• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Heaven is a place that we all have

    Leora schreef:
    Dear boys; als flauwe opmerkingen maken over mijn Gryffindor sjaal nodig is om een conversatie met te beginnen. Please Fuck off & grow some balls c:


    Twenty points to Gryffindor want girl, you look goooood. (cool)


    Heaven is a place that we all have

    "ik ben om kwart over thuis, zullen we om half eten?" ondertussen is het eten al meer dan een kwartier klaar en ben ik nog steeds alleen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ik weet niet wat ik moet doen dit is zo uitzichtloos ik heb verandering nodig ik heb positiviteit nodig


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Occamy schreef:
    (...)
    Ah, vet jammer, ik zag vandaag een jongen uit de trein stappen met een Gryffindor sjaal. Daar had je denk een betere conversatie mee kunnen voeren. ^^


    Gehhehee ik vertelde ze dat ik het bijzonder vond dat ze blijkbaar nog wel breincellen bezaten om te weten wat mijn sjaal überhaupt inhoud c;

    @AddieTrump ahwwww thanks; your such a little Romeo c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Gehhehee ik vertelde ze dat ik het bijzonder vond dat ze blijkbaar nog wel breincellen bezaten om te weten wat mijn sjaal überhaupt inhoud c;

    @AddieTrump ahwwww thanks; your such a little Romeo c;

    Hahaha

    /FAKLSJFKASLFNAKGNALKDNGALDKNGDEZE VROUW WERKT ME ECHT OP MIJN ZENUWEN.
    Ik ga gewoon niet drie jaar uit zitten vogelen hoe iets werkt voor één stom kutvak. Ik heb wel betere dingen te doen voor mijn opleiding.
    En de manier van commentaar geven is echt: "dit is verkeerd, pas het maar aan"
    Wow, ik dacht dat je ons iets moest leren? Daar hoort toch opbouwende kritiek bij?

    MAG IK IETS ELKAAR RAMMEN?


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn moodswings zijn weer lekker actief de laatste tijd.. blegh :(


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wil je iemand facebook stalken, heeft diegene geen facebook :/

    Dammit, gozer, ik hoop dat ik nog wel foto's van je kan vinden, want je bent een faceclaim voor één van mijn personages en ik heb geen idee of ik je ooit nog eens ga zien, dus ik zou toch graag foto's van je willen hebben.


    Stenenlikker

    Metamorphoses schreef:
    ik weet niet wat ik moet doen dit is zo uitzichtloos ik heb verandering nodig ik heb positiviteit nodig


    *stuurt positiviteit met een vleugje Reynaert de Vos* (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hallo wil iemand met mij naar Rogue One want rip ik wil die bril.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leora schreef:
    (...)

    Gehhehee ik vertelde ze dat ik het bijzonder vond dat ze blijkbaar nog wel breincellen bezaten om te weten wat mijn sjaal überhaupt inhoud c;

    @AddieTrump ahwwww thanks; your such a little Romeo c;


    ik altijd toch (cat)


    Heaven is a place that we all have

    Ik kan echt niet tegen het type meiden die tegen A zeggen dat ze B niet mogen en ander tussen wel poeslief doen tegen B. Schijnheilig much.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    ik altijd toch (cat)


    Pas maar op. Over paar jaar zijn de Q meiden niet van je af te slaan met dit gedrag. (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Pas maar op. Over paar jaar zijn de Q meiden niet van je af te slaan met dit gedrag. (cat)


    ja, ik zou het snappen hoor. ik ben nu eenmaal super knap, super intelligent, wenkbrauwen on fleek en antihoofdletters. (cat) en mn usernames ook hehehehehe

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 18:08 ]


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    ja, ik zou het snappen hoor. ik ben nu eenmaal super knap, super intelligent, wenkbrauwen on fleek en antihoofdletters. (cat) en mn usernames ook hehehehehe


    I mean dat is nu wel echt het belangerijkste joh. Zolang de wenkbrauwen maar goed zijn. Dan kan je de hele wereld aan c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    I mean dat is nu wel echt het belangerijkste joh. Zolang de wenkbrauwen maar goed zijn. Dan kan je de hele wereld aan c:


    Ik doe alles met mijn wenkbrauwen. Ik snijd brood met de punt en smeer er beleg op met de voorkant.


    Heaven is a place that we all have