• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    YAaaaaaaaay, wedstrijdtopic is aangemaakt! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    Ik doe alles met mijn wenkbrauwen. Ik snijd brood met de punt en smeer er beleg op met de voorkant.


    Als een jongen dat op onze eerste date doet; wauw ik zou verkocht zijn. Vooral als hij een pizza punt afsnijd ofzo #IgotstandardsYOLO!

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 18:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Als een jongen dat op onze eerste date doet; wauw ik zou verkocht zijn. Vooral als hij een pizza punt afsnijd ofzo #IgotstandardsYOLO!



    Ik zou dat echt nog doen, huehue. Are you sold?


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)


    Ik zou dat echt nog doen, huehue. Are you sold?


    Zeker; als ik een pedofiel was haahhaha. Nooo man. In another lifetime; we'd be purrfect for each other; Unfortiantly it's not this one ;'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wiens idee was het om bij mij 10 uur les in te plannen en de dag erna weer een volle dag D:?


    Seasons will change, but I shall remain

    Spoderman schreef:
    Hallo wil iemand met mij naar Rogue One want rip ik wil die bril.

    Ik zei dat ik wel wou..


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Leora schreef:
    (...)

    Zeker; als ik een pedofiel was haahhaha. Nooo man. In another lifetime; we'd be purrfect for each other; Unfortiantly it's not this one ;'D


    GA MAAR VREEMD IDFK


    Heaven is a place that we all have

    Lol, het maakt niet uit waar, ik val overal buiten. Overal. Altijd die ene vriend die er achter aan hobbelt om net mee te komen. Echt overal, ik ben er echt helemaal klaar mee. Waarom doe ik nog moeite. Het heeft geen nut. Niemand mag mij of zal mij mogen en ik weet zeker dat niemand het een kut kan schelen. Ik probeer met meerdere mensen een keer af te spreken leuk na schooltijd of om iets te doen en altijd kan iemand weer niet of komt ie met een smoesje, met andere woorden mensen hebben gewoon geen zin in mij. Echt waar, dit voelt zo eenzaam.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    hallo??? Ik besta ook nog??
    Wat ben ik? Hebben jullie me alleen nodig voor entertainment. Pff

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    GA MAAR VREEMD IDFK


    GUUUURLLL yea I can say guurl to you cuz it has a U in it. We both know you care.... Just as much as I care about pizza. c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    this world will never be
    what i expected
    and if i don't belong
    who would have guessed it


    i put the fun in funeral

    Buh. :c Weg enthousiasme.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leora schreef:
    (...)

    GUUUURLLL yea I can say guurl to you cuz it has a U in it. We both know you care.... Just as much as I care about pizza. c:


    I dont care leave me alone thank you


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb dit al een keertje eerder gedaan. Hopelijk kan ik het nu wel volhouden.

    Ik kies ervoor om even weg te stappen van hier. Ik kijk af en toe voor een paar updates maar ik ga zo goed als weg hier. Ik ga een spook zijn die soms op jullie deuren komt kloppen. Ik voel me gewoon niet goed en ik moet mijn tijd hiervoor nemen en niet mn dagen aan deze site besteden. Wat ga ik dan wel doen? School, mijn eigen verhaal verder schrijven, aan mijn dromen werken. Verder komen in het leven. Ik haat dit om te doen maar ik moet. Ik kan niet op deze manier verder. Diegene die mijn nummer hebben weten waar ik te vinden ben, en ik ben ook in de nieuwe Q-Chat op Discord te vinden. Maar hier reageer ik dus niet meer. (Behalve voor belangrijke dingen.)
    Ik zal dus ook niet inactief gaan, maar gewoon... weg..



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Ik heb dit al een keertje eerder gedaan. Hopelijk kan ik het nu wel volhouden.

    Ik kies ervoor om even weg te stappen van hier. Ik kijk af en toe voor een paar updates maar ik ga zo goed als weg hier. Ik ga een spook zijn die soms op jullie deuren komt kloppen. Ik voel me gewoon niet goed en ik moet mijn tijd hiervoor nemen en niet mn dagen aan deze site besteden. Wat ga ik dan wel doen? School, mijn eigen verhaal verder schrijven, aan mijn dromen werken. Verder komen in het leven. Ik haat dit om te doen maar ik moet. Ik kan niet op deze manier verder. Diegene die mijn nummer hebben weten waar ik te vinden ben, en ik ben ook in de nieuwe Q-Chat op Discord te vinden. Maar hier reageer ik dus niet meer. (Behalve voor belangrijke dingen.)
    Ik zal dus ook niet inactief gaan, maar gewoon... weg..




    : (