• Hoihoi!

    Ik vroeg mij af of er minder actieve leden op Quizlet zijn. Ik bedoel, het is nu ook heel lastig om abonnees op je verhalen te krijgen terwijl je ook in 'The Spotlight' staat..

    Ik vind het erg jammer want ik ben al 5 jaar lid van deze site waar ik heel veel tijd heb doorgebracht. Met veel plezier of course. En ik ga ook niet weg ofzo, maar ik vroeg mij af of jullie dit herkennen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Ik kom even dit topic inhuppelen om te zeggen dat ik het wel echt heel gaaf vind om jullie allemaal zo mee te zien denken. Dit topic heeft al tien pagina's! Echt, jullie zijn awesome! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik moet toegeven dat ik aardig goed verwelkom ben op Quizlet, maar dat geld lang niet voor iedereen. Misschien dat hier iets aan gedaan kan worden waardoor nieuwe leden (net zoals ik een paar maanden geleden) zich meteen welkom voelen op Quizlet en er ook op willen blijven?


    Do I look like Mother Teresa?

    Ja, ik denk echt dat we iets moeten bedenken waardoor nieuwe users meer aandacht krijgen. Meer welkomstberichten, en misschien ook dat iemand in de gaten houdt of diegene creaties maakt. Misschien dat die ergens geplaatst kunnen worden, zodat die iets meer aandacht krijgen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Choctaw schreef:
    Ik moet toegeven dat ik aardig goed verwelkom ben op Quizlet, maar dat geld lang niet voor iedereen. Misschien dat hier iets aan gedaan kan worden waardoor nieuwe leden (net zoals ik een paar maanden geleden) zich meteen welkom voelen op Quizlet en er ook op willen blijven?


    True, vandaar dat het welkomstPB is aangepast.^^
    Ik heb een tijdje met gidsen gewerkt die de users verwelkomde, maar daar kwam altijd weinig reactie op.:c


    Queer zijn is gewoon alles

    Je kunt toch op Q zien welke creaties het meest recent zijn aangemaakt? Nu weet ik niet of de nieuwsbrief zo werkt, maar ik dacht van niet. Maar is het dan misschien leuk om een aantal heel recente creaties in een topic te promoten en dan de maker van de creatie in GB of PB vermelden dat hij/zij in een topic staat en die op die manier ook naar het forum ''lokken''? ^^ Komt er meer reactie hopelijk op de nieuwere creaties en als die leden dan ook op het forum komen bestaat er kans op meer leven op het forum en dat zulke mensen misschien door de reacties op creaties meer aansluiting krijgen met de rest van Q?

    Valt dit een beetje te volgen? (krul)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat we sowieso moeten proberen om op de Google pagina beter naar voren te komen. Daar zijn allerlei trucjes voor.(':

    Ook meer lezers aantrekken is inderdaad belangrijk!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Gibbs schreef:
    Je kunt toch op Q zien welke creaties het meest recent zijn aangemaakt? Nu weet ik niet of de nieuwsbrief zo werkt, maar ik dacht van niet. Maar is het dan misschien leuk om een aantal heel recente creaties in een topic te promoten en dan de maker van de creatie in GB of PB vermelden dat hij/zij in een topic staat en die op die manier ook naar het forum ''lokken''? ^^ Komt er meer reactie hopelijk op de nieuwere creaties en als die leden dan ook op het forum komen bestaat er kans op meer leven op het forum en dat zulke mensen misschien door de reacties op creaties meer aansluiting krijgen met de rest van Q?

    Valt dit een beetje te volgen? (krul)


    Iets met de nieuwsbrief doen lijkt me een wel een super goed plan, waardoor ook nieuwe users er sneller inkomen te staan.


    Do I look like Mother Teresa?

    Is het misschien een idee om een welkoms sub forum aan te maken? Dat als er een nieuw account word aangemaakt dat er automatisch een welkoms topic word geopend door het quizlet systeem zelf? Daar kan iedereen dan in reageren!(:

    Misschien is dit idee wel weer lastig te verwezenlijken, maar de ideeën die ik opper kunnen wel echt helpen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik denk dat we sowieso moeten proberen om op de Google pagina beter naar voren te komen. Daar zijn allerlei trucjes voor.(':

    Ook meer lezers aantrekken is inderdaad belangrijk!(:


    Wat voor trucjes?^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Gibbs schreef:
    Je kunt toch op Q zien welke creaties het meest recent zijn aangemaakt? Nu weet ik niet of de nieuwsbrief zo werkt, maar ik dacht van niet. Maar is het dan misschien leuk om een aantal heel recente creaties in een topic te promoten en dan de maker van de creatie in GB of PB vermelden dat hij/zij in een topic staat en die op die manier ook naar het forum ''lokken''? ^^ Komt er meer reactie hopelijk op de nieuwere creaties en als die leden dan ook op het forum komen bestaat er kans op meer leven op het forum en dat zulke mensen misschien door de reacties op creaties meer aansluiting krijgen met de rest van Q?

    Valt dit een beetje te volgen? (krul)

    Onder elk kopje in het menu heb je 'nieuwste story/quiz/poll/gedicht', al staan daar ook recent aangepaste bij.


    En iets met de nieuwsbrief doen lijkt me ook een goed idee. Ik ben sowieso wel van mening dat daar wel het een en ander aan toegevoegd mag worden.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat voor trucjes?^^


    Rich snippets? Al is dat iets wat Rutger alleen kan doen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 21:19 ]

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Onder elk kopje in het menu heb je 'nieuwste story/quiz/poll/gedicht', al staan daar ook recent aangepaste bij.


    En iets met de nieuwsbrief doen lijkt me ook een goed idee. Ik ben sowieso wel van mening dat daar wel het een en ander aan toegevoegd mag worden.

    Suggereer die dingen dan. Als we het niet weten, kunnen we het ook niet aan Rutger voorstellen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat voor trucjes?^^

    Mijn vriend bouwt af en toe websites en ik weet toevallig dat als je met verschillende apparaten/IP's (ofja, dat denk ik toch) een bepaald iets in Google vaak intypt en dan erop klikt, dan komt die website hoger en hoger en opeens op de eerste pagina van Google als je die bepaalde kernwoorden intypt.
    Ik moest in ieder geval voor hem een aantal keren bepaalde woorden Googlen en dan de website openen. =P
    Het heeft iets met SEO te maken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik denk dat elke week een creatie van een nieuweling leuk zou zijn, ja! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Luotisade schreef:
    Ik denk dat elke week een creatie van een nieuweling leuk zou zijn, ja! (:


    Dat motiveert ze wel gelijk om een leuk verhaal of een quiz te maken


    Do I look like Mother Teresa?