• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Soms ben ik die jonkies hier op Q echt zat.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Spoderman schreef:
    Hallo Rogue One heeft dus amazing Death Trooper 3D brillen mits je op tijd besteld maar ik heb niemand om mee te gaan maar ik wil die fucking 3D bril.


    WAT WAAR HOE?!
    Ik heb mijn tickets al besteld.. Maar niks over die 3D brillen gelezen. :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Of ik heb een buikgriep, of mijn period wil niet goed doorkomen en ben ik daar naar van. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weetje, je rot maar een eind op. Je doet niet eens de moeite om bij mij verhaal te gaan halen, maar meteen alles moet weg.
    Denk je soms dat ik hier totaal geen problemen mee heb?


    Deep inside, I've never felt alive

    Calipha schreef:
    (...)

    WAT WAAR HOE?!
    Ik heb mijn tickets al besteld.. Maar niks over die 3D brillen gelezen. :<

    Pathé! https://www.pathe.nl/artikel/2485


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn school doet dus dit jaar blijkbaar mee aan Paarse Vrijdag.. Oké? Ook voor het eerst.. maar hé, wel beter!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh het spijt mij oké. Ik kan er niks aan doen. Waarom blijf je het inwrijven :/


    Happy Birthday my Potter!

    Pizza


    26 - 02 - '16

    Spoderman schreef:
    Hallo Rogue One heeft dus amazing Death Trooper 3D brillen mits je op tijd besteld maar ik heb niemand om mee te gaan maar ik wil die fucking 3D bril.

    Same same Just same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Same same Just same

    Hell ik ga naar jou toe als het moet HAHA


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    (...)
    Hell ik ga naar jou toe als het moet HAHA

    Okay, is goed HAHAHAH
    De bioscoop in almelo en Enschede zijn zo geweldig


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik hoop dat dit gevoel er gewoon is omdat het nog maar mijn eerste stageweek is, maar ik voel mij nu best wel een nutteloze begeleider. :/


    Take me to wonderland

    En nu verder met school. Hopen dat ik nu wel concentratie heb, in plaats van dat belabberde puntje van concentratie wat vanochtend net niet aanwezig was.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dear boys; als flauwe opmerkingen maken over mijn Gryffindor sjaal nodig is om een conversatie met te beginnen. Please Fuck off & grow some balls c:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 17:37 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Dear boys; als flauwe opmerkingen maken over mijn Gryffindor sjaal nodig is om een conversatie met te beginnen. Please Fuck off & grow some balls c:

    Ah, vet jammer, ik zag vandaag een jongen uit de trein stappen met een Gryffindor sjaal. Daar had je denk een betere conversatie mee kunnen voeren. ^^


    Deep inside, I've never felt alive