• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je
    geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Alle 1tjes zwemmen in het water :') #Proefexamen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Help ik raak in paniek. Wat haat ik onzekerheid doordat andere mensen iets moeten beslissen en die beslissing bepaalt of iets doorgaat ugh :/


    26 - 02 - '16

    Diable schreef:
    (...)

    Thuiswerk.nl. kan je zelfs betaald werk vanuit huis doen.


    dankje, ik zal even kijken


    i put the fun in funeral

    Nee, ze is gewoon echt een bitch. Hoe kan iemand haar leuk vinden? Lelijk KUTkind dat het is, ik háááát haar urfhh en jou ook, met je stomme uitlegjes altijd, hou maar gewoon je kop en kom niet bij me zitten! F***ck you, allebei

    Kon ik het maar in hun truttige gezichten zeggen


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Life keeps taking. Not giving anything anymore.

    ikhaatjeikhaatjeikhaatje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    boomer
    dacht dat het kaaskoekjes waren, het zijn de goede koekjes, maar met suiker...


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik wil mijn oude Nederlands docente terug, maar die zit tot volgend jaar in zwangerschapsverlof, terwijl ze in de zomervakantie bevallen is. Like... WTF?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zin in oliebollen. :3

    / Ik maak echt veel overuren op stage. Hihi.

    Lol, mijn coach gaat morgen echt pissig op me zijn en ik vind het niet eens erg. Haha. Ik ben niemand verplicht te zeggen wat er met me aan de hand is.

    How about no? Het word me veel te veel en daar kan jij niks aan doen, maar ik heb er echt even geen zin meer aan. Sorry.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 18:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het goed dat Tinder allerlei geslachtsopties voor transgenders toevoegt. Maar ik hoef niet transgenders tussen mijn lijsten met potentiële matches te hebben. En je geslacht kunnen verbergen vind ik ook geen goede optie.

    No offence, maar ik sta daar gewoon niet voor open.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 18:06 ]

    trein wordt aangereden door iets.
    Trein blijft doorrijden.
    Trein komt aan in Deventer.
    "We moeten even checken wat er aan de hand is...
    Yep een auto is tegen de trein aangereden we kunnen helaas niet verder rijden"

    Just NS things

    • ik word dus waarschijnlijk door sommige mensen niet gezien als vriendin. Great.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 18:28 ]

    draai een keer in het rond stamp met je voeten op de grond


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Verdomme dat gaasje doet zo'n pijn ik zit er gewoon van te janken waarom zijn huisartsen zo sadistisch!!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen