• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Ik wilde het heel ouderwets 'bewaren' voor degene met wie ik zou samenblijven, dus dat was pas op onze huwelijksochtend. (Want na het feest waren we gesloopt haha). Dus pas na vier en half jaar. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Ik wilde het heel ouderwets 'bewaren' voor degene met wie ik zou samenblijven, dus dat was pas op onze huwelijksochtend. (Want na het feest waren we gesloopt haha). Dus pas na vier en half jaar. :Y)


    Dat vind ik echt heel mooi!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Lol ja mijn eerste keer was met een Amerikaan in Londen, die ik een dag kende. Classic moves.
    Had voor ik mijn vriendje kreeg maar twee keer seks gehad (while drunk), dus heb met mijn vriendje alsnog iets meer dan anderhalve maand gewacht.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ledecky schreef:
    Ik ben zo iemand die dit topic altijd stiekem volgt maar nooit zelf iets zegt. :'D
    Maar euhm, voor jullie eerste keer, hoelang waren jullie toen samen met je vriend(in)?


    Officieel gezien net geen halfjaar, onofficieel wel al een halfjaar.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ledecky schreef:
    Ik ben zo iemand die dit topic altijd stiekem volgt maar nooit zelf iets zegt. :'D
    Maar euhm, voor jullie eerste keer, hoelang waren jullie toen samen met je vriend(in)?


    Seks: Ik denk na ongeveer 4 à 5 maanden? We hadden beiden geen ervaring dus de eerste paar keer lukte het écht niet. Dan hebben we het enkele maanden opgegeven omdat we er beiden gefrustreerd van geraakten en dan opnieuw wat geprobeerd.Het is uiteindelijk pas na anderhalf jaar ofzo gelukt.
    Alle andere dingen: na een maand of twee denk ik.


    The soul needs autumn.

    Maar met mijn huidige vriend was de eerste keer ook een one night stand 😅
    En pas nadat we een paar keer seks hadden gehad hebben we besloten een relatie aan te gaan (:

    Met mijn huidige vriend heb ik vijf hele dagen gewacht. Bij mijn eerste vriendje zo'n twee maanden.


    I am an idiot, I move.

    Ik denk dat ik zo een min twee maanden gewacht heb, maar we kende elkaar toen wel al een half jaar. Maar na drie jaar heb ik het nog steeds alleeb naar met hem gedaan, drie jaar lang, So I guess that's a good thing?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik denk dat ik toen zo'n 3/3,5 maand heb gewacht? Ik weet het eigenlijk niet meer precies, hahah. Misschien was het wel minder.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ledecky schreef:
    Ik ben zo iemand die dit topic altijd stiekem volgt maar nooit zelf iets zegt. :'D
    Maar euhm, voor jullie eerste keer, hoelang waren jullie toen samen met je vriend(in)?

    Mijn eerste keer was met mijn schachtenmeester van de studentenclub waarbij ik toen schacht was. De eerste avond dat ik hem leerde kennen (en hij mij dus had "gekocht" als zijn schacht), was ik bij hem blijven slapen en meteen diezelfde nacht is het ook allemaal gebeurd. Daarna is het nog een paar keer gebeurd, maar na drie weken had hij iemand anders gevonden en was het dus gedaan.:W


    Take me to wonderland

    Heel leuk om al die verschillende verhalen te lezen, haha. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ginevra schreef:
    (...)
    Mijn eerste keer was met mijn schachtenmeester van de studentenclub waarbij ik toen schacht was. De eerste avond dat ik hem leerde kennen (en hij mij dus had "gekocht" als zijn schacht), was ik bij hem blijven slapen en meteen diezelfde nacht is het ook allemaal gebeurd. Daarna is het nog een paar keer gebeurd, maar na drie weken had hij iemand anders gevonden en was het dus gedaan.:W


    Ha. Same. Enkel was het de cantor bij mij en heeft het geen drie weken geduurd.(krul)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Met mijn vorige vriend hadden we bijna 2 maanden iets toen we het voor het eerst deden, we waren toen allebei nog maagd :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Ha. Same. Enkel was het de cantor bij mij en heeft het geen drie weken geduurd.(krul)

    Haha, meestal duren zo'n dingen niet lang, maar het was wel leuk voor hoelang het ook duurde. Als iemand commentaar gaf over dat iemand van het praesidium iets deed met een schacht, keken we elkaar altijd stiekem aan. Fun times.


    Take me to wonderland

    Na 1 maand volgens mij...
    Nadat ik weet het niet meer hahaha maar we zijn 10 maanden samen dus zit wel goed denk ik :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about