• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2016 - 22:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    (...)

    Serieus? Ieh, bah. D:

    Bij de NOS hebben ze er nog niets over gezegd in hun live verslag op tv.


    Ik zag het op de nu.nl liveblog. Ik hou veel te veel bij ondertussen, haha.
    Het is wel echt weer heel Amerikaans tho.


    Your make-up is terrible

    Ik ga gewoon kopiëren wat ik vind en hier droppen om de tijd te vullen. :Y)

    New Hampshire: Trump 52 procent, Clinton 41 procent. Clinton geldt als favoriet.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 0:51 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Ik zag het op de nu.nl liveblog. Ik hou veel te veel bij ondertussen, haha.
    Het is wel echt weer heel Amerikaans tho.


    Het is onderhand inderdaad deprimerend niet-verrassend als er wordt geschoten in de VS, maar het blijft iedere keer verdrietig om te horen. Hopelijk schrikt het mensen niet af van stemmen. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is onderhand inderdaad deprimerend niet-verrassend als er wordt geschoten in de VS, maar het blijft iedere keer verdrietig om te horen. Hopelijk schrikt het mensen niet af van stemmen. (no_chears)


    Yeah, is het ook. ;c

    Een update over de schietpartij in de buurt van een stembureau bij Los Angeles: één persoon is overleden, drie mensen raakten gewond. Volgens een journalist van de LA Times schoot een man meerdere kogels in de richting van agenten.


    Your make-up is terrible

    Ik kom hier ook even gezellig een MT plaatsen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yeah, is het ook. ;c

    Een update over de schietpartij in de buurt van een stembureau bij Los Angeles: één persoon is overleden, drie mensen raakten gewond. Volgens een journalist van de LA Times schoot een man meerdere kogels in de richting van agenten.


    Oh god. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Volgens de modellen van CNN wint Clinton zoals verwacht in de Democratische staat Vermont. Trump wint zoals verwacht in Kentucky en Indiana. De andere staten, waaronder de belangrijke swing state Virginia, kunnen nog niet voorspeld worden.


    Your make-up is terrible

    Ik zit hier als onwetende veertienjarige expert een nieuwsblog in de gaten te houden. Het ziet er momenteel naar uit dat Clinton gaat winnen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Trump wins:
    Kentucky
    Indiana
    Electoral vote total: 19/270

    Clinton wins:
    Vermont
    Electoral vote total: 3/270

    Senate wins:
    Rand Paul (R-KY)
    Patrick Leahy (D-VT)


    Your make-up is terrible



    2% of votes counted in Florida - 58.5% for Trump, 30.2% for Clinton.
    1% counted in Virginia, 49.5% for Clinton, 45.5% for Trump.
    15% of the vote counted in Florida - 51% Trump, 46% Clinton.
    30% of votes counted in Florida - Hillary Clinton has taken the lead, Clinton at 49.5% to Trump's 47.7%.
    40% of votes now counted in Florida, Trump retakes lead. 48.9% Trump, 48.2% Clinton.
    Trump wins:
    Kentucky
    Indiana
    West Virginia
    Electoral vote total: 24/270

    Clinton wins:
    Vermont
    Electoral vote total: 3/270

    Senate wins:
    Rand Paul (R-KY)
    Patrick Leahy (D-VT)
    Tim Scott (R-SC)
    Rob Portman (R-OH)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 1:34 ]


    Your make-up is terrible

    Correction - previously 3 and 4% reporting from Florida, not 30% and 40%. CNN seems to have a misrepresentation in its model there. 6% reporting currently, 49.7% Trump, 47.4% Clinton.

    Haha losers. Dit is wel spannend tho.


    1% of votes counted in New Hampshire. 49.7% for Clinton, 45.5% for Trump.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 1:45 ]


    Your make-up is terrible

    Er worden nu twee mensen geïnterviewd bij de NOS die ooit mee hebben gedaan aan The Apprentice, en de ene is een blanke man die nu probeert Donald Trumps rare uitspraken over vrouwen te verdedigen en de andere is een zwarte vrouw die net kort, helder en keihard Trump de grond in heeft gestampt en op de achtergrond nog net niet met haar ogen rolt en zij is fantastisch, ha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Er worden nu twee mensen geïnterviewd bij de NOS die ooit mee hebben gedaan aan The Apprentice, en de ene is een blanke man die nu probeert Donald Trumps rare uitspraken over vrouwen te verdedigen en de andere is een zwarte vrouw die net kort, helder en keihard Trump de grond in heeft gestampt en op de achtergrond nog net niet met haar ogen rolt en zij is fantastisch, ha. :'D


    Die gast die erbij zit ook met zijn 'spreek voor jezelf' als die witte dude probeert te vertellen hoe alle mannen zijn.


    Your make-up is terrible

    Hoelang blijven jullie nog wakker? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk dat ik zo ga slapen.


    Your make-up is terrible