• Hoihoi!

    Ik vroeg mij af of er minder actieve leden op Quizlet zijn. Ik bedoel, het is nu ook heel lastig om abonnees op je verhalen te krijgen terwijl je ook in 'The Spotlight' staat..

    Ik vind het erg jammer want ik ben al 5 jaar lid van deze site waar ik heel veel tijd heb doorgebracht. Met veel plezier of course. En ik ga ook niet weg ofzo, maar ik vroeg mij af of jullie dit herkennen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Luotisade schreef:
    Ik denk dat elke week een creatie van een nieuweling leuk zou zijn, ja! (:


    Misschien dan elke week een topic met een nieuwe creatie van een nieuweling? Iets in dezelfde trant als de nieuwsbrief, of user van de week.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Klopt. Ik was vroeger ook echt heel vaak actief op Quizlet en de laatste twee jaar ook steeds minder. Ik kijk zo af en toe eens, maar maak er minder gebruik van. De mensen van mijn "quizlet-generatie" zijn ook bijna allemaal weg.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat voor trucjes?^^


    Nou ja je kunt in afbeeldingen tags plaatsen en daarmee kun je mensen naar je pagina krijgen enzo...maar als je dit teveel doet dan merkt google ook.^^ is inderdaad SEO gedoe, met kernwoorden, ect.


    You were born original, don't die as a copy.

    Choctaw schreef:
    (...)

    Dat motiveert ze wel gelijk om een leuk verhaal of een quiz te maken

    Idd! Dat nieuwelingen in de eerste week een van hun creaties op kunnen geven voor een speciaal topic of iets.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Idd! Dat nieuwelingen in de eerste week een van hun creaties op kunnen geven voor een speciaal topic of iets.


    Of dat er automatisch eentje komt, want als nieuweling ken je nog maar weinig van het forum en hoe het hier allemaal werkt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Of dat er automatisch eentje komt, want als nieuweling ken je nog maar weinig van het forum en hoe het hier allemaal werkt.


    Het brainstormen gaat al lekker, nu nog ideeën uitvoeren :D


    Do I look like Mother Teresa?

    Frodo schreef:
    (...)

    Of dat er automatisch eentje komt, want als nieuweling ken je nog maar weinig van het forum en hoe het hier allemaal werkt.


    Ik denk dat automatisch beter is, gezien inderdaad nieuwe users het forum nog niet gelijk kennen. (Zo zat ik geruim een half jaar zonder forum hier :'D) En dan ook een berichtje naar de nieuwe user zelf, zodat die er ook vanaf weet denk ik dan?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ik denk dat automatisch beter is, gezien inderdaad nieuwe users het forum nog niet gelijk kennen. (Zo zat ik geruim een half jaar zonder forum hier :'D) En dan ook een berichtje naar de nieuwe user zelf, zodat die er ook vanaf weet denk ik dan?


    Ja, precies!
    Het is ook een optie om die creatie dan in de nieuwsbrief te zetten? Als Rutger al die andere dingen erin kan zetten, zal een nieuwe creatie ook gaan - denk ik dan. Ik heb natuurlijk geen idee hoe dat werkt :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eledhel schreef:
    (...)
    Idd! Dat nieuwelingen in de eerste week een van hun creaties op kunnen geven voor een speciaal topic of iets.

    Dus op zich de nominaties van vroeger, maar dan met een bepaalde tijdslimiet qua 'oudheid van je account'?
    Maar wat als er echt geen leuke/goede creaties tussen zitten? Of zelfs geen?
    Met de nieuwsbrief proberen we bijvoorbeeld creaties van afgelopen week er in te zetten. Maar soms zijn er geen geschikte creaties of zelfs geen nieuwe creaties in die categorie en dan zijn we genoodzaakt om oudere creaties er in te zetten. Maar wat als er dan geen nieuwe creaties van nieuwe users zijn?

    Ik speel gewoon even advocaat van de duivel. Zeker niet afbrekend bedoeld.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dus op zich de nominaties van vroeger, maar dan met een bepaalde tijdslimiet qua 'oudheid van je account'?
    Maar wat als er echt geen leuke/goede creaties tussen zitten? Of zelfs geen?
    Met de nieuwsbrief proberen we bijvoorbeeld creaties van afgelopen week er in te zetten. Maar soms zijn er geen geschikte creaties of zelfs geen nieuwe creaties in die categorie en dan zijn we genoodzaakt om oudere creaties er in te zetten. Maar wat als er dan geen nieuwe creaties van nieuwe users zijn?

    Ik speel gewoon even advocaat van de duivel. Zeker niet afbrekend bedoeld.


    Daarom doelde ik gewoon op recente creaties en niet per se creaties van nieuwe users. Misschien wordt het een soort ''stok achter de deur'' voor mensen om meer creaties te maken en te herontdekken hoe leuk dat wel niet is, doordat nieuwe creaties kans maken om in een soort nieuwsbrief te komen van de recente creaties. En eventueel om het helemaal spannend te maken, iedere week één creatie uit die nieuwsbrief die dan in de spotlight gezet wordt ter extra promotie en schouderklopje dat die persoon zo'n leuke creatie gemaakt heeft?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dan kijk je wat verder terug in de tijd. ^^
    Ik wil best iedere week op zoek gaan naar een creatie en die het topic voor de nieuwsbrief items zetten? Of een topic aanmaken voor creaties van nieuwe users en daar eens in de zo veel dagen iets in plaatsen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Daarom doelde ik gewoon op recente creaties en niet per se creaties van nieuwe users. Misschien wordt het een soort ''stok achter de deur'' voor mensen om meer creaties te maken en te herontdekken hoe leuk dat wel niet is, doordat nieuwe creaties kans maken om in een soort nieuwsbrief te komen van de recente creaties. En eventueel om het helemaal spannend te maken, iedere week één creatie uit die nieuwsbrief die dan in de spotlight gezet wordt ter extra promotie en schouderklopje dat die persoon zo'n leuke creatie gemaakt heeft?


    Lijkt me een top-idee!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Shocker schreef:
    (...)

    Dan is dat een misverstand geweest en heb ik je verkeerd begrepen, excuses. En je mag zeker schrijven wat je wilt, maar dan kun je ook verwachten dat sommige users hier op Q je niet kunnen volgen, en dat kun je ze dan ook niet kwalijk nemen.


    Ik dacht wel al dat mensen dat verkeerd gingen opvatten: als neerbuigend en arrogant, dus daarom dat ik het ook niet meteen wilde zeggen, omdat ik wist dat ze dat ze me zo zouden gaan bestempelen, terwijl het zo niet was bedoeld, dus geen probleem, zolang het nu maar duidelijk is dat het niet neerbuigend was bedoeld!!! (: Ja, kwalijk nemen is wel een heel groot woord, maar ik denk wel nog steeds dat ik dat vervelend is en mag aankaarten in een topic die gaat over waarom mensen wegtrekken van Q. Als dit voor sommige mensen een reden is en ze zoeken naar het probleem, dan kan ik het zeggen, dat dit ook een factor is bij sommigen. Nogmaals niet omdat tienermensen hun verhalen niet mooi genoeg zouden zijn om te lezen, maar omdat het publiek te éénzijdig is. Dus op dat vlak ben ik het niet eens met, dat kun je mensen niet kwalijk nemen, aangezien het gaat om meer mensen te lokken naar Q, dan zwak je het aantal alleen maar verder af. Als je de "nerds'' verbied, krijg je alleen nog minder ''nerds'' - omdat ze zich toch nergens aan moeten verwachten als ze zich niet aanpassen. Beetje discriminerend, de nerds mogen hier ook hun ding doen. (:

    Miall schreef:
    (...)

    Ik had het ook niet per se tegen jou, maar tegen mensen die hier reageren in het algemeen. Er is altijd al een beetje met een neerbuigende blik tegen fanfictions aangekeken dat ik het toch even wilde melden.


    Ah, omdat je het eerst had over letteren en dan datgeen ertussen en dan weer over iets wat ik gezegd had, dat omdat je niet perse slimmer bent als je studeert. Doordat het er zo tussen stond, dacht ik dat het tegen mij was. (:
    Ik ben het trouwens helemaal met je eens, dat OP's helemaal niet meerwaardig zijn aan fanfics! En om even terugkomen op dat van die leeftijdsgroep en slimmer zijn als je aan de universiteit zit. Ik bedoelde daar niet mee dat je slimmer bent dan andere mensen, of een betere schrijver bent dan andere mensen - omdat je aan de universiteit zit. Maar dat je beter bent dan de vroegere versie van jezelf, omdat je studeert en je verstandelijke vermogens zo ontwikkelt, waardoor dat (als je wel schrijft, die verdere ontwikkeling van je verstand zich ook in je schrijven manifesteert. Dat is dus iets totaal anders dan "ik ben slimmer dan de rest omdat ik verder studeer, of ik schrijf sowieso beter dan hem/haaar omdat ik dat volg en hij/zij niet dat is inderdaad niet waar. Het gaat meer om een vergelijking met je vroegere zelf dan met een ander, dat bedoelde ik met ontgroeien en ouder worden en waarom schrijvers misschien weggaan, naarmate ze ouder worden. Ze ontwikkelen zich (in vergelijking met wie ze vroeger waren), waardoor ze minder publiek vinden dan vroeger, dus gaan ze weg.

    Dat bedoelde ik dus met dat literaire en academische als je dat al kan en dan ga je zoiets studeren dan word je beter. Beter dan jezelf daarom niet beter dan een vijftienjarige (want die vijftienjarige kan slimmer zijn dan jou en ik heb hier al twaalfjarigen gezien waarvan ik dacht van: zij zijn slimmer dan mij en schrijver beter dan mij, ik kan niet wachten om te zien wat ze zullen doen als ze hun intelligentie - piek bereiken (wat rond de twintig is). Dus neerbuigend ben ik niet geweest, maar ik snap dat iedereen het zo opvatte. Maar dat is dus wat ik bedoel met "ontgroeien'' en waarom er oudere mensen zijn die wegtrekken die hier vroeger wel op hun plaats zaten. Ik heb altijd veel lezers gehad en ik kan de leegstroom opvangen daardoor, maar niet iedereen heeft de luxe, daarom dat oudere leden weg kunnen trekken. Ik had vroeger iets van 100 actieve lezers, echt in de hoogdagen, dat is nu nog maar 10 of zo, als je er toen al maar 4 had - dan ben je totaal failliet en daarom ga je weg.

    Ik hoop dat iedereen me nu wel juist begrijpt? Ik blijf er dus achter staan dat hogere studies een reden is waarom mensen weggaan van Quizlet. Omdat ze misschien niet meer zoveel lezers hebben als voorheen. Ze zijn niet meer dezelfde en daarom haken mensen op hun af. Omdat het ''anders'' is geworden, dus ze verliezen hun abo's door die verandering.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 21:58 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Scandal schreef:
    (...)
    Dus op zich de nominaties van vroeger, maar dan met een bepaalde tijdslimiet qua 'oudheid van je account'?
    Maar wat als er echt geen leuke/goede creaties tussen zitten? Of zelfs geen?
    Met de nieuwsbrief proberen we bijvoorbeeld creaties van afgelopen week er in te zetten. Maar soms zijn er geen geschikte creaties of zelfs geen nieuwe creaties in die categorie en dan zijn we genoodzaakt om oudere creaties er in te zetten. Maar wat als er dan geen nieuwe creaties van nieuwe users zijn?

    Ik speel gewoon even advocaat van de duivel. Zeker niet afbrekend bedoeld.

    Hmm ja, maar misschien wil die user niet zoveel publiciteit. Om het automatisch zo onder de aandacht te brengen zonder even na te gaan of diegene dit wel wil vind ik niet zo top. Anders is het misschien een optie dat ze kunnen aangeven of ze willen dat het in een topic of iets wordt gezet? Dan hebben ze er ook nog een keuze bij!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gibbs schreef:
    (...)

    Daarom doelde ik gewoon op recente creaties en niet per se creaties van nieuwe users. Misschien wordt het een soort ''stok achter de deur'' voor mensen om meer creaties te maken en te herontdekken hoe leuk dat wel niet is, doordat nieuwe creaties kans maken om in een soort nieuwsbrief te komen van de recente creaties. En eventueel om het helemaal spannend te maken, iedere week één creatie uit die nieuwsbrief die dan in de spotlight gezet wordt ter extra promotie en schouderklopje dat die persoon zo'n leuke creatie gemaakt heeft?

    Volgens mij ben ik niet helemaal mee. Zoals ik het nu lees, is het gewoon dé nieuwsbrief. We zetten er nu al creaties in van afgelopen week, ongeacht of het van een nieuw persoon is of niet. Of zit ik even helemaal op een andere golflengte?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury