• KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR DE BIJBEHORENDE STORY TE GAAN


    ABOUT
    Ik had al een tijdje het idee om iemand blij te maken met een rol in Last Life. Om dit eerlijk en leuk voor mij als zowel voor jullie te laten lopen ben ik op het idee gekomen om een (fan-)wedstrijdje te starten. Jullie krijgen verschillende opdrachten van mij, dit kan een verhaaltje typen zijn of een creatie ontwerpen. Deze wedstrijd bestaat uit 5 opdrachten. Elke opdracht krijgt een week de tijd om het in te leveren. De leukste inzending per opdracht krijgt een uitgewerkte versie van mij. Dus als jullie bijvoorbeeld een leuk verhaaltje hebben getypt gebaseerd op de opdracht, is het mij de taak om een kadertje erbij te tekenen zodat het ook leuk voor jullie blijft.
    Dus bij elk opdracht is er een kleine winnaar. De echte winnaar van de hele wedstrijd wint een rol naar keuze in Last Life. (de keuzes bestaan uit vriend of vijand).
    En voor de tweede prijs heb ik nog 4 credits in mijn pocket dus als ik iemand daarmee blij kan maken, met alle liefde.
    Lijkt het jou leuk om een rol te krijgen in de enige echte Last Life? Schrijf je dan nu in!
    Even voor de duidelijkheid:
    JE HOEFT GEEN FAN TE ZIJN, JE HOEFT ALLEEN MAAR TE WETEN WAAR LAST LIFE OVER GAAT ALS JE GRAAG MEE WILT DOEN.

    SURVIVORS
    Ik zoek minimaal 5 deelnemers. Ik heb geen maximaal aantal deelnemers. Deelnemers vallen ook niet af tijdens de wedstrijd. Doe wel alsjeblieft mee als je zeker weet dat je het gaat redden.
    O1 - Dedpewl
    O2 - Allerton
    O3 - Shireen
    O4 - Ornacia
    O5 - SelenaGomez1
    O6 - Dazai

    FOR YOUR INFORMATION
    Ik zoek geen juryleden. Maar als er toch iemand is die heel graag, echt super graag mee wilt beoordelen vind ik dat geen probleem. Je moet het maar leuk vinden haha.
    Nogmaals, er zijn 5 rondes. Elke opdracht duurt 1 week. Als er iemand is die uitstel vraagt duurt een opdracht in totaal 10 dagen. Dus ja, je kan uitstel vragen, dan krijg je 3 dagen extra de tijd.
    De hele wedstrijd draait om punten. Dus als je niets inlevert krijg je basically geen punten. Heb je uitstel aangevraagd en toch te laat ingeleverd krijg je -5 punten aftrek. En geloof me, je kan elke punt echt gebruiken :') DON'T BE LATE! ^^

    WINNERS
    1ST - Rol in Last Life
    2ND - Natekenen in de stijl van Last Life + 4 credits (als er mensen die credits kwijt kunnen en willen doneren wordt het aantal meer)
    3RD - Natekenen in de stijl van Last Life

    +7 credits | Donatie van Spoderman


    RULES
    - Huisregels van Q
    - Deel alsjeblieft je creaties niet online tot iedereen klaar is. Ik wil echt originele dingen zien, breng alsjeblieft de ander niet op ideeën. Ik wil voorkomen dat de creaties op elkaar lijken.
    - Respect tegenover anderen a.u.b maar dat is een deel uit de huisregels van Q
    - Als je ergens niet mee eens bent, neem dan alsjeblieft contact met mij op. Ga alsjeblieft geen rare reacties geven en soortgelijke dingen. Ik ben ook maar een mens.

    YOUR ORDERS
    Daar is de nieuwe opdracht eindelijk! haha. So so so sorry voor het lange wachten. Ik ga vandaag of morgen de beoordelingen van opdracht twee online plaatsen. Maar nu; de derde opdracht.
    Het is een soortgelijke opdracht als de vorige, maar net op een andere manier. Ik heb weer een paar schetsen gemaakt van momenten van de vorige personages. De taak aan jullie is om de vorige gekozen personage uit te kiezen en het moment te beschrijven. Gebaseerd op de vorige opdracht hoe je de personage hebt beschreven.

    Heb je trouwens toch liever een andere personage door een of andere reden? Dat kan, maar dat betekent wel dat je de vorige opdracht, dus de character develop Bespreek dat dan alsjeblieft even met mij.





    SECOND ORDER:
    Ik heb een paar schetsen gemaakt van personages. De taak aan jullie is om er één uit te kiezen en diegene te beschrijven. Naam, leeftijd, waar komt diegene vandaan, wat heeft diegene meegemaakt. Vertel ook of het een vriend of vijand is. En waarom. Leg het uit op jouw manier en wie weet komen we hem/haar tegen in de comic c:





    FIRST ORDER:
    Laten we even simpel beginnen. Voor de eerste opdracht moeten jullie een creatie ontwerpen. Dit kan een tekening zijn, een knutselwerkje, een video, een bewerkt plaatje etc. Je mag ook lekker gek doen en een simpele outfit bijelkaar gooien en gaan verkleden als een Survivor. Alles is dus mogelijk. Zorg er wel voor dat het voor Last Life is bestemd. Dus als je de logo er duidelijk ergens in verwerkt is dat al voldoende. Heel veel succes en het belangrijkst. Veel plezier ^^


    DEADLINE
    Voor: Zaterdag | 7 januari | 23:59
    Voor: Dinsdag | 10 januari | 23:59

    PERMISSION
    Hoi!

    Dit is echt eens een aparte wedstrijd, heel tof! Je krijgt bij deze toestemming om je wedstrijdtopic te openen. Vergeet niet dat een wedstrijd maximaal vijf maanden mag duren en dat na drie weken inactiviteit het wedstrijdtopic gesloten wordt.
    Veel plezier gewenst! (:

    Groetjes,
    Ledecky
    Wedstrijdmod

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 12:25 ]

    Maar even voor de duidelijkheid: het mag echt iedere soort creatie zijn en het moet alleen een link hebben met Last Life?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Plato schreef:
    Maar even voor de duidelijkheid: het mag echt iedere soort creatie zijn en het moet alleen een link hebben met Last Life?

    Jep ^^

    Zou ik alsjeblieft toch ook uitstel mogen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    hihi Als er één iemand uitstel vraagt dan heeft automatisch iedereen uitstel.
    Dat omdat ik alles makkelijker kan organiseren

    Nog heel veel succes aan de rest!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Raja schreef:
    hihi Als er één iemand uitstel vraagt dan heeft automatisch iedereen uitstel.
    Dat omdat ik alles makkelijker kan organiseren

    Ah, handig :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Die van mij zijn onderweg. c:

    ----

    De computer doet een beetje rot. Maar het komt eraan.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 0:01 ]


    Tijd voor koffie.

    Komen uiteindelijk de creaties van iedereen online te staan? c: Ik ben namelijk benieuwd naar wat de anderen hebben gedaan!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ja ^^ na de deadline gooi ik iedereen zijn inzendingen apart in een hoofdstuk met de behaalde punten. :3

    Oeh dat is nice! Dat de inzendingen online komen te staan. Ik heb dan spijtig genoeg geen tijd om hieraan mee te doen, maar ik ben wel heel benieuwd wat iedereen gemaakt heeft want Last Life is awesome *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Oeh dat is nice! Dat de inzendingen online komen te staan. Ik heb dan spijtig genoeg geen tijd om hieraan mee te doen, maar ik ben wel heel benieuwd wat iedereen gemaakt heeft want Last Life is awesome *O*


    go mensen. Jullie hebben een van Last Life's grootste fan als supporter 😍🤗☺😙

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 14:32 ]

    Spoderman >> Allerton.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Raja schreef:
    (...)

    go mensen. Jullie hebben een van Last Life's grootste fan als supporter 😍🤗☺😙


    Druk stress paniek

    Nee grapje. Leuk :Y)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 21:45 ]


    Tijd voor koffie.

    UITSLAG EERSTE OPDRACHT
    Ik zou vanaf het begin lezen. Dan snap je het een beetje c:

    Oh my Peter jullie creaties zijn allemaal zo awesome guys! Jullie gaan het Mehri nog moeilijk maken deze wedstrijd *O**O**O*


    Happy Birthday my Potter!