• Hoihoi!

    Ik vroeg mij af of er minder actieve leden op Quizlet zijn. Ik bedoel, het is nu ook heel lastig om abonnees op je verhalen te krijgen terwijl je ook in 'The Spotlight' staat..

    Ik vind het erg jammer want ik ben al 5 jaar lid van deze site waar ik heel veel tijd heb doorgebracht. Met veel plezier of course. En ik ga ook niet weg ofzo, maar ik vroeg mij af of jullie dit herkennen.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Ik heb een beetje door dit topic heen geskipt, dus ik weet niet of dit al voorgesteld is, maar wat als er een topic komt waarin grote kletstopics over bepaalde onderwerpen (HP bijvoorbeeld) in categorieën worden gegooid? En dat je deze als een sticky kan maken misschien.
    Heb het idee dat heel veel topics doodbloeden omdat heel veel mensen simpelweg niet weten dat ze bestaan.

    Krolock schreef:
    Ik heb een beetje door dit topic heen geskipt, dus ik weet niet of dit al voorgesteld is, maar wat als er een topic komt waarin grote kletstopics over bepaalde onderwerpen (HP bijvoorbeeld) in categorieën worden gegooid? En dat je deze als een sticky kan maken misschien.
    Heb het idee dat heel veel topics doodbloeden omdat heel veel mensen simpelweg niet weten dat ze bestaan.


    Dit vind ik een hele goede! En volgens mij is dit ook haalbaar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk dat het vooral zelf hard werken is om populair te worden. Ik heb de laatste jaren keihard geschreven en op heel veel verhalen gereageerd, waaruit gesprekken zijn voortgekomen en ook vriendschappen. Ik beschouw mezelf liever als bekend dan populair, overigens.

    En daarnaast helpt het ook gewoon héél erg om mensen in RL te zien. Je krijgt dan toch een andere band dan wanneer je alleen alleen maar op het forum langs ziet komen. Ik denk dat ik toch zeker wel zeventig users heb ontmoet op Quizlet, en het is vaak juist dáárdoor dat ik er veel vriendschappen eraan over heb gehouden. En als ik een beetje rondkijk, zijn haast alle 'bekende users' gewoon mensen die vaak hun gezicht laten zien op meetings, dingen organiseren op Quizlet, veel schrijven of veel lezen en reacties achterlaten.

    Maar voor mij persoonlijk, is het gastenboekcontact door reacties op verhalen en naar veel meetings gaan de reden geweest dat ik zo veel mensen hier heb leren kennen, terwijl ik nog best wel een 'newbie' ben vergeleken met heel veel anderen.

    Persoonlijk denk ik dat de grootste reden dat nieuwe users weggaan het gebrek aan reacties op hun verhalen zijn. Er wordt gewoon niet veel meer gelezen de laatste tijd, en wat er dan toch nog het meest wordt gelezen zijn verhalen van mensen die hier al een tijdje zijn. En als jij na een week nog geen reactie hebt op je creatie, waarom zou je dan nog blijven? Ik geloof zelf dat dit echt wel een van de grootste redenen is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik denk dat het best mogelijk is om een combinatie te maken van de vragenlijstjes en polls. Dan maak je bijvoorbeeld een vragenlijstje en geef je per vraag max 10 antwoorden (dus zoals een poll). Als je het ingevuld en verstuurd hebt, kan je in de uitslag zien wie ook dezelfde antwoorden gaf.
    Dit zou perfect onder het tabblad 'Lijstjes' passen. (Eigenlijk de vragenlijsten ook bedenk ik nu)
    Het zou wel een andere naam nodig hebben dan lijstjes of vragenlijstjes, haha.

    We zouden dan ook enkele standaard/officiële lijstjes kunnen maken zoals de nog nooit geüpdatete officiële polls. Misschien is er ook de mogelijkheid om dit mee in het welkomstbericht te zetten (zo'n standaard). (Ahja, als er een nieuwe functie bij komt, gaat die sowieso vermeld worden in de welkomstpb, tenzij we het vergeten, oeps) Dus, er zijn meerdere mogelijkheden. ^^

    Dus dit was even een praktisch intermezzo van me. =P


    Ja maar dat is weer zo beperkend.:'D
    Het is veel leuker als je kunt aantikken 'Harry Potter' en dan IEDEREEN ziet die HP leuk vind en als je dan twilight erbij doet IEDEREEN die twilight en HP leuk vind!:3

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 20:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik denk dat het best mogelijk is om een combinatie te maken van de vragenlijstjes en polls. Dan maak je bijvoorbeeld een vragenlijstje en geef je per vraag max 10 antwoorden (dus zoals een poll). Als je het ingevuld en verstuurd hebt, kan je in de uitslag zien wie ook dezelfde antwoorden gaf.
    Dit zou perfect onder het tabblad 'Lijstjes' passen. (Eigenlijk de vragenlijsten ook bedenk ik nu)
    Het zou wel een andere naam nodig hebben dan lijstjes of vragenlijstjes, haha.

    We zouden dan ook enkele standaard/officiële lijstjes kunnen maken zoals de nog nooit geüpdatete officiële polls. Misschien is er ook de mogelijkheid om dit mee in het welkomstbericht te zetten (zo'n standaard). (Ahja, als er een nieuwe functie bij komt, gaat die sowieso vermeld worden in de welkomstpb, tenzij we het vergeten, oeps) Dus, er zijn meerdere mogelijkheden. ^^

    Dus dit was even een praktisch intermezzo van me. =P

    Dat klinkt tof, Erica!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Krolock schreef:
    Ik heb een beetje door dit topic heen geskipt, dus ik weet niet of dit al voorgesteld is, maar wat als er een topic komt waarin grote kletstopics over bepaalde onderwerpen (HP bijvoorbeeld) in categorieën worden gegooid? En dat je deze als een sticky kan maken misschien.
    Heb het idee dat heel veel topics doodbloeden omdat heel veel mensen simpelweg niet weten dat ze bestaan.

    Net voorgesteld voor activiteiten and working on it (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    Maar ivm Quizlet actiever maken wil ik altijd een lijst maken met alle initiatieven op Quizlet zodat meer mensen nou zien hoeveel er georganiseerd wordt.

    Dat zou denk ik sowieso echt héél handig zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Inferius schreef:
    Maar ivm Quizlet actiever maken wil ik altijd een lijst maken met alle initiatieven op Quizlet zodat meer mensen nou zien hoeveel er georganiseerd wordt.

    Dat zou denk ik sowieso echt héél handig zijn. Leuke initiatieven zakken best snel weg.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Frodo schreef:
    (...)

    Nee inderdaad, geen superlange pb maar bijvoorbeeld zo'n filmpje waarin alles kort wordt uitgelegd? Of dat het onderdeel per onderdeel even oplicht en er dan uitleg wordt gegeven, zoals als je voor het eerst op Facebook komt.

    Ik heb zelf ooit zo'n story proberen te starten. Maar wegens tijdsgebrek, nah. :')

    Volgens mij is het idee dat je nu opgeeft ooit al eens voorgesteld, maar ik kan me niet herinneren waar en wat het antwoord was (of toch hetgeen van zo'n korte rondleiding).
    Ik denk dat zoiets wel kan werken, maar dat het enorm veel programmeerwerk is om zoiets te programmeren. En Rutger blijft op dat vlak altijd alleen. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Luotisade schreef:
    (...)
    Dat zou denk ik sowieso echt héél handig zijn. Leuke initiatieven zakken best snel weg.

    Q-tivities

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 20:21 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb zelf ooit zo'n story proberen te starten. Maar wegens tijdsgebrek, nah. :')

    Volgens mij is het idee dat je nu opgeeft ooit al eens voorgesteld, maar ik kan me niet herinneren waar en wat het antwoord was (of toch hetgeen van zo'n korte rondleiding).
    Ik denk dat zoiets wel kan werken, maar dat het enorm veel programmeerwerk is om zoiets te programmeren. En Rutger blijft op dat vlak altijd alleen. =(

    Die tekstballonnetjes ofzo? Die werkten niet meer met hoe Q er nu uitziet. Ik zag die vandaag toevallig nog in het topic waar alle suggesties op een rij staan, staan.

    Zouden we niet met een groepje van Q een soortgelijke story kunnen maken als jij van plan was? Dat iemand de story maakt en anderen als co instelt. Ik zou daar best aan mee willen helpen.

    Ik merk dat ik me lichtelijk irriteer aan hoe er in dit topic gekeken wordt naar de 'jonge' users. En nee, dit zeg ik niet omdat ik zelf 12 of 13 ben, maar omdat ik het niet zo goed begrijp.
    De jeugd, waar ik misschien zelf ook nog wel onder val, maar in ieder geval onder viel toen ik hier begon, zorgt voor vernieuwing. Sure, ze kunnen niet allemaal op literair of academisch niveau schrijven, maar wie van ons kon dat wel toen we hier begonnen?
    We zijn allemaal een puber geweest, en de denigrerende manier waarop door sommige users over tieners gepraat wordt is een beetje vreemd. Alsof het allemaal vervelende pubertjes zijn die alleen maar slechte fanfic schrijven. Ik ken niet extreem veel 'jonge' Q users, maar een groot aantal van de jonge users die ik wel ken doen echt niet onder voor sommige 20+ jarigen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    Ik merk dat ik me lichtelijk irriteer aan hoe er in dit topic gekeken wordt naar de 'jonge' users. En nee, dit zeg ik niet omdat ik zelf 12 of 13 ben, maar omdat ik het niet zo goed begrijp.
    De jeugd, waar ik misschien zelf ook nog wel onder val, maar in ieder geval onder viel toen ik hier begon, zorgt voor vernieuwing. Sure, ze kunnen niet allemaal op literair of academisch niveau schrijven, maar wie van ons kon dat wel toen we hier begonnen?
    We zijn allemaal een puber geweest, en de denigrerende manier waarop door sommige users over tieners gepraat wordt is een beetje vreemd. Alsof het allemaal vervelende pubertjes zijn die alleen maar slechte fanfic schrijven. Ik ken niet extreem veel 'jonge' Q users, maar een groot aantal van de jonge users die ik wel ken doen echt niet onder voor sommige 20+ jarigen.


    Dit dus.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Maslany schreef:
    Ik merk dat ik me lichtelijk irriteer aan hoe er in dit topic gekeken wordt naar de 'jonge' users. En nee, dit zeg ik niet omdat ik zelf 12 of 13 ben, maar omdat ik het niet zo goed begrijp.
    De jeugd, waar ik misschien zelf ook nog wel onder val, maar in ieder geval onder viel toen ik hier begon, zorgt voor vernieuwing. Sure, ze kunnen niet allemaal op literair of academisch niveau schrijven, maar wie van ons kon dat wel toen we hier begonnen?
    We zijn allemaal een puber geweest, en de denigrerende manier waarop door sommige users over tieners gepraat wordt is een beetje vreemd. Alsof het allemaal vervelende pubertjes zijn die alleen maar slechte fanfic schrijven. Ik ken niet extreem veel 'jonge' Q users, maar een groot aantal van de jonge users die ik wel ken doen echt niet onder voor sommige 20+ jarigen.


    Super mooi verwoord! Ik dacht dit ook alleen kwam niet uit mijn woorden :P


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Die tekstballonnetjes ofzo? Die werkten niet meer met hoe Q er nu uitziet. Ik zag die vandaag toevallig nog in het topic waar alle suggesties op een rij staan, staan.

    Zouden we niet met een groepje van Q een soortgelijke story kunnen maken als jij van plan was? Dat iemand de story maakt en anderen als co instelt. Ik zou daar best aan mee willen helpen.


    Ja same here (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien