• Hoihoi!

    Ik vroeg mij af of er minder actieve leden op Quizlet zijn. Ik bedoel, het is nu ook heel lastig om abonnees op je verhalen te krijgen terwijl je ook in 'The Spotlight' staat..

    Ik vind het erg jammer want ik ben al 5 jaar lid van deze site waar ik heel veel tijd heb doorgebracht. Met veel plezier of course. En ik ga ook niet weg ofzo, maar ik vroeg mij af of jullie dit herkennen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Ik merk de kloof een beetje. Ik hoor zelf meer bij 'de rest'. Het hele jaar door merk ik niet echt iets van die kloof, eigenlijk pas tegen het einde van het jaar. Dan komen al die nominatie topics en blijkt pijnlijk dat ik hier bijna geen vrienden heb, ookal zit ik al een paar jaar op Q. (Het komt ook wel een beetje door mezelf, want ik ben slecht in het beantwoorden van berichten)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Inferius schreef:
    (...)
    (Dat verjaardag topic deden ik en een paar anderen gewoon met een klein groepje voor elkaar en daar wordt nu heel vaak een big deal over gemaakt, maar dat zijn echt niet de super populaire users. Dat is gewoon een klein groepje vriendinnen.)


    Oh, ik heb het niet over één specifiek topic. Het is gewoon iets waarvan ik denk dat het beginnende users kan afschrikken (dat had ik namelijk ook). Ik snap wel dat het leuk is en dat je dat graag doet voor je vriendinnen. ^^


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Scandal schreef:
    (...)
    Dus eigenlijk een beetje zoals de vragenlijstjes? =)


    Ja zoiets ja, net dat als je op bol.com verschillende genres kunt aantikken en dan een selectie overhoud. Als je weet dat mensen van dezelfde dingen houden, dan helpt dat best om een gesprek te voeren.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Scribe schreef:
    Ik merk de kloof een beetje. Ik hoor zelf meer bij 'de rest'. Het hele jaar door merk ik niet echt iets van die kloof, eigenlijk pas tegen het einde van het jaar. Dan komen al die nominatie topics en blijkt pijnlijk dat ik hier bijna geen vrienden heb, ookal zit ik al een paar jaar op Q. (Het komt ook wel een beetje door mezelf, want ik ben slecht in het beantwoorden van berichten)

    Oh yup ik ken het, vooral met die nominaties, maar ik hoef ook niet perse een populaire user te zijn en ik heb niet echt het idee dat je daar iets aan kan doen. Dat hou je altijd overal. Niet alleen op Quizlet. Het lijkt mij raar dat het daardoor minder actief is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Om hier even op in te haken... Komt idd ook vaak voor, iets naars zeggen en het daarna goed praten door te zeggen dat je het niet beledigend bedoelt. Misschien zouden we hier ook op kunnen letten? Zorgt namelijk voor een naar sfeertje...

    Ik ben wel lekker bezig vanavond met al mijn gezeur hahaha, maar ik vind dat het toch even gezegd moet worden.

    Waarom zou ik niet eerlijk mogen zeggen dat dit iets is waar ze wellicht op kan letten? Ik bedoel het oprecht niet verkeerd, maar ik heb nu eenmaal een bot karakter.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja zoiets ja, net dat als je op bol.com verschillende genres kunt aantikken en dan een selectie overhoud. Als je weet dat mensen van dezelfde dingen houden, dan helpt dat best om een gesprek te voeren.(:

    Is inderdaad een heel leuk idee! Maar hoe zorgen we dat zoiets ook werkt? Want een topic waar alle users gesorteerd worden per hobby etc lijkt me heel veel werk om bij te houden!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Is het een leuk idee dat er een topic komt met t voorstel dat men iets over zichzelf verteld op zijn/haar profiel zodat anderen je makkelijker kunnen aanspreken? :3

    Eventueel voor zolang dr geen andere suggestie is ingevoerd. Want ik lees Joll dr suggestie net. C:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 19:58 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eledhel schreef:
    (...)
    Is inderdaad een heel leuk idee! Maar hoe zorgen we dat zoiets ook werkt? Want een topic waar alle users gesorteerd worden per hobby etc lijkt me heel veel werk om bij te houden!


    Dat zou Rutger echt moeten (laten) maken zodat het een soort opzoek pagina word op Quizlet!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Scribe schreef:
    Ik merk de kloof een beetje. Ik hoor zelf meer bij 'de rest'. Het hele jaar door merk ik niet echt iets van die kloof, eigenlijk pas tegen het einde van het jaar. Dan komen al die nominatie topics en blijkt pijnlijk dat ik hier bijna geen vrienden heb, ookal zit ik al een paar jaar op Q. (Het komt ook wel een beetje door mezelf, want ik ben slecht in het beantwoorden van berichten)

    Ja, dit ervaar ik ook. Heel gezellig de eindejaars periode met alle verkiezingen enzo, maar alle niet populaire users vallen daar weer buiten de boot. Dat zie je nu al wel bij de onserieuze verkiezing. Iedereen heeft meteen iemand in zijn hoofd en die wordt genomineerd voor 5 categorieën, al bestaan er zoveel meer users.



    Ik denk dat het ook wel leuk is voor nieuwe users als ze een berichtje in hun GB krijgen met een soort van handleiding wat ze even moeten bekijken (zoals huisregels) en als ze vragen hebben ze op het forum terecht kunnen. Of iets dergelijks.

    Gibbs schreef:
    Is het een leuk idee dat er een topic komt met t voorstel dat men iets over zichzelf verteld op zijn/haar profiel zodat anderen je makkelijker kunnen aanspreken? :3


    Een soort voorstel-topic dus? Was dat er niet al eens? c: Het lijkt me wel een goed idee.


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    I'm out. Ik zit even in teveel shit om dit soort dingen positief op te pakken.


    26 - 02 - '16

    Inferius schreef:
    (...)
    Oh yup ik ken het, vooral met die nominaties, maar ik hoef ook niet perse een populaire user te zijn en ik heb niet echt het idee dat je daar iets aan kan doen. Dat hou je altijd overal. Niet alleen op Quizlet. Het lijkt mij raar dat het daardoor minder actief is.


    Geloof me, ik was vorig jaar genomineerd voor dramaqueen van het jaar.....Daar was ik alles behalve blij mee. Dat kwam omdat ik rond de kerst tijd enorm gestrest was en dan krijg je die nominatie.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ja, dit ervaar ik ook. Heel gezellig de eindejaars periode met alle verkiezingen enzo, maar alle niet populaire users vallen daar weer buiten de boot. Dat zie je nu al wel bij de onserieuze verkiezing. Iedereen heeft meteen iemand in zijn hoofd en die wordt genomineerd voor 5 categorieën, al bestaan er zoveel meer users.



    Ik denk dat het ook wel leuk is voor nieuwe users als ze een berichtje in hun GB krijgen met een soort van handleiding wat ze even moeten bekijken (zoals huisregels) en als ze vragen hebben ze op het forum terecht kunnen. Of iets dergelijks.


    Ik kreeg een berichtje van Luotisade in mijn GB, waar ik heel erg fijn verwelkomd werd op deze site, en de hoop dat ik me snel thuis zou voelen. Heel fijn was dit.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Barnabas schreef:
    (...)
    Waarom zou ik niet eerlijk mogen zeggen dat dit iets is waar ze wellicht op kan letten? Ik bedoel het oprecht niet verkeerd, maar ik heb nu eenmaal een bot karakter.

    Even heel erg overdreven (slaat niet op jou en heb ik ook niet op Q gezien hoor), het is net alsof je iemand hartstikke hard uitscheldt en daarna zegt dat je het niet zo bedoelt. Die persoon kan hier dan niet boos om worden, want "je bedoelde het niet zo" maar diegene is wel heel erg gekwetst.
    En dat zie ik vaker op Q. Mensen doen bot/lullig/hoe je het ook wil noemen, zeggen dan dat ze het niet zo bedoelen en komen ermee weg, hoewel het iemand wel heel erg kan kwetsen. Het feit dat je erachter zet dat je het niet zo bedoelt, laat al zien dat je weet dat je niet aardig bezig bent.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ja, dit ervaar ik ook. Heel gezellig de eindejaars periode met alle verkiezingen enzo, maar alle niet populaire users vallen daar weer buiten de boot. Dat zie je nu al wel bij de onserieuze verkiezing. Iedereen heeft meteen iemand in zijn hoofd en die wordt genomineerd voor 5 categorieën, al bestaan er zoveel meer users.



    Ik denk dat het ook wel leuk is voor nieuwe users als ze een berichtje in hun GB krijgen met een soort van handleiding wat ze even moeten bekijken (zoals huisregels) en als ze vragen hebben ze op het forum terecht kunnen. Of iets dergelijks.


    Ja dat vind ik een heel goed idee!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien