• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2016 - 22:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan op een of andere manier niet in dit topic reageren op de desktopversie. (Ik denk door de center code in je opmaak, die zit alleen in de eerste kolom. Begint voor de column code, en je sluit hem voor de nextcol code. Volgens mij werkt dat niet.)

    Maar ik hoop dat een thirdparty kandidaad wint. Al is die kans klein. Het liefst zie ik Trump als president. Ik wil de wereld zien branden. Maar wie van die twee ook wint, beide zijn slecht en niet geschikt.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 22:37 ]

    Ik ben voor geen van beide... maar als ik heel eerlijk moet zijn kan ik Trumps hoofd ècht niet uitstaan, net zoals zijn vrouw trouwens... eh, wie het ook gaat worden, de uitslag zal misschien nog wel een burgeroorlog teweeg brengen en alleen daarom ben ik al blij dat ik er op dit moment niet woon, ik zou niet eens weten op wie ik moest stemmen.

    Ik heb je codefoutje even verholpen (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ben nog nooit bang geweest voor verkiezingen, maar nu knijp ik hem echt. Als Trump president word dan zie ik het nog wel voor me dat wereld oorlog drie uitbreekt. En raad eens wat er tussen Amerika en Rusland in ligt? Just, Europa.;-;


    You were born original, don't die as a copy.

    Pff, ik vind dit moeilijk, hoor. Ik wil Michelle Obama, maar ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    SPECS schreef:
    Ik ben nog nooit bang geweest voor verkiezingen, maar nu knijp ik hem echt. Als Trump president word dan zie ik het nog wel voor me dat wereld oorlog drie uitbreekt. En raad eens wat er tussen Amerika en Rusland in ligt? Just, Europa.;-;

    Ja, waarom pakken ze niet de andere route via Azië? :')

    I'm with her, heel erg absoluut. Niet omdat ik haar de perfecte kandidate vind (al ben ik wel van mening dat mensen iets te veel haat aan haar adres sturen, zeker als het in één adem met Trump gebeurt, want die twee zijn echt niet te vergelijken), maar omdat omdat Trump een xenofobische, misogynistische random word generator met een overreden hamster op zijn hoofd blijft, hoe je het ook wendt of keert. Sowieso zal ik me altijd tien keer beter kunnen vinden in de standpunten van de Democratische kandidaat, maar dit keer is het echt... extreem.

    Ik hoop, hoop, hoop dan ook dat Hillary wint, maar ik durf er echt geen uitspraken over te doen. Ik zie het zo fout gaan, en om eerlijk te zijn vind ik dat oprecht doodeng. Vier jaar Trump zou een wereldramp zijn, en ik zou wíllen dat dat klonk als een hyperbool.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Krolock schreef:
    (...)
    Ja, waarom pakken ze niet de andere route via Azië? :')


    Well ask cold war history. Idk ;-;


    You were born original, don't die as a copy.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ja, waarom pakken ze niet de andere route via Azië? :')


    Azië was toch maatjes met Rusland?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Square schreef:
    I'm with her, heel erg absoluut. Niet omdat ik haar de perfecte kandidate vind (al ben ik wel van mening dat mensen iets te veel haat aan haar adres sturen, zeker als het in één adem met Trump gebeurt, want die twee zijn echt niet te vergelijken), maar omdat omdat Trump een xenofobische, misogynistische random word generator met een overreden hamster op zijn hoofd blijft, hoe je het ook wendt of keert. Sowieso zal ik me altijd tien keer beter kunnen vinden in de standpunten van de Democratische kandidaat, maar dit keer is het echt... extreem.

    Ik hoop, hoop, hoop dan ook dat Hillary wint, maar ik durf er echt geen uitspraken over te doen. Ik zie het zo fout gaan, en om eerlijk te zijn vind ik dat oprecht doodeng. Vier jaar Trump zou een wereldramp zijn, en ik zou wíllen dat dat klonk als een hyperbool.


    Dit, ik hoop echt dat Clinton wint. Een man die zegt dat je vrouwen gewoon moet pakken, is geen president, maar een middelbare scholier.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    I'm with her!

    Ik ga het live kijken, zet mijn wekker ervoor. Maar ja, ik ben ook best bang dat het toch Trump gaat worden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    xSakuraKissx schreef:
    (...)

    Azië was toch maatjes met Rusland?

    Ik heb geen idee. Heb me niet echt verdiept in dit soort dingen eerlijk gezegd

    Virtues schreef:
    Ik heb je codefoutje even verholpen (:


    Dankjewel!
    Ik kan me heel goed vinden bij iedereen, maar ik moet me toch aansluiten bij Inge. Ik zou ook duizend keer eerder op Hillary stemmen dan op Trump. Ik vind ook dat ze té veel in negatief daglicht gezet wordt, soms, hoewel ze absoluut geen engeltje is, vind ik niet dat je ze met Trump kunt vergelijken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    I'm with her, heel erg absoluut. Niet omdat ik haar de perfecte kandidate vind (al ben ik wel van mening dat mensen iets te veel haat aan haar adres sturen, zeker als het in één adem met Trump gebeurt, want die twee zijn echt niet te vergelijken), maar omdat omdat Trump een xenofobische, misogynistische random word generator met een overreden hamster op zijn hoofd blijft, hoe je het ook wendt of keert. Sowieso zal ik me altijd tien keer beter kunnen vinden in de standpunten van de Democratische kandidaat, maar dit keer is het echt... extreem.

    Ik hoop, hoop, hoop dan ook dat Hillary wint, maar ik durf er echt geen uitspraken over te doen. Ik zie het zo fout gaan, en om eerlijk te zijn vind ik dat oprecht doodeng. Vier jaar Trump zou een wereldramp zijn, en ik zou wíllen dat dat klonk als een hyperbool.


    This. Bernie zal ook veel meer macht krijgen als Clinton wint. Misschien maken ze geen progress met haar, maar ze zetten tenminste niet 100 stappen terug zoals met Trump het geval zal zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het echt spannend, de laatste peilingen liggen zó dicht bij elkaar! Geen van beiden opties is ideaal (mijn moeder noemt het kiezen tussen cholera en pest :') ) maar ik hoop toch dat het Hillary wordt. Sommige uitspraken van Trump gaan er gewoon compleet over.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien