• Hoihoi!

    Ik vroeg mij af of er minder actieve leden op Quizlet zijn. Ik bedoel, het is nu ook heel lastig om abonnees op je verhalen te krijgen terwijl je ook in 'The Spotlight' staat..

    Ik vind het erg jammer want ik ben al 5 jaar lid van deze site waar ik heel veel tijd heb doorgebracht. Met veel plezier of course. En ik ga ook niet weg ofzo, maar ik vroeg mij af of jullie dit herkennen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    ANTI schreef:
    (...)

    Een soort voorstel-topic dus? Was dat er niet al eens? c: Het lijkt me wel een goed idee.


    Nouja. Dat topic is dan meer een oproep. Zo wordt er meer op elkaars profielen gekeken en behalve de prachtige kunstwerken die sommigen van hun profiel maken, lees je dan ook direct iets over de persoon zelf. Valt te vergelijken met t voorsteltopic nu ik er zo over denk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SPECS schreef:
    (...)

    Geloof me, ik was vorig jaar genomineerd voor dramaqueen van het jaar.....Daar was ik alles behalve blij mee. Dat kwam omdat ik rond de kerst tijd enorm gestrest was en dan krijg je die nominatie.(':

    Same, en ik vond het ook echt niet leuk. Voelde me meteen een zeikerd waarvan iedereen de berichten las en dacht 'komt zij zich weer aanstellen..'. Nee, dat was niet cool.

    SPECS schreef:
    (...)

    Geloof me, ik was vorig jaar genomineerd voor dramaqueen van het jaar.....Daar was ik alles behalve blij mee. Dat kwam omdat ik rond de kerst tijd enorm gestrest was en dan krijg je die nominatie.(':

    Ik hoef sowieso geen nominaties voor iets tbh, het is grappig maar het wordt ook niet leuk voor jezelf als je verwacht dat je genomineerd wordt en dat niet gebeurt. Als je er niet op rekent komt het als een leuke verrassing en kan je niet teleurgesteld raken. Daarnaast ben je ook niet vriendloos als je geen nominatie hebt of zo.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Same, en ik vond het ook echt niet leuk. Voelde me meteen een zeikerd waarvan iedereen de berichten las en dacht 'komt zij zich weer aanstellen..'. Nee, dat was niet cool.


    Jaaa ik vind echt dat sommige nominaties geschrapt moeten worden.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jaaa ik vind echt dat sommige nominaties geschrapt moeten worden.

    Die is al geschrapt geloof ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Waarom zou ik niet eerlijk mogen zeggen dat dit iets is waar ze wellicht op kan letten? Ik bedoel het oprecht niet verkeerd, maar ik heb nu eenmaal een bot karakter.

    Is een "bot karakter" een excuus daarvoor?
    Oprecht, ik vind het niet kunnen.

    En zoals Eledhel zegt is dit ook voor mij een voorbeeld van iets wat ik vaker merk (algemeen gesproken dus niet alleen bij jou nu)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Inferius schreef:
    (...)
    Ik hoef sowieso geen nominaties voor iets tbh, het is grappig maar het wordt ook niet leuk voor jezelf als je verwacht dat je genomineerd wordt en dat niet gebeurt. Als je er niet op rekent komt het als een leuke verrassing en kan je niet teleurgesteld raken. Daarnaast ben je ook niet vriendloos als je geen nominatie hebt of zo.


    Hmm ja inderdaad, ik verwacht tbh nooit nominaties. Is leuk als het gebeurd, maar dan wel voor een niet beledigende categorie.:d


    You were born original, don't die as a copy.

    Inferius schreef:
    (...)
    Die is al geschrapt geloof ik.


    Oh beter!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ja, dit ervaar ik ook. Heel gezellig de eindejaars periode met alle verkiezingen enzo, maar alle niet populaire users vallen daar weer buiten de boot. Dat zie je nu al wel bij de onserieuze verkiezing. Iedereen heeft meteen iemand in zijn hoofd en die wordt genomineerd voor 5 categorieën, al bestaan er zoveel meer users.



    Ik denk dat het ook wel leuk is voor nieuwe users als ze een berichtje in hun GB krijgen met een soort van handleiding wat ze even moeten bekijken (zoals huisregels) en als ze vragen hebben ze op het forum terecht kunnen. Of iets dergelijks.


    Ik zag dit en ik moet even zeggen dat ik dit ooit had voorgesteld in het voorstel topic, maar dit voorstel werd afgewezen. Tja, lmao.


    I just caught the wave in your eyes

    Eledhel schreef:
    (...)
    Is inderdaad een heel leuk idee! Maar hoe zorgen we dat zoiets ook werkt? Want een topic waar alle users gesorteerd worden per hobby etc lijkt me heel veel werk om bij te houden!

    Ik denk dat het best mogelijk is om een combinatie te maken van de vragenlijstjes en polls. Dan maak je bijvoorbeeld een vragenlijstje en geef je per vraag max 10 antwoorden (dus zoals een poll). Als je het ingevuld en verstuurd hebt, kan je in de uitslag zien wie ook dezelfde antwoorden gaf.
    Dit zou perfect onder het tabblad 'Lijstjes' passen. (Eigenlijk de vragenlijsten ook bedenk ik nu)
    Het zou wel een andere naam nodig hebben dan lijstjes of vragenlijstjes, haha.

    We zouden dan ook enkele standaard/officiële lijstjes kunnen maken zoals de nog nooit geüpdatete officiële polls. Misschien is er ook de mogelijkheid om dit mee in het welkomstbericht te zetten (zo'n standaard). (Ahja, als er een nieuwe functie bij komt, gaat die sowieso vermeld worden in de welkomstpb, tenzij we het vergeten, oeps) Dus, er zijn meerdere mogelijkheden. ^^

    Dus dit was even een praktisch intermezzo van me. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maar ivm Quizlet actiever maken wil ik altijd een lijst maken met alle initiatieven op Quizlet zodat meer mensen nou zien hoeveel er georganiseerd wordt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ja, dit ervaar ik ook. Heel gezellig de eindejaars periode met alle verkiezingen enzo, maar alle niet populaire users vallen daar weer buiten de boot. Dat zie je nu al wel bij de onserieuze verkiezing. Iedereen heeft meteen iemand in zijn hoofd en die wordt genomineerd voor 5 categorieën, al bestaan er zoveel meer users.



    Ik denk dat het ook wel leuk is voor nieuwe users als ze een berichtje in hun GB krijgen met een soort van handleiding wat ze even moeten bekijken (zoals huisregels) en als ze vragen hebben ze op het forum terecht kunnen. Of iets dergelijks.

    Even extra praktische uitleg: sinds eind vorig jaar of begin dit jaar (mijn geheugen laat me steeds vaker in de steek), is het welkomstbericht dat iedereen standaard krijgt, aangepast. Iedere user wordt standaard al geïntroduceerd in de de wondere wereld van Q.
    Een echte handleiding is het niet want wie wil nu een megalange pb lezen wanneer die op Q komt en dingen wil gaan uitproberen.
    Maar er bestaat dus al iets soortgelijks. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik denk dat het best mogelijk is om een combinatie te maken van de vragenlijstjes en polls. Dan maak je bijvoorbeeld een vragenlijstje en geef je per vraag max 10 antwoorden (dus zoals een poll). Als je het ingevuld en verstuurd hebt, kan je in de uitslag zien wie ook dezelfde antwoorden gaf.
    Dit zou perfect onder het tabblad 'Lijstjes' passen. (Eigenlijk de vragenlijsten ook bedenk ik nu)
    Het zou wel een andere naam nodig hebben dan lijstjes of vragenlijstjes, haha.

    We zouden dan ook enkele standaard/officiële lijstjes kunnen maken zoals de nog nooit geüpdatete officiële polls. Misschien is er ook de mogelijkheid om dit mee in het welkomstbericht te zetten (zo'n standaard). (Ahja, als er een nieuwe functie bij komt, gaat die sowieso vermeld worden in de welkomstpb, tenzij we het vergeten, oeps) Dus, er zijn meerdere mogelijkheden. ^^

    Dus dit was even een praktisch intermezzo van me. =P

    Ja, klinkt echt als een goed idee!!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Barnabas schreef:
    Toevallig dat ik me vandaag weer eens heb aangemeld, maar ik ben destijds weggegaan omdat de sfeer mij iets te kinderlijk werd. Te veel ruzie op het forum, weinig interessante verhalen die niet geïnspireerd waren op fanfics, ook gewoon de leeftijd van mensen die zich hier hebben aangemeld. Ik ben 23 en ik voel geen connectie met de meisjes die hier zijn en in de puberfase zitten. Ook de verhalen die werden geschreven, zijn vaak zo cliché dat ik meteen afhaakte. Ik weet nog goed dat ik hier echt actief was en de site veel goede schrijvers had en ik me urenlang kon vermaken met verhalen lezen, schrijven of op het forum kletsen. Maar op een gegeven moment viel alles hier wat weg en dat is gewoon eeuwig zonde. Ik zou niet weten hoe je deze site echt promoot bij een ander publiek, aangezien je als eerste de fanfics ziet en niet per se de serieuzere verhalen.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Scandal schreef:
    (...)
    Even extra praktische uitleg: sinds eind vorig jaar of begin dit jaar (mijn geheugen laat me steeds vaker in de steek), is het welkomstbericht dat iedereen standaard krijgt, aangepast. Iedere user wordt standaard al geïntroduceerd in de de wondere wereld van Q.
    Een echte handleiding is het niet want wie wil nu een megalange pb lezen wanneer die op Q komt en dingen wil gaan uitproberen.
    Maar er bestaat dus al iets soortgelijks. =)


    Nee inderdaad, geen superlange pb maar bijvoorbeeld zo'n filmpje waarin alles kort wordt uitgelegd? Of dat het onderdeel per onderdeel even oplicht en er dan uitleg wordt gegeven, zoals als je voor het eerst op Facebook komt.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 20:13 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien