• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Mieczyslaw schreef:
    ^
    @ dougal ook echt laaaawl. Hoe ze dan ook ruzie maken om niks :'D But believe it or not; tijdens het uitgaan gebeurt dit ook heel veel lol. Dat je alleen al per ongeluk struikelt (of whatever) tegen een jongen of de vriendin turns bitchmode and be like U such a slut. GTFO my boyfriend LAAAAWL :'D Like no lies. Terwijl het enige wat jij wilt is een hapje zuurstof x'D


    Hahahaha lol. Laatst met uitgaan had ik dus een valmoment en ik greep dus zo'n jongen naar z'n shirt om mezelf op te vangen, maar ik kneep dus gewoon keihard in z'n rugvet / rugvel en hij keek me echt een beetje weird aan omg. Hahahaha ik moet er nog steeds om lachen.

    Hij was wel echt knap tho


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    er wordt erg vaak out of the blue 'slet' of 'hoer' naar me geroepen op straat because asians of zo echt klote irritant
    bij nieuwjaar zijn er drie jongens letterlijk aan me komen hangen om me te proberen kussen en eentje ging me niet meer loslaten totdat ik toegaf en yuk aziatenfetisj much ik had ooit een stalker die een zware aziatenfetisj had ja opeens stuurde hij me dreigbrieven god weer waar hij mijn adres gevonden had

    of dan krijg je van die moppen over je heen als 'asian gang bangs' like the hell no #stoptheracism


    question to y'all is het slettig om op dezelfde avond met meerdere jongens te muilen - geen voorspel of seks lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qing, dat soort jongens moet per direcy een trap krijgen, lol. Sowieso van die mannen die vrouwen nafluiten. Heb ik in Parijs gehad, lekker drie mannen die ons nafloten. Heel fijn.

    Wel, idk tho lol HAHA. Ik vind het niet per se sletterig maar ik zou het niet doen lol :')
    Maar ik ben awkward met jongens

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 0:25 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het een beetje afhangen van je insteek. Als je gewoon meerdere leuke jongens tegen komt, zou ik het misschien ook wel doen (als ik single was dan).
    Maar als je de avond in gaat met "Hm ik moet minstens twee jongens zoenen" dan meh no.
    (ja ik ken echt dat soort mensen).

    En fluiten vind ik nog niet zo erg, dat is tenminste van een afstandje, maar zodra ze gaan schelden of dichterbij komen, ja nja, dan vind ik wel dat ze een trap verdienen (of een stuk of zes).


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Fluiten vind ik niet cool. Ik ben geen hond. Lol


    26 - 02 - '16

    Loool ^ c;

    Ik word altijd zo ongemakkelijk van fluiten. Like als je iets wilt doen - heb dan de ballen om naar me toe te komen - ipv als een of andere dogwhisperer te gaan fluiten dus x'D lol ik ga daar echt zo niet op afkomen if u think that bish c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    Loool ^ c;

    Ik word altijd zo ongemakkelijk van fluiten. Like als je iets wilt doen - heb dan de ballen om naar me toe te komen - ipv als een of andere dogwhisperer te gaan fluiten dus x'D lol ik ga daar echt zo niet op afkomen if u think that bish c;


    Idd. Ik heb ook een keer gezegd; als je m'n handtekening wil, kan je dat ook gewoon vragen'
    Als blikken konden doden
    Hahahahaha

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 12:59 ]


    26 - 02 - '16

    Sowieso, als ze denken dat ik ga reageren op hun gefluit, kunnen ze lang wachten. :'D Sowieso vind ik het, zelfs nu op 20-jarige leeftijd, ongemakkelijk om langs een groep met jongens te lopen, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Over awkward dingen gesproken. Like vaak - op een of andere manier - gaan jongens UIT HET NIETS aan mijn haar zitten. Like dat vind ik altijd zo raar & dan trek ik altijd mijn BFF mee en lopen we weg LOL. Like ga niet zomaar mijn haar aanranden ofzo. Dat is echt eng spontaan een hand in je haar voelen. Bah.

    volgens mij begin ik nu meer dingen te posten voor Het Grote Singles topic ipv sekstopic loool oops.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 13:03 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    Over awkward dingen gesproken. Like vaak - op een of andere manier - gaan jongens UIT HET NIETS aan mijn haar zitten. Like dat vind ik altijd zo raar & dan trek ik altijd mijn BFF mee en lopen we weg LOL. Like ga niet zomaar mijn haar aanranden ofzo. Dat is echt eng spontaan een hand in je haar voelen. Bah.

    volgens mij begin ik nu meer dingen te posten voor Het Grote Singles topic ipv sekstopic loool oops.


    Wow echt? Dat is echt ziek raar.
    Ik heb wel een vriendin die is heel klein en daar komen altijd mannen op af... Één keer ging er een gozer vet raar voor haar dansen en haar een beetje aanstaren, een volgende keer kneep iemand in haar knieholte (like wat) en daardoor zakte ze door haar knieën. Het was zo weird.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mijn fwb heeft een paar dagen terug een meisje leren kennen en heeft daar een date mee gehad. Morgen hebben ze weer een date en ik vraag me af tot wanneer het 'toegestaan' is nog seks te hebben. Toen ik zelf date met iemand heb ik nog wel seks met hem gehad, maar ik vond die jongen achteraf toch niet leuk en na de tweede date heb ik dat gezegd. Later bedacht ik me dat ik niet hetzelfde zou doen als ik iemand echt leuk vond, of wanneer mijn fwb zou daten met iemand.

    Perffect schreef:
    (...)

    Wow echt? Dat is echt ziek raar.
    Ik heb wel een vriendin die is heel klein en daar komen altijd mannen op af... Één keer ging er een gozer vet raar voor haar dansen en haar een beetje aanstaren, een volgende keer kneep iemand in haar knieholte (like wat) en daardoor zakte ze door haar knieën. Het was zo weird.


    Oh bah. Vooral die in haar knieholte kneep. Dat vind ik echt super raar laaawl. Wat een mongool.

    Een vriendin *luckily not me lol* die was ooit in haar tiet gebeten in de club (door een kleine turk lol). IDK why maar ik heb echt een uur op de grond gerold toen ik het zag & haar reactie hoorde. x'D

    @kim ik zou daar wel op oppassen. IDK if u saw my topic about my pregnant friend - maar die was dus mooi (per ongeluk) zwanger geraakt door de FWB en ondertussen ging hij gewoon er vandoor met het meisje die hij nooit genoemd had en plotseling zijn vriendin was lol.

    Als je feelings voor je FWB heb, zou ik het of nu zeggen of hem ditchen voor hij je kwetst tbh c;

    [ bericht aangepast op 31 jan 2017 - 13:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat the hell is FBW nou weer??

    ^ Friends with benefits haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mieczyslaw schreef:
    (...)
    @kim ik zou daar wel op oppassen. IDK if u saw my topic about my pregnant friend - maar die was dus mooi (per ongeluk) zwanger geraakt door de FWB en ondertussen ging hij gewoon er vandoor met het meisje die hij nooit genoemd had en plotseling zijn vriendin was lol.

    Als je feelings voor je FWB heb, zou ik het of nu zeggen of hem ditchen voor hij je kwetst tbh c;


    Nee, niet gezien. En wat een eikel zeg. Dan is ze nooit echt 'friends' geweest met hem. Wat kut voor haar. Wat heeft ze uiteindelijk met het kind gedaan?

    Maar ik zou sws het kind niet houden (omdat er een kans is dat het mijn ziekte heeft). Het is mijn fwb al eens overkomen dat zijn vriendin (?) zwanger raakte terwijl ze een spiraaltje had en ze een condoom gebruikten. Dat risico wilde hij met mij niet nemen. Kreeg down under wel wat anders van hem :X Dus mijn volgende fwb/partner moet zich laten testen voor ik het met hem doe (':

    Ja, ik denk dat we nu gewoon geen seks meer moeten hebben. We hebben het ook al sinds eind november niet meer gedaan door het eerder genoemde dingetje. Alleen als het toch niets wordt tussen hen. Al gun ik hem het wel. Maar had toch liever gehad dat ik het was. Want de seks was écht goed (ik hoop ooit weer iemand te vinden met wie het net zo geweldig is).