hopen dat er net zo'n goede prins langs komt... Haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Wow sick. Ik moest er heel hard om lachen want ja, wtf. Maar het is eigenlijk ook echt gewoon raar en vies. Gekke mensen zijn er ook op deze wereld...

    @SashaGrey
    Wow door een condoom, met een spiraaltje... Omg ik zou nooit meer seks hebben haha.
    - Misschien als het niets met het meisje wordt, kun je het toch zeggen? En anders hopen dat er net zo'n goede prins langs komt... Haha.

    Ja, dat is best fucked up.

    Hij vindt me niet leuk op die manier zei hij. Maar we hebben denk ik nog niet genoeg afgesproken om me goed te leren kennen en me leuk te gaan vinden. 5 keer afspreken is veel te weinig om gevoelens voor me te krijgen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 19:22 ]

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Ja, dat is best fucked up.

    Hij vindt me niet leuk op die manier zei hij. Maar we hebben denk ik nog niet genoeg afgesproken om me goed te leren kennen en me leuk te gaan vinden. 5 keer afspreken is veel te weinig om gevoelens voor me te krijgen.


    Ah hmhm. Wel lastig! Wie weet!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)
    Ja! En je herstelt sneller na je bevalling
    Ze heten geisha balls (ze leken mij ook wel leuk en sexy maar ik vind het nog een stap op zo)

    Yolo, gonna try it.

    Je krijgt trouwens gratis glow in the dark condooms bij condoomfabriek bij elke bestelling (maar houdbaar tot maart 2017) en een couple toy (soort van cockring met vibrator er aan voor de vrouw).
    O en voor 8 uur besteld is zelfde dag nog verzonden. Dus ik krijg ze morgen al binnen (:
    Ben echt bang dat ik er mee ga falen.


    Waar bestellen jullie eigenlijk je speeltjes (als je die bestelt) ?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 19:20 ]

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Yolo, gonna try it.

    Je krijgt trouwens gratis glow in the dark condooms bij condoomfabriek bij elke bestelling (maar houdbaar tot maart 2017) en een couple toy (soort van cockring met vibrator er aan voor de vrouw).
    O en voor 8 uur besteld is zelfde dag nog verzonden. Dus ik krijg ze morgen al binnen (:
    Ben echt bang dat ik er mee ga falen.


    Waar bestellen jullie eigenlijk je speeltjes (als je die bestelt) ?


    Glow in the dark hahaha.
    Ik heb nog niet echt speeltjes gekocht, maar ik ga dan gewoon naar de seksshop in de stad (Christine Le Duc).


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Waar bestellen jullie eigenlijk je speeltjes (als je die bestelt) ?

    M'n vriend is vorige week naar de Christine le Duc gegaan. Ik weet niet of ik het aan zou durven om op internet iets te bestellen.


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    M'n vriend is vorige week naar de Christine le Duc gegaan. Ik weet niet of ik het aan zou durven om op internet iets te bestellen.


    De meesten verpakken het in een blanco verpakking. Dat staat op alle sites "discreet verpakt" dus er staat niet vet groot "Willie.nl" op ofzo haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zou best graag willen weten wat jullie vriend (of vriendin) ervan vind als je je nagels in zijn (of haar) rug zet. Mijn vriend vind het echt geweldig als ik dat doe, maar ik lees heel vaak dat heel veel mannen dat juist niet fijn vinden.

    Feliscatus schreef:
    Ik zou best graag willen weten wat jullie vriend (of vriendin) ervan vind als je je nagels in zijn (of haar) rug zet. Mijn vriend vind het echt geweldig als ik dat doe, maar ik lees heel vaak dat heel veel mannen dat juist niet fijn vinden.


    Mijn vriend vindt dat leuk :Y) en als ik dan alle rode krassen zie dan verontschuldig ik me snel, maar hij wuift dat weg en zegt iets als "je bent sexy".


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Mijn vriend vindt dat leuk :Y) en als ik dan alle rode krassen zie dan verontschuldig ik me snel, maar hij wuift dat weg en zegt iets als "je bent sexy".


    Haha, lmao. Mijn vriend vind het geweldig als ik rode diepe krassen achterlaat. Dan kan hij het showen aan zijn vrienden tijdens het sporten ofzo.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 20:58 ]

    Feliscatus schreef:
    (...)

    Haha, lmao. Mijn vriend vind het geweldig als ik rode diepe krassen achterlaat. Dan kan hij het showen aan zijn vrienden tijdens het sporten ofzo.


    Hahahaha. Omg leuk.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hebben jullie wel eens gefaket?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Feliscatus schreef:
    Ik zou best graag willen weten wat jullie vriend (of vriendin) ervan vind als je je nagels in zijn (of haar) rug zet. Mijn vriend vind het echt geweldig als ik dat doe, maar ik lees heel vaak dat heel veel mannen dat juist niet fijn vinden.


    Ik doe dat persoonlijk best veel als ik er niet op let. Bij mijn huidige vriend had ik dat nog niet ecjt gedaan, laatst voor de eerste keer (perongeluk) maar hij vond het niet erg en juist wel fijn. Mijn ex vond het bijvoorbeeld echt niet prettig. :')


    The truth is out there.

    Perffect schreef:
    Hebben jullie wel eens gefaket?


    Ja wel een paar keer... Maar dat was eerder bij mijn eerste vriendje. Haha. Ik fake het niet meer, vind het vaak wel lekker en dat hoort de ander ook maar ik kom vrijwel nooit klaar en daar ben ik ook wel eerlijk over. Hahaha.


    The truth is out there.

    ^Ik heb in het begin van mijn relatie wel eens gefaket en ik heb het vandaag aan hem 'opgebiecht' en hij was heel droog: wow dat heb ik niet eens gemerkt. Haha.

    Ik moest dit echt even delen en mijn vriendinnen zijn allemaal preuts dus met hen kan ik het er niet echt over hebben. Sorry.

    Tof dat je er zo open over bent!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 21:08 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.