• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    Wauw ik sliep om negen uur al. Ik heb gewoon bijna twaalf uur geslapen. Hoe dan? Ik beb altijd enorm moe, maar echt zonder reden en ik slaap bijna altijd acht uur of meer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bidoebadoebadoe, bidoebadoebadoe, agent P.!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit wordt best wel een epic fail.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hallo verkoudheid, wil je svp opflikkeren

    Ty


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    mijn laatste hoop is ook verloren. Ik ben alleen maar een last voor mensen.

    Sidekicks schreef:
    mijn laatste hoop is ook verloren. Ik ben alleen maar een last voor mensen.


    No you're not. You're amazing. <3



    OTOFT: Buh buh, stiekem helemaal geen zin om naar die vriendin te gaan. Er is daar nooit iets te doen en we vervelen ons te pletter en het is er ijskoud... Hmm :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fijn, ik heb weer eens niets bij me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je verhalen terug lezen en je beseffen dat je toch wel redelijk goed kan schrijven is een fijn gevoel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eeeen de katten zijn weer hartstikke irritatn bezig, yay. Ik ben de kattenoppas, lol.

    Zou iemand mij trouwens een test pb kunnen sturen? Ik kreeg vanaf gister middag geen Q-mail meer en gisteravond had ik een pb van Rutger dat mijn mailadres het niet deed. Maar heb vanochtend op dat mailadres wel weer andere mail gekregen, dus wil graag proberen of alles het nu weer doet.


    Stenenlikker

    Maethor schreef:
    Eeeen de katten zijn weer hartstikke irritatn bezig, yay. Ik ben de kattenoppas, lol.

    Zou iemand mij trouwens een test pb kunnen sturen? Ik kreeg vanaf gister middag geen Q-mail meer en gisteravond had ik een pb van Rutger dat mijn mailadres het niet deed. Maar heb vanochtend op dat mailadres wel weer andere mail gekregen, dus wil graag proberen of alles het nu weer doet.


    Ik zal je even een PB sturen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik zal je even een PB sturen!


    Dank je!
    Alleen geen mailnotificatie, ondanks dat ik alles weer aangezet heb....
    Maar net wel weer gewoon mails ontvangen. Wtf?


    Stenenlikker

    Maethor schreef:
    (...)

    Dank je!
    Alleen geen mailnotificatie, ondanks dat ik alles weer aangezet heb....
    Maar net wel weer gewoon mails ontvangen. Wtf?

    Ik heb hetzelfde probleem... maar mijn mailadres klopt gewoon

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik heb hetzelfde probleem... maar mijn mailadres klopt gewoon


    Zou het een bug in Q zijn?
    Ik maak anders even een topic aan, komen we er ook wat gemakkelijker achter of anderen hetzelfde probleem hebben.


    Stenenlikker

    Waarom ben ik nog steeds zo misselijk? Ik kan niet eten daardoor, maar door het niet eten wordt het nog erger..

    Zahkriisos schreef:
    Waarom ben ik nog steeds zo misselijk? Ik kan niet eten daardoor, maar door het niet eten wordt het nog erger..


    Neem een beetje gember als je dat hebt, dat brengt de maag tot rust. Je kunt het ook in de thee doen als je het zo niet lekker vindt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.