• Eindelijk komen die verkiezingen eraan! Na een maandenlange strijd van de kandidaten tegen elkaar en (grotendeels) tegen zichzelf en hun schandaaltjes, trekken de Amerikanen morgen eindelijk naar de stembus. Wie wordt de 45ste president van de Verenigde Staten? Wie verwachten jullie dat president wordt? Welk van de twee bijgevoegde (wonderbaarlijk gefotoshopte, niet te vergeten) prenten zien jullie het liefst verschijnen? Wiens hoofd hebben jullie genoeg gezien? Bij welk hoofd gaan jullie spontaan overgeven? Het zijn vragen die velen zich stellen. :Y)
    Maar heus nu even, als er nog iets is dat jullie kwijt willen over te verkiezingen: dit is de plaats!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2016 - 22:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Ik ben echt heel bang. Voor het eerst in meer dan een jaar campagnevoering ben ik echt heel erg bang. Goed nieuws is dat er klaarblijkelijk al extreem veel mensen gaan stemmen zijn, meer dan normaal, dus let's hope dat dat komt door de extreme campagnevoering van de Democraten betreffende dat. Fuck this. Echt waar. Ik heb besloten niet op te blijven vannacht, dus laat ons hopen dat de wereld morgen niet in een depressie ontwaakt.


    Een grote opkomst is bijna altijd goed voor de Democraten, want groepen die vaak niet gaan stemmen zijn bijvoorbeeld Latino's, die juist wel altijd Democratisch leunen. Daarnaast: sowieso één Trump stem kan alvast worden afgetrokken van het totaal, want een van Trumps zoons schijnt een foto van zijn verkiezingsbiljet te hebben getweet terwijl een van de belangrijkste adviezen die het afgelopen jaar werden rondgegeven was dat absoluut níét te doen, want dat is niet toegestaan en je stem wordt erdoor ongeldig verklaard. :'D

    Maar verder, ja, ik snap je heel goed. Gezien mijn huidige slaapritme blijf ik sowieso nog wel op tot een uur of twee, maar als er dan nog niets duidelijk is ga ik proberen wel te slapen, waarschijnlijk. Met gekruiste vingers, inderdaad.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 20:56 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk dat er een kans is dat als Trump wordt gekozen, er iemand rondloopt die hem dood (wilt) schiet(en).


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Square schreef:
    (...)

    Een grote opkomst is bijna altijd goed voor de Democraten, want groepen die vaak niet gaan stemmen zijn bijvoorbeeld Latino's, die juist wel altijd Democratisch leunen. Daarnaast: sowieso één Trump stem kan alvast worden afgetrokken van het totaal, want een van Trumps zoons schijnt een foto van zijn verkiezingsbiljet te hebben getweet terwijl een van de belangrijkste adviezen die het afgelopen jaar werden rondgegeven was dat absoluut níét te doen, want dat is niet toegestaan en je stem wordt erdoor ongeldig verklaard. :'D

    Maar verder, ja, ik snap je heel goed. Gezien mijn huidige slaapritme blijf ik sowieso nog wel op tot een uur of twee, maar als er dan nog niets duidelijk is ga ik proberen wel te slapen, waarschijnlijk. Met gekruiste vingers, inderdaad.


    Goed punt. Hopen, hopen en blijven hopen is ook de boodschap hier. Dat van Trumps zoon had ik gelezen, haha. Dat vond ik echt fantastisch. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Standal schreef:
    Ik denk dat er een kans is dat als Trump wordt gekozen, er iemand rondloopt die hem dood (wilt) schiet(en).


    En als dat lukt krijgen we alsnog een andere president. Sorry ik ben erg.


    26 - 02 - '16

    Firgun schreef:
    Goed punt. Hopen, hopen en blijven hopen is ook de boodschap hier.

    Voor een seconde dacht ik dat dit een reactie was op Standal XD


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Voor een seconde dacht ik dat dit een reactie was op Standal XD


    Ik ben niet de enige erge persoon hier :'D


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    En als dat lukt krijgen we alsnog een andere president. Sorry ik ben erg.


    Ja. Pence. Dat is niet veel beter. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Virtues schreef:
    (...)
    Voor een seconde dacht ik dat dit een reactie was op Standal XD


    Hahahahahaha, neen, lol. Ik heb 't niet voor Trump, maar ik wens het niemand toe doodgeschoten te worden. Het komt inderdaad wel wat verkeerd over, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Florida turnout already far above 2012.
    Broward is now at 800k, up from 757
    Orange is at 527k up from 467
    Brevard is at 301k up from 286


    Your make-up is terrible

    Trump en Clinton memes bij de NOS, oh god. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Trump en Clinton memes bij de NOS, oh god. :'D


    Dat klinkt een stuk interessanter dan die actiefilm met Rutger Hauer die ik aan het kijken was.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Dat klinkt een stuk interessanter dan die actiefilm met Rutger Hauer die ik aan het kijken was.


    Het was maar heel kort, haha, maar het blijft bizar om serieuze nieuwspresentatoren dat soort dingen op tv te zien tonen. Nu zijn ze uitgebreid de regels aan het uitleggen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Polling in Asuza (CA) gesloten na schoten, damn. 4 mensen gewond en scholen gesloten.
    Adore weer.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 0:27 ]


    Your make-up is terrible

    Early results from kentucky with 6,500 ballots counted - 75.8% Trump, 21.4% Clinton.
    This is within normal margins, Kentucky is far from a swing state. More nail-biting results will be here in 45 minutes with Georgia, Florida, and New Hampshire.


    4,000 votes counted in Indiana. 69% Trump, 27.5% Clinton. Again, these are not surprising results - Indiana has been expected to trend conservative. We can expect to see swing-state results an hour from now.
    37,000 votes counted in Kentucky - 68% Trump, 27% Clinton.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 0:43 ]


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Polling in Asuza (CA) gesloten na schoten, damn. 4 mensen gewond en scholen gesloten.
    Adore weer.


    Serieus? Ieh, bah. D:

    Bij de NOS hebben ze er nog niets over gezegd in hun live verslag op tv.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan