• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    Ik zou graag thuis willen blijven morgen, maar dan heb ik een toets. Help me.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oke, ik laat je gewoon gaan (al ging ik dat al eerder doen), maar ik laat je ook gewoon gaan als vriend. Ik merk dat die route ook gewoon doodloopt, dus ik zie niet in waarom ik daaraan nog zou (willen) werken.


    Take me to wonderland

    Misschien dit tentamen toch niet zo verkloot??????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I don't know what to do..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nu voel ik me kut. Dit druist tegen al mijn principes in.


    Deep inside, I've never felt alive

    Im scared


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    NOGMAARVIJFDAGENENDANGAIKNAARFBAWTFTOMFHSKJD.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ok. Nu heb ik nergens zin meer ik. Door deze stomme blaasontsteking kan ik mijn doop niet meedoen en ik had me er alsnog zo op voorbereid. I'm really crying rn.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik haat de aula.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wanneer een game de instellingen automatisch op hoogste kwaliteit zet omdat ze detecteren dat je pc dat aankan.

    / Ik weet niet wat ze elke keer doen, maar 170 euro aan apothekershulp?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 13:03 ]

    Op je verjaardag vrij vragen maar toch naar het werk komen omdat we gaan borrelen en uit eten gaan

    //Ik moet echt meer sporten en minder snoepen want dit kan echt niet zo


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Okay, help, ik ga zometeen dood bij dit tentamen. Zo weinig vertrouwen erin.


    Stenenlikker

    7 voor mijn tentamen Letterkunde! Whoooop.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eerste rijles in een automaat. Spannend


    26 - 02 - '16

    Zahkriisos schreef:
    Wanneer een game de instellingen automatisch op hoogste kwaliteit zet omdat ze detecteren dat je pc dat aankan.

    / Ik weet niet wat ze elke keer doen, maar 170 euro aan apothekershulp?


    Krijg je altijd een uitleg? Zo ja, dat verrekenen ze namelijk. Gewoon je product pakken en meteen weglopen. Doen wij ook sinds wij er achter kwamen dat het geld kost.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.